Tady máte pokračování a doufám že sem vám tím moc nezklamala že sem to takhle blbě rozsekla :O :(( Jinak dnes je další díl TVD a já sem napnutá jak kšandy 3:) :DDDD
,,Tak hele," povzdechne si Ariana a přejde k černovlasé dívce, která vzdorovitě vystrčí bradu. ,,Právě jsem ti zachránila život, nádhero. Mám o moc větší zkušenosti s odkázáním na svůj vlastní instinkt než kdy budete mít vy. Přežila jsem jenom díky sama sobě a jo, myslím si, že sakra vím, co dělám. A pak přijdeš ty, slečna Bacha-vysoce-inteligetní a začneš dělat návrhy, který nás můžou tak akorát zabít - co myslíš, kdyby to bylo naopak, kdybych já byla ty a ty já... co bys mi řekla?"
Teresa se zamračí. V modrých očích jí blýskne. ,,Abys zmlkla," odpovídá pak. ,,Řekla bych, abys zavřela hubu."
,,Hmm," zabručí Ariana s povytáhlým obočím - je si jistá, že má Teresa chuť ji za ten výraz praštit. ,,A to je ten rozdíl mezi tebou a mnou, Sněhurko, víš?" zašeptá a nakloní se k dívce tak blízko, až se skoro dotýkají nosy. ,,Já ti to neříkám."
Teresa udržuje znechucený pohled, ale Arianě neunikne její nervózní secvaknutí rtů ani to, jak zadržuje dech. Výborně, pochválí se v duchu. Úplně totiž vidí, co je ve skutečnosti to Teresino předstírané opovržení - respekt.
Ještě chvilku a bude se jí klanět.
,,Zvedněte ho na nohy, každou půl hodinu se budeme střídat." Ariana se otočí a vyrazí dopředu. Slyší, jak se za ní Placeři sbírají a taky Teresino zasyčení na Thomase, který ji očividně chtěl uklidnit. Rudovlasé dívce se zvedají rty do úšklebku.
Thomas jí dobíhá a ona se na něj snaží nevrhnout posměšný pohled. Zrychlý krok, ale on ho s ní hravě vyrovná, takže to nakonec nevydrží a povídá mu: ,,Copak? Ta tvoje anorektička se nebaví?"
Thomas se na ni nesouhlasně a přesto zdá se pobaveně podívá. ,,Anorektička?" zopakuje. ,,Jsi snad ještě hubenější než ona."
,,Já mám svaly," odsekne Ariana. ,,Nejsem žádný párátko." Sama neví, proč jí tolik záleží na Thomasově mínění. Ten ale nevypadá, že by chtěl rozebírat její fyzičku.
,,Myslíš, že to zvládneme k Pravé ruce?" zamumlá a kousne se do rtu.
Doufám, že ne.
,,Doufám, že ano," pokrčí dívka rameny.
Thomas se zastaví a stáhne ji za ruku bokem. ,,Hej!" jekne Ariana. ,,Málem jsem do tebe teď vrazila nůž, sakra! Takhle mě neděs!"
,,Pravá ruka je naše poslední naděje, Ariano," říká Thomas naléhavě a ona zírá do jeho hnědých očí. ,,Vidím, že ve skutečnosti nevěříš, že bychom to mohli zvládnout."
,,Jo, to máš pravdu," vyhrkne zuřivě dívka a vyškubne se mu. ,,Protože jeden z vás umírá, další mi tvrdohlavě odmítají věřit, Spáleniště je nekonečný horký peklo a vy se honíte za překludem, co dost možná ani neexistuje!"
Jestli najdete Pravou ruku, nikdy vás k ZLOSINu nedostanu a nikdy nezískám informace o bratrovi, chce ve skutečnosti říct. Strach, že by k tomu vážně mohlo dojít, maskuje vztekem.
,,Musíme to zkusit," zašeptá Thomas. ,,Je to naše poslední naděje," zopakuje a teď to zní zoufale.
,,Jo," vydechne Ariana a přikývne, protože ona to chápe. Chápe, jaké to je, když se člověk upne na tu poslední věc, která by ho v životě ještě mohla zachránit. Ona se upnula na Benjiho. Oni se upnuli na Pravou ruku.
Jejich cíle si však vzájemně odporují. Jako nějaká zvrácená hra na honěnou, soutěž - vítěz bude jenom jeden. Jen jeden z nich získá život, po kterém touží - buď oni, nebo ona. Oni nebo ona. Žádné mezi. Žádné kompromisy.
Škoda. V jiném životě mohli být dobrými přáteli.
,,Znám chlapíka," pronese Ariana, když se Thomas odtahuje a chystá se zařadit k ostatním. Teď se však zarazí a upřeně ji pozoruje. A dívka začně vymýšlet plán - další v řadě spletitých lží, do kterých se už stihla namočit. ,,Jmenuje se Marcus. Žije ve městě, v zóně 3. Pokud někdo ví něco o Pravé ruce, bude to on."
Tomas vykulí oči a šťastně se usměje. ,,Vážně?" vydechne. ,,No tak... to je skvělý, Ariano. Úžasný."
Vypadá, jako by si zrovna koupil štěně. Arianě se udělá zle. S úsměvem kývne. ,,Moc se zatím neraduj. Třeba nebude nic vědět."
Třeba je prodá ZLOSINu. Třeba to všechno bude její vina.
Třeba tím zachrání Benjamina.
Třeba to vážně vyjde.
ČTEŠ
TST:Subject C15 (CZ fanfikce)
FanficZLOSIN měl vědět, koho cvičí ve vojáka. Měl vědět, že poslat ji na Spáleniště vypátrat Thomase a ostatní Placery, kteří unikli z jejich základny, nemusí dopadnout dobře. Někdo je měl varovat, že se lehce vymkne z kontroly. Že má svou hlavu a ráda s...