Chip-2.část

888 83 5
                                    

Tak už tahle fanfikce má 7.1K přečtení!!! :3 Jste fakt úžasní,díky!!! :* <3 A užíjte si víkend,kdy má být konečně slunečno. Tak běžte si třeba sednout hezky na zahradu nebo někam ven a k tomu si přečtěte další kapitolku :33 

,,Počkat... ne. Ani náhodou. Ne. Jo a... ne. A v případě, že bys to náhodou nepochopil - NE. To jsou písmena N a E. V tomto pořadí."

Arianě přejede po zádech mráz, když se na ni Minho záludně usměje. Jeho natěšený výraz dívku upřímně děsí. Vypadá jako sériový vrah chvíli před rozřezáním své oběti. To se jí nelíbí. Ani trochu.

,,Ne," zavrtí hlavou znovu ještě předtím, než má hoch možnost promluvit.

,,Ale ale, Arianko, snad by ses nám nebála," ušklíbne se Asiat a rudovláska otráveně protočí očima. Minho se natáhne a zatahá ji za cop. ,,Slečna Plameňák má strach o svůj zadek?"

,,Jestli tím myslíš, že se bojím," vyštěkne Ariana a vytrhne mu cop z ruky, ,,svěřit svůj zadek do tvých rukou - a ne, ani se nepozastavuj nad tím hloupým dvojsmyslem - tak ano, bojím se. Miluju svůj zadek. A ty ho ohrožovat nebudeš."

Minho jí věnuje další uculení. Newt, který sedí vedle něj, zavrtí hlavou. ,,No tak, Ariano. Na tohle není čas. Slunce vychází a my musíme najít Brendu s Thomasem."

Ariana ví, že má její kamarád pravdu. Slunce už začíná zabarvovat ulici do oranžova. S povzdechem se podívá na Minha, který se zhoupne jako malé dítě, a dodá: ,,Navíc tě ZLOSIN může každou chvíli vystopovat, což by mi bylo srdečně fuk, kdyby tím pádem nenašli i nás."

,,Neměl bys poslouchat cizí rozhovory," procedí Ariana skrz zuby jedovatě a pak si povzdechne. ,,Podívejte, bez urážky, ale bude to Jorge, kdo to udělá. Je jediný, kdo má z vás nějakou zkušenost... s krví."

,,To sotva. Pánvička porazil víc vepřů než dokážeš spočítat," prohlásí Minho. Ariana se na něj naoko zděšeně podívá a pak kývne k Newtovi.

,,Slyšel jsi taky slovo porazil, nebo mám něco v uchu?"

Newt si poposedne. ,,A co třeba Teresa?" zeptá se.

Ariana zamrká. To ji nenapadlo. Jenže Sněhurka je rozhozená kvůli zmizení jejího prince a navíc... ,,Nikoho dalšího budit nebudeme. Jen Jorgeho. Konec diskuze. A teď pojďte. Uděláme to, než úplně vyjde slunce."

Trvá celou věčnost, než Ariana Jorgeho přesvědčí o nutnosti zákroku. K její smůle jeho není lehké obalamutit. Muž pozná, že k němu Ariana není upřímná, ale ona mu nemůže říct pravdu, protože Newt s Minhem stojí vedle ní a bedlivě poslouchají. Newt vypadá, že je mu špatně a přešlapuje z nohy na nohu. Minho vedle něj je naopak jako dítě čekající na zmrzlinu.

Jorge se na Arianu zamračí, když už asi po sté spustí o tom, jak ji před labyrintem nachipovali. Mávne rukou a umlčí ji. Pak se podívá na Minha. ,,Tak fajn, hermano. Ty popadni několik mikin a vytvořte z nich s pomocí tady blonďáka něco, na čem bude Ariana moct ležet."

Když Minho pozvedne obočí a ani se nehne, Jorge přimhouří oči. ,,Hned," dodá autoritativně, přesto je to však Newt, kdo Minha odtáhne směrem k batohům a opatrně našlapuje kolem spícího Pávničky. Aris oodechuje kousek od Minha, který se nešikovně snaží ho překročit.

,,Máš v sobě chip od ZLOSINu, ale dali ti ho tam, když jsi zahájila výcvik, viď?" zeptá se Jorge bez okolků. Ariana přikývne a sleduje Minha s Newtem, aby se ujistila, že je nemůžou slyšet. Zdají se plně zaujatí vytvářením provizorního lůžka, tudíž se dívka obrátí k Jorgemu. Chce mu říct, stejně jako Brendě, že ze ZLOSINu utekla z vlastní vůle. Nemá sílu čelit jeho pohledu, až by mu řekla, že byla zrádkyní, že Placery měla obelhat. Jenže když se na muže podívá, dojde jí, že lhát nemá cenu. Vidí jí až do žaludku.

,,Je to... složité," zamumlá Ariana a sklopí zrak.

,,Nemusíš mi nic vysvětlovat," řekne k jejímu překvapení Jorge a ona překvapeně otevře pusu. Nedá jí však možnost cokoliv říct, protože ji popadne za ruku a s pohledem upřeným do jejích očí se ptá: ,,Ale jsi si tímhle jistá? Bude to bolet, Ariano. Zůstane ti jizva - taková." Popadne se za výstřih a odhalí dívce táhlou bílou jizvu v oblasti klíční kosti, kde měl chip umístěný on, když pro ZLOSIN pracoval. Brenda má nepochybně stejnou. Ariana polkne. Brzy bude taková značka zdobit i její tělo. Znamení, kterého se již nezbaví.

Narovná se v zádech a vydechne, načež pevně přikývne. ,,Jsem si jistá."

,,Může se do toho dostat infekce a taky je dost možné, že-"

,,Jsem si tím jistá, Jorge," zopakuje prudce Ariana. ,,Vím, co zvládnu, a taky vím, co musím udělat. Já jim to dlužím. Je to moje vina, že jim tohle nebezpečí vůbec hrozí."

Jorge na Arianu tiše zírá a poté přikývne. Když se potom dívka otáčí s mumláním: ,,Tak ať už to máme z krku.", ještě ji zachytí a upře na ni pohled plný obav. ,,A víš určitě... že ti za to stojí, Ari?"

Je to otázka, která jí připomene rozhovor s Avou a narážky na to, že ani Placeři nejsou svatí, že to právě oni mají co dělat s Benjaminovou smrtí. Určitě jí za to stojí? Vzdá se všeho, co zná, všeho, čemu kdy věřila, aby se přidala k nim?

Obrátí hlavu a spatří Newta s Minhem, jak pokládají na zem několik vrstev mikin a bund. Minho si dokonce sundal tu svou, aby byla vrstva větší. Cosi si brumlá pod nosem, nepochybně si stěžuje na zimu - Newt se natáhne a vlepí mu symbolický pohlavek. Minho se na něj zašklebí.

Na rozmýšlení je pozdě. Dávno už se k nim přidala.

,,Ano," odpovídá Ariana i přes všechny pochybnosti, i navzdory tomu, že musí vypátrat, jak to bylo s Benem. I přesto je ochotná riskovat kvůli těmto lidem. ,,Vlastně nevím, co jiného by za to mělo stát."

A s těmito slovy se vydá připravit na zákrok.

TST:Subject C15 (CZ fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat