Zdravím lidičky!!! Je sice čtvrtek ale já mám pořád pátek takže sem přidávám další kapitolku :) :33 Mějte se a mocinky vás miluju!!! :**
,,Takže je to teoreticky vzato Thomasova vina," prohlásí Newt a ona se na něj překvapeně otočí. Všimne si, že se usmívá, tudíž jí dojde, že zase vtipkuje. ,,Protože kdyby Brendu jednoduše sejmul, nic z tohodle bychom nemuseli řešit."
Ariana si odfrkne a zvedne oči k obloze. ,,Tvoje pokusy mě rozveselit jsou příšerný."
,,Ale fungujou," uculí se Newt, protože Ariana už se taky musí usmívat. Rozčíleně do něj kopne a pak se zachechtá. ,,Pitomče."
Smějí se a když přestanou, Newt jí věnuje vážný pohled. ,,Budou v pořádku, neboj."
Z nějakého důvodu ji to přesvědčí.
,,Proč jsme zastavili?" ptá se Newt asi o půl hodiny později, když se zbytek skupiny kráčející před nimi zničehonic posadí. Minho popadne láhev s vodou, co mu podal Jorge ze svého batohu, a napije se, než odpoví.
,,Možná proto, že z toho nekonečnýho vláčení se stejnou ulicí už umírá i moje touha k životu, frase."
,,Hezkej způsob, jak říct, že už nemůžeš," ušklíbne se Ariana, ale stejně tak vyčerpaná jako Minho se sesune vedle něj a vezme mu pití.
,,Oddechneme si a pak budeme pokračovat. Už je to jen kousek," ozve se Jorge s pohledem upřeným do dálky.
,,Co přesně je jen kousek?" nechápe Pánvička. ,,Pravá ruka?"
Jorge se k nim otočí a založí si ruce na hrudi. ,,Někdo, kdo ví, kde Pravá ruka je."
Ariana má pocit, že se přeslechla. ,,Prosím?" nechápe a podívá se na starého přítele. ,,Ty to nevíš?"
,,Marcus to ví."
,,Kdože?"
Minho si povzdechne. ,,Už můžu říct, že jsem říkal, abychom nevěřili člověku, co nás pověsil za nohy dolů ze stropu?"
,,Zajímavé, hermano, neslyšel jsem tě, zatímco jsem ti zachraňoval zadek před ZLOSINem," řekne Jorge a Minho zrudne a zatne ruce v pěst. Ariana přes něj natáhne paži, aby mu zabránila vyskočit a předvádět, čeho je schopný.
,,Ohledně toho visení ze stropu," procedí dívka skrz zuby. ,,Tos mi ještě nevysvětlil."
Jorge pokrčí rameny a povytáhne na ni obočí, jako by se bavili o tom, kdo zapomněl zavřít okno. ,,Obyčejný omyl," prohlásí a sjede pohledem na Minha. ,,Moji lidé by vás prodali do ZLOSINu. Kdybych jim řekl, že to neudělám, asi by se vzbouřili. Tak jsem vás nechal se trochu pohoupat, aby zůstali v klidu."
,,No, Barkley moc v klidu nevypadal, když na mě mířil zbraní a mluvil přitom s Jansonem," štěkne Ariana a zdá se, že poté Jorge konečně vypadá, jako by ho něco mrzelo.
,,To je mi pochopitelně líto. Barkley jednal na vlastní pěst."
Ariana zatne čelist a zarazí proud dalších slov, nadávek a výčitek, co by mu moc ráda vmetla do tváře. Ví však, že Jorgeho největším trestem je nyní fakt, že ztratil Brendu.
,,Marcus, ten muž, který ví, kde je Pravá ruka, vlastní kluby v zóně B," prohlásí Jorge, když chvíli nikdo nic neříká. ,,Budeme muset proklouznout na jednu z jeho párty, aniž by nás předtím donutil něco vypít. Je nebezpečný - možná ví, kde by Pravá ruka mohla být, nicméně mnohem víc se teď paktuje se ZLOSINem. Opíjí děcka a prodává jim je. Proto se budeme muset mít na pozoru."
,,Počkat," zarazí ho Newt a nakrčí čelo, ,,ujasníme si to. Ty po nás chceš, abychom šli na párty mezi lidi, co nás budou chtít opít, popřípadě zdrogovat, a potom prodat ZLOSINu? A to všechno kvůli chlapíkovi, co možná ví, kde je Pravá ruka, ale možná to taky neví - a dost možná nám to stejně ani neřekne?"
,,Ano, hermano." Jorge se usměje a Ariana si radši ani nechce představova ty potíže, co z tohodle nepochybně vzniknou. ,,Přesně to po vás teď chci."
ČTEŠ
TST:Subject C15 (CZ fanfikce)
FanfictionZLOSIN měl vědět, koho cvičí ve vojáka. Měl vědět, že poslat ji na Spáleniště vypátrat Thomase a ostatní Placery, kteří unikli z jejich základny, nemusí dopadnout dobře. Někdo je měl varovat, že se lehce vymkne z kontroly. Že má svou hlavu a ráda s...