one

2.9K 111 27
                                    

O S C AR

In med fötterna i den redan överfulla lägenheten. Svettiga kroppar gneds mot varandra i någon sorts rytm till musiken som högt donade. Väggarna skakade nästan.

Själv stod jag lutad mot en vägg med en burk öl i handen. Egentligen tyckte jag inte om den beska smaken, men det verkade vara det enda de hade på den här skitfesten.

Självklart var festen skapad av stans största idiot - Oscar Molander, även kallad Ogge. Jag hade varit kompis till killen när vi var små, men nu hade vi båda gått skilda vägar. Vilket dock inte gjorde mig något.

"Nämen är det inte lilla Oscar Enestad?" hörde jag plötsligt en hög och alltid lika irriterade röst säga.

Jag vände mig om och fick se honom stå med korsade armar och lutandes på ena benet.

"Vad vill du mig, Sandman?" fnös jag.

Felix Sandman - pojkvän till Ogge. Och han var ju minst lika irriterande som sin jävla kille.

Han flinade länge mot mig och jag himlade lätt med ögonen.

"Hänger du med och tar en cigg?" frågade han enkelt.

"Varför skulle jag hänga med dig?" muttrade jag till svar.

"Men kom igen, Enestad", utbrast han. "Jag vet att du vill."

Han gick mot utgången, och jag följde efter honom. Han stod lutad mot ena väggen vid huset försökandes att tända en cigarett. Jag tog cigaretten ur munnen på honom och placerade den mellan mina läppar istället. Tog tändaren ur handen på honom, tände vant på cigaretten. Tog ett bloss och blåste ut röken mitt i hans ansikte. Han hostade till och fläktade med händerna framför ansiktet. Jag skrockade lågt.

"Skit i den där jävla ciggen", morrade han.

Han slängde ner cigaretten på marken, tog ett hårt tag om min tröja och nästintill smällde min kropp mot betongväggen. Hans läppar kraschades mot mina. Direkt flyttades mina händer till hans rumpa och klämde hårt till. Han stönade mot mina läppar.

"Lilla slampan Sandman", flinade jag.

"Håll käften", fräste han. "Låt mig bara hångla med dig din idiot."

"Wow, dominant kille", skrockade jag. "Det gillar jag."

Han nafsade till vid min öronsnibb, som alltid varit min svaga punkt. Ett stönande läte lämnade mina läppar och jag hörde Felix skratta tyst. Han nafsade runt över min hals, i försök till att skapa något sugmärke.

"Gullig som är otrogen mot sin pojkvän", skrockade jag bara.

Enkelt knuffade jag honom ifrån mig och korsade mina armar. Flinade brett mot honom. Han himlade med ögonen och satte upp sitt långfinger mot mig.

"Du vill att jag knullar dig? Mer än gärna", sa jag viskandes i hans öra.

"Och jag var en slampa sa du", kontrade han.

En hand drogs igenom hans hår innan hans blick föll på mig igen. Han klampade närmare mig. Jag kände hans andedräkt fläkta mig i ansiktet.

"Okej Enestad, jag kommer säkert ångra det här imorgon men", började han. "Nu går vi in, tar några shots, sedan vill jag att du ligger med mig."

"Slampan vill verkligen knulla, gulligt", kläckte jag spydigt ur mig.

"Ja, kom nu din idiot", fräste han.

-

Lolololololol, välkomna hit. Här kör vi hardcore direkt i första kapitlet ;)

(Tvingar er snällt att kommentera så jag inte känner mig ensam <3)

Fools » foscarWhere stories live. Discover now