four

1.4K 78 5
                                    

F E L I X

Precis som de två senaste veckorna så var jag själv hemma. Hemma i lägenheten som jag och Ogge hade tillsammans. Han var inte här. Han hade inte varit det på två veckor.

Han hade fått ett utbrott när han hade fått reda på att jag hade legat med Oscar. Han hade slagit mig, men det gjorde han ganska ofta när jag inte lydde honom.

Han försvann ganska ofta, men jag blev ändå orolig. Jag kunde aldrig veta vad han skulle göra.

Egentligen skulle jag kunna göra vad jag ville när han inte var där, men ärligt talat så vågade jag inte. Han skulle kunna vara var som helst och döda mig om jag gjorde något han inte ville.

Jag tog upp min telefon för att se om han hade visat på något sätt var han var eller något. Men nej, självklart inte.

Men sms från Oscar landade gång på gång i min meddelandeinkorg. Med en suck så öppnade jag dem.

Skickat från: Enestad

Tid: 02:03

"babe"

"jah äe klåt"

"vikl ha digh i mig"

Skickat från: Mig

Tid: 02:03

"Enestad vad i helvete sysslar du med?"

"Är du full haha?"

Skickat från: Enestad

Tid: 02:04

"jah äe ibnte fulk jagh är osvar"

"ovh jag vill kbulla"

Jag himlade med ögonen men svarade inte mer på hans sms. Han fick lösa sina problem själv.

Dock kände vissa delar att han säkert var på festen i lägenheten bredvid. Hög musik spelades därifrån, och de skulle säkert bli vräkta vilken dag som helst. Jag och Ogge blev aldrig vräkta hur många fester han än ordnade, han hade sina kontakter.

Jag la ifrån mig telefonen och lät mig själv bara ligga i sängen och stirra upp i taket. Jag var misslyckad som inte kunde leva mitt eget liv – behövde lyda Ogges alla ord. Jag hatade honom, men jag var så djupt förälskad på något sätt.

Jag hann inte tänka länge förens det knackade på ytterdörren. Knackningen lät inte som Ogges knackningar – hård och arg – men varför skulle han knacka på till sitt eget hus?

Försiktigt reste jag mig upp och gick mot dörren. Öppnade dörren och fick syn på en väldigt full Oscar. Hans ögon var bara halvöppna och ett flummigt flin var klistrat på hans läppar.

"Vad vill du?" frågade jag.

Han försökte grabba tag om min haka. Försökte se in i mina ögon. Hans alkoholluktnade andedräkt var läskigt nära mig.

"Jag vill bara knulla liiite", mumlade han med ett fniss. "Med min favoritslampa."

"Wow, jag trodde att idioter som du inte umgicks med idioter som mig", svarade jag.

"Det har jag aldriiig sagt", sa han bara och knuffade sig förbi mig in i lägenheten.

Han drog glatt med mig mot sovrummet. Även fast han var lite vinglig. Direkt, sekunden efter vi hade kommit in i rummet började han klänga av sig sina kläder. När hans t-shirt var av tryckte han upp mig mot en av väggarna. Jag tog mig fritiden att sätta mina händer om hans rumpa för att klämma lite. Han misstog min signal och hoppade upp i min famn. Hans läppar började direkt att kladda mot mina.

"Din pojkvän är inte hemma", konstaterade han. "Vi kan vara högljudda."

-

MEN ALLTSÅ LOL VAD GÖR JAG??? Varsågod, nytt kapitel :-)

Alltså jag höll att inte kunna somna igår. För det blir så obeskrivligt varmt i mitt rum. Jag blir galen.

En grej jag har tänkt på är att jag skulle gärna vilja gå hos en psykolog eller något. Liksom få prata om typ vad som helst.
Förut gick jag på möten med någon (har ingen aning om det var en psykolog eller något), och det var så skönt. Jag gick till och med i grupp med människor i min ålder som hade samma "problem" (tänker inte ta upp det då det är väldigt känsligt) och vi kunde ha så kul tillsammans. Åh vad jag saknar det.

Jag är så trött, vill bara sova hela dagen.

Kommentera någonting roligt så blir jag glad (:

Hoppas ni får en fin dag! Puss och kram ❤

Fools » foscarWhere stories live. Discover now