O S C A R
"Kommer du idag eller?" skrek Thomas i mitt öra.
Jag var tvungen att ta ifrån telefonen från mitt öra. Thomas var en av killarna jag brukade hänga med ibland. Han hängde just nu på en fest, och försökte tvinga mig dit. Jag hade honom på högtalartelefon medan jag försökte klä på mig.
"Jag är på väg, var fan var det nu då?" frågade jag.
"Ogges och Felix place!" skrek han för att överrösta den alldeles för höga musiken. "Det är så jävla mycket folk här, skynda!"
"Jag kommer", mumlade jag och stängde av samtalet.
Jag la ner mobilen i jackfickan och gick med bestämda steg ut från min egen lägenhet. Sprang ner för trapporna och ut från höghuset.
Självklart så skulle festen vara hos Ogge och Felix. Nästan alla fester var ju hos dem, jag borde ha förstått det. Jag kan ju inte undvika Felix hela natten. Jag skulle inte kunna undvika honom hela natten.
När jag kom av bussen som tog mig till deras höghus så gick jag med trötta steg. Lyfte knappt på fötterna. Åkte upp till femte våningen med hissen och gick in till den öppna ytterdörren. Direkt när jag klampande in fick jag syn på Ogge.
"Enestad, vad i helvete gör du här?" fräste han och såg hatiskt på mig. "Dig har jag inte bjudit in."
"Wow vad välkommen jag känner mig, Molander", snäste jag som svar. "Och ja, fråga Thomas vad jag gör här."
Han gick närmare mig och såg fortfarande lika hatiskt på mig. Han var både längre och starkare än mig, så det skrämde mig lite.
"Du skulle bara våga röra min Felix igen", väste han. "Du vet mycket väl vad jag är kapabel till att göra."
Jag höll upp händerna och tittade förskräckt på honom.
"Chilla jag ska inte röra din sexleksak", skrockade jag lätt.
"Håll käften Enestad, innan jag knäcker ditt näsben och drar ut hjärnan genom din näsa", hotade han argt. "Eller har du ens en hjärna?"
"Bra drag Molander", sa jag med lite irriterad röst. "Nu, om du ursäktar, så tänker jag ta och dricka lite."
Jag knuffade mig förbi honom och gick in i lägenheten. Jag hörde honom muttra något ohörbart. Väl inne i lägenheten såg jag många välkända ansikten och många okända. Men ingen Thomas. Han hade säkert smugit in i sovrummet tillsammans med någon random brud han tänkte ligga med. Det skulle inte förvåna mig.
Plötsligt kände jag en hand på min rumpa. Handen klämde åt och jag vände mig direkt om. Felix. En väldigt full Felix dessutom. Han verkade inte ha druckit lite. Hade Ogge gett honom fria händer eller? Ett flin fanns på hans läppar.
"Du är fucking het", mumlade han.
Hans kropp närmade sig min. Hans läppar borstades mot mina.
"Jag vet", sa jag självsäkert som svar. "Vill du leka lite eller, Sandman?"
"Yes daddy", mumlade han med läpparna tryckta mot mina.
Jag brydde mig inte ett skit om Ogge just för tillfället. Om han kunde få ha Felix som sexleksak, så kunde väl jag också?
-
GUESS WHO'S BACK, BACK AGAIN
HELLO IT'S ME
(Okej jag har varit hemma i flera timmar men det är först nu som jag har tid att skriva det här haha)
Alltså herregud vilken Wattpad-abstinens jag har känt. Jag har typ behövt slita mig själv från appen.
Så ja, jag har saknat er väldigt mycket och hoppas att ni har saknat mig (:Berlin var jättemysigt, om någon undrar, men ändå, borta bra men hemma bäst!
Egentligen borde jag göra annat, typ packa upp min väska eller plugga, men det är tråkigt.
MEN HALLÅ, hur mår ni? Hur är skolan?
Snälla prata med mig, annars blir jag tokig haha!
Nej men lämna gärna en liten kommentar så är du bäst <3Hoppas ni mår bra, det är trots allt helg! Ni är bästbästbäst, puss och kram ❤
YOU ARE READING
Fools » foscar
Fanfiction"Only fools fall for you, only fools, Only fools do what I do, only fools fall, Only fools fall for you, only fools, Only fools do what I do, only fools fall." [ kan innehålla våld, hårda ord, sexuella handlingar, samt kanske lite triggade handlinga...