fifteen

1.1K 73 6
                                    

O S C A R

Hans hand skakade när hans försökte låsa upp dörren till lägenheten. Jag stod bakom honom och stampade irriterat med foten. Tillslut fick han äntligen upp dörren.

Jag tryckte in honom i lägenheten. Tryckte upp honom mot första bästa vägg. Smällde igen dörren. Utan förvarning så tryckte jag mina läppar mot hans. De satt som klister mot hans.

Mina händer som hade funnits på hans rygg förflyttades ner till hans rumpa. Försiktigt hoppade han upp i min famn. Jag höll inte hårt i honom, lät all hans vikt tryckas mot väggen.

"Jag ser på dig att du tänker på honom", fräste jag. "Sluta upp med det."

"Förlåt", sa han tyst.

"Han kommer inte komma tillbaka, så sluta bry dig", muttrade jag. "Du var på rättegången Felix, du hörde hans straff."

"Jag vet, du har rätt", mumlade han.

Jag flinade mot honom. Tryckte mig närmare honom. Klistrade fast mina läppar mot hans hals.

"Daddy's always right, baby", viskade jag.

Ett stön släpptes ur hans strupe när mina läppar nafsade runt på hans hals. Hans ögon slöts långsamt och sträckte på halsen. Hans händer tog ett hårt tag om kragen på min tröja. Felix öppnade sina ögon igen, och jag såg hur hans ögon mörknade av lust.

"O-Oscar", yttrade han med dov stämma.

Han försökte gång på gång dra av mig min tröja. Hårt så kraschade han ihop våra läppar återigen. Jag kunde inte låta bli att skratta. Det var så tydligt att han ville ha mig, även fast han inte ville erkänna det för sig själv.

"Ska vi flytta oss till sovrummet?" mumlade han.

Jag besvarade inte hans fråga, utan förflyttade mig bara från hallen till sovrummet med Felix i min famn. När vi kom in i sovrummet slängde jag ner honom i sängen och slängde mig själv ovanpå.

Med långsamma rörelser så satte jag mig gränsle över hans skrev. Långsamt drog jag av mig min enkla tröja som jag bar. Hans mun öppnades och jag flinade bara mot honom.

Med lätta fingrar så trippade jag på hans tröjkant. Han flackade med blicken mellan mig och sin egen tröja. Tillslut bestämde jag mig för att slita av honom tröjan. Och självklart så skulle lilla jag inte vara försiktig, nej, jag slet bokstavligen av honom tröjan. Rev sönder den i flera bitar innan den hamnade på golvet.

"Varför blir jag påtänd av att du river sönder min tröja?" frågade han med höjda ögonbryn.

"Därför att allt jag gör blir automatiskt hett", flinade jag med låg röst mot hans ansikte.

"Touché", sa han med ett flin.

Mitt flin fanns kvar medan jag placerade mina svala läppar mot hans varma hals. Centimeter för centimeter vandrade mina läppar längre och längre ner. Ner över hans bröst, över hans mage. Jag stannade och knäppte lätt upp hans byxor. Med bestämda, men varsamma, händer drog jag ner jeansen över hans ben. Tillslut låg även dessa nere på golvet tillsammans med hans trasiga t-shirt.

Jag satte mig upp och tittade länge på honom. Han blickade tillbaka mot mig. Båda två hade ett brett flin på läpparna.

"Du är hundra gånger bättre än honom", sa han.

"Baby, jag vet", svarade jag och gav mig återigen på hans läppar.

-

Nej jag tänker inte fortsätta det här i nästa kapitel om någon trodde eller ville det.

Hallå ni har varit ganska tysta i kommentarerna på sistone, don't be, jag bits inte :(

JAG HAR SOMMARLOV!! Äntligen, äntligen, äntligen. Gud vad skönt, all stress är borta och jag skulle kunna ligga och skriva hela dagarna.
Dock börjar jag jobba på måndag och jobbar tre veckor framåt...

Igår var jag på en typ "festival", eller "avslutningsfest" som de kallar det, som heter Fett Me Kärlek, som alltid arrangeras här i Uppsala. Det var kallt, jag blev trött, det var inte bra musik. Men jag är en snäll vän och var kvar till halv elva med min kompis.

OCH HALLÅ. Norlie & KKV har släppt ett nytt album - Alla Våra Låtar. Jag lyssnade på det inatt, det är så bra. Bäst är de.

Något jag har tänkt lite på, det är att jag skulle vilja klippa mitt hår kort, riktigt kort. Sådär så man brukar kalla det "killkort", men jag hatar den frasen. Men ni förstår vad jag menar. Det enda är att jag är osäker på om jag skulle passa i det... Och nej jag är inte en sån där som ba "äsch det är bara hår", utan det måste vara bra om jag ska klippa mig.

Alltså jag känner mig verkligen låg just nu. Jag kommer väl må bättre under dagen, men nu gör jag inte det. Ni gör mig alltid så glad, så snälla kommentera någonting snällt så gör ni min dag ❤

Ni vet att ni är bäst. Ta hand om er och gör denna fredag bra. Puss och kram ❤

Fools » foscarWhere stories live. Discover now