Svar Q/A

941 41 25
                                    

Okej, nu tänkte jag svara på era frågor som ni fick ställa för några dagar sedan!

Frågorna står i fet stil, mina svar står i kursiv stil :)

-

Vilken stad bor du i?

Jag bor i Uppsala!

Är det roligt att bo där?

Jag känner mig inte riktigt hemmastadd i Uppsala, så jag skulle inte säga att det är så speciellt roligt att bo här haha...

Favoritsport?

Sport är inte precis min grej, men om jag måste välja någon sport så skulle jag nog säga friidrott.

Hur gammal är du?

Jag fyller sexton i oktober.

Är du tillsammans med någon?

Nope, jag är singel och glad för det faktiskt haha :)

Vad vill du göra i framtiden?

Jag skulle vilja hålla på med någonting som hör till mina intressen, det vill säga skrivande och fotografering. Så jag skulle nog vilja bli fotograf, journalist eller författare :)

När var det första gången du blev kär i någon?

Jag tror att första gången jag blev kär i någon var på dagis. Jag och den killen var bästa vänner, så jag fick vara mycket med honom, vilket var positivt för femåriga Johanna ;)

När var första kyssen?

Jag tror inte att jag har haft en riktig, riktig kyss, men småpussar och så fick man väl på dagis haha?

Bästa vän?

Mina två bästa vänner heter Elin och Matilda!

Umgås du hellre med en kompisgrupp killar eller en kompisgrupp tjejer?

Jag har faktiskt inte så många killkompisar, så jag skulle nog säga en kompisgrupp med tjejer :)

Oskuld?

Yes ;)

Favorit låt just nu?

Åh vilken svår fråga! Jag byter ju favoritlåt hela, hela tiden... Jag måste nog säga Heathens – Twenty One Pilots.

Vilken linje ska du gå?

Jag ska gå Samhällsvetarprogrammet med inriktning Media :)

Hur mår du?

Tackar som frågar! Jag mår bra, är lite trött – men det är på grund av att min hjärna har gått på sommarlov men jag måste jobba ändå </3

(Så svarade jag i alla fall när jag skrev det här igår eller när det ju var. Men just nu mår jag inte precis så. Jag känner mig ganska nere och mestadels besviken då en sak återkommer att hända i min familj gång på gång, jag blir bara så ledsen på att det verkar som att det aldrig kommer få ett stopp...)

Favorit Disneyfilm?

Åh den frågan är ju typ lika svårt som att komma på favoritlåt... Jag måste nog säga Aladdin eller Lejonkungen!

Brukar du läsa mycket utanför även utanför Wattpad?

Faktiskt inte haha... Om jag ska vara ärlig läser jag ingenting utanför Wattpad, även fast jag skulle vilja det. Wattpad är min lilla bubbla och jag kan inte komma härifrån haha!

-

Tack för alla frågor, det är alltid roligt att svara på frågor av någon anledning! :)

Hoppas ni alla har en bra dag – ni förtjänar det ❤

Fools » foscarWhere stories live. Discover now