F E L I X
När skulle jag lära mig att dricka aldrig löste problem? Varför skulle jag alltid tänka "fuck it, jag får bry mig imorgon" och så blev allt alltid ett helvete dagen efter?
Jag satte mig upp i sängen och tittade omkring mig. Ingen var där. Snabbt upptäckte jag en lapp som låg på nattduksbordet.
"God morgon baby boy,
Alltid lika skön att knulla, du vet att jag inte säger nej till dig. Jag vet att du inte kan vara utan mig. Dumpa bara din jävla kille så är jag bara din.
/Daddy"
Vem i helvete var "daddy"? Hade jag kallat någon för det när jag var full? Jag hade inget minne från gårdagen, eller jag natten. Men jag måste tydligen ha legat med någon. Jag hoppades bara att det inte var Oscar jag hade legat med, då skulle jag bli galen.
Jag reste mig trött ur sängen och slängde på mig nya kläder. Enkelt med ett par mjukisbyxor och en hoodie. Lät luvan ligga över mitt huvud.
Gick mot köket, fick syn på Ogge sittandes vid bordet med en kopp i handen. Han tittade mot mig. Hans ögon var lite grumliga och ett flin var placerat över hans läppar.
"Hur mår du?" frågade han med ett fniss..
"Sedan när bryr du dig om hur jag mår?" kontrade jag och tittade förvirrat på honom.
Han reste sig från stolen han satt på och gick fram till mig med vingliga steg.. Direkt ångrade jag det jag sa. Han skulle slå mig, jag kände det på mig.
Men nej, han slog mig inte. Han la armarna om min kropp och kramade mig bara. Jag kände mig stel i hans grepp. Jag förstod inte.
"Du är min pojkvän, får jag inte fråga hur du mår?" frågade han.
Han sluddrade faktiskt lite på talet. Något var inte rätt.
"J-Jo, men du brukar inte göra det", sa jag försiktigt.
Lät mina fingrar göra cirklar på hans bröst och såg blygt upp mot honom. Han log. Jag hade inte sett honom le på år. Vi hade varit tillsammans i flera år, och han hade nog aldrig lett. Hans läppar träffade mina i en lätt kyss. Hans läppar smakade fel.
Det kändes så fel. Den här Ogge kändes fel. Jag tyckte inte om det. Och det var fel att jag inte tyckte om det. Jag borde tycka om det. Älska det borde jag göra. Jag avskydde den versionen av Ogge som slog mig och skrek på mig, så varför tyckte jag inte om den här versionen heller? Jag älskade väl honom?
"Har du... typ tagit något?" frågade jag försiktigt.
Han satte ett finger framför mina läppar och hyschade ner mig innan han fnissade för sig själv.
"Du vill inte veta", fnissade han.
"Du skrämmer mig, snälla sluta", viskade jag skrämt.
Han höll hårt om mig, slutade inte alls. Jag visste vanligtvis vad han var kapabel till, vad kunde han vara kapabel till när han var... Hög? Jag visste inte om han var hög eller inte. Jag höll inte koll på droger, men det skulle inte förvåna mig.
"Du kan också få lite", viskade han fnissades i mitt öra.
-
Hej, det här kapitlet suger. Hata mig inte, tack på förhand.
Just nu så sitter jag i bilen för jag ska åka till Stockholm <333
Men blö, fatta om jag kunde åka imorgon på killarnas spelning men NEJ JAG SLUTAR 16:45 OCH HAR SAKER ATT GÖRA PÅ KVÄLLEN :))))))Kom och tänka på den dagen då jag fick en komplimang för mina ögonbryn, det var lite skumt men kul.
Jag är fett sugen på donuts omg.
Alltså något jag har tänkt på ett tag är vad fan jag har för musiksmak?? Jag vet inte ens det själv?
Och på tal om musik, vad tror ni att jag lyssnar på (för det har jag inte berättat va?)?
Skriv en kommentar med någon/några artister/grupper så kan det vara intressant att läsa om vad ni tror (:Imorgon är det måndag, ugh. På tisdag har jag två muntliga presentationer, (en på svenska om antiken, då vi håller på med litteraturhistoria, och en som handlar om att typ inte vara rädd för att visa vem man är (?? Tror jag berättat det??) på engelska), och så är min bal den dagen?? Oh my god.
På torsdag ska jag skriva en uppsats i fysik. Men det är det sista jag gör i grundskolan, för betygen sätts den dagen <3
Hur är allt med er? Hur är skolan?
Hoppas ni mår bra! Ni är bäst, puss och kram ❤
YOU ARE READING
Fools » foscar
Fanfiction"Only fools fall for you, only fools, Only fools do what I do, only fools fall, Only fools fall for you, only fools, Only fools do what I do, only fools fall." [ kan innehålla våld, hårda ord, sexuella handlingar, samt kanske lite triggade handlinga...