20.Bölüm

2.5K 179 8
                                    

  Dedemin oturduğu yere varınca yayımı hazırlayarak arabadan indim. Babam, ben, Volkan abi ve Zafer amca iyi bir grup olmuştuk. Hızla dedemin binasına girdik ve kapısını tıkladık. İçeriden o tanıdık ses, dedemin sesi geldi.

-Kim o? Babam sevinçle:
-Baba biziz kapıyı aç!

  Dedem hızla anahtarları çevirdi ve kapıyı açtı. Ağlayarak bize sarıldıktan sonra durdu ve gözyaşlarını silerek arkama bakındı.

-Oğlum İnci nerede?
-Baba sakin ol! İnci iyi, geçte içeri anlatalım.

  Dedemle babamın arası her zaman iyi olmuştur. Kayınpeder-damat hep iyilerdir. Beraber gezerler, dolaşırlar... Ama artık sanırım bunları yapamayacaklar.

-Baba bu Volkan. Bizim sitede tanıştığımız zeki ve iyi nişancımız.
-Site derken oğlum?
-Anlatacağım baba. Bu da Zafer abi. Kendisi emekli Albay.
-Merhaba Zafer Bey.
-Arkadaşlar bu da İnci'nin babası Gazi. Zafer amca:
-Merhaba Gazi bey. Sizinle iyi anlaşacağız. Yaşımız yakın olan tek biz varız.
-Evet Zafer bey. İnşallah her şey iyi olur. Hadi oğlum, anlat olan biteni.

   Babam soluksuz olan biteni anlattı.

-Peki o zaman. Bende sizinleyim. Zaten gece burası mezarlık oluyor.

  Herkes bu söze gülmüştü.

-Asya kardeşin nasıl?
-Çok iyi dede. Herkes seni bekliyor.
-İyi yavrum. Anıl sorcam sorcam soramıyorum. Bu yavrumu niye getirdiniz peşinizde?
-Baba o yavrun neler yaptı neler...
-Ooo... Anlat bakalım.

  Bende dedeme yaptıklarımı anlattım. Benim her zaman destekçim olmuştu.

-Aferin sana.
-Baba hadi alacaklarını al da artık gidelim.
-Tamam yavrum.

  Dedem alacağı bir kaç şeyi aldı ve her beraber evden çıktık.

-Şimdi sırada senin torun var Zafer abi.
-Evet Anıl. Arabaya binelim sana yurdunu tarif edeyim.
-Tamam abi.

Hep beraber arabaya atladık. Zafer amcanın tarifleriyle bir süre ilerledikten sonra Zafer Amca:

-Hah burası.
-Hadi arkadaşlar iniyoruz. Asya sen ne olur ne olmaz silahını dedene ver, sen yay kullanıyorsun zaten.
-Tamam baba da dedem silah kullanmayı biliyor mu?
-Oo yavrum sen beni ne zannediyorsun? Ben silah kullanmayı tabi ki bilirim. Ne safarilere çıkardık biz...

Yine kısa bir gülüşmeden sonra arabadan indik. Bahçeye girdik.

-Abi durun.
-Noldu Volkan?
-Abi bak bahçe zombiyle dolu.

Bahçeye döndüğümde kapıda birikmiş otuzdan fazla zombi olduğunu gördüm.

-Abi şimdi ne yapacağız?

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin