-Ne? Nasıl ölmedi? Nur abla fazlasıyla şaşırmıştı. Tam kocasından umudu kestiği surada benden böyle bir şeyi duymayı beklemiyordu.
-Nur abla benim yatmam gerek, yarın anlatırım. İyi geceler.
-Asya dur. Başka bir şey demesine fırsat vermeden odama girip yattım.
Sabah kalktığımda direkt mutfağa girdim. Nur abla kahvaltı hazırlarken bir yandan da Müge ve Zeynep ablayla konuşuyordu.-Günaydın. Dedim. Nur abla da kırgın bir ses tonuyla karşılık verdi.
-Günaydın.
-Hemen bir şeyler yedikten sonra çıkacağım. Dedim. Nur abla:
-Tamam Asya. Kızlar siz de çocukları uyandırın.Mutfakta Nur abla ve ben kalınca, Nur abla sessizce karşıma oturdu ve biraz sessiz kaldıktan sonra söze girdi:
-Asya artık bir şeyler anlatmalısın. Gözlerine bakıp yutkunduktan sonra:
-Nur abla... Ben tüm ailemi kaybettim ve bunu ciddi bir yorgunluğun üzerine öğrendim... Kafam karışıktı saçmaladım, ağzımdan öyle çıkıverdi.
Nur abla ne diyeceğini bilemedi. Biraz afalladı.
Önüme kahvaltımı koydu ve mutfaktan çıktı.
Bende Hızlıca yemeğimi yiyip mutfaktan çıktım.
Salona girdim ve herkesle vedalaştım. Nur ablaya dönerek:-Nur abla kıyafetlerimi yıkadın mı? Nur abla hala kırgın sesiyle:
-Evet de Asya gitmeye kararlı mısın? Bıkkın bir şekilde:
-Nur abla. Dün konuştuk. Dedim
-Evet ama sen emanetsin.Artık bu konulardan fazlaca sıkılmıştım. Çocuk değildim ve bu muamele beni sinirlendiriyordu. Sinirlerime hakim olamayarak:
-Ya Nur abla değil mi? Size verilen emanete çok iyi bakıyorsunuz. Anneme ve Maya'ya baktığınız gibi...
Söylediğim sözden sonra dudağımı ısırdım. Neden böyle bir şey demiştim ki... Nur abla kırgın bir şekilde:
-Tabi sende haklısın Asya. Gel kıyafetlerini vereyim.
Sessizce Nur ablanın arkasından ilerledim.
Odaya girdik ve o beni yalnız bırakıp çıktı.
Hızla yine siyah taytımı bluzumu ve hırkamı giyindim. Saçımı yine örgü yaptım. Odadan çıktım.
Evden çıkmadan önce Ozan'a sıkıca sarıldım. Ozan benim kardeşim gibiydi artık.
Sitenin çıkışına geldiğimde merdivene çıkıp dışarıyı kontrol ettim.
İki tanesi ordaydı. Onları vurup aşağı indim. Kapıyı açtım ve oklarımı kafalarından aldım.
Hızla sitenin arkasından ilerlemeye başladım.