Bu inanılmazdı..!
Her ne olursa olsun bana vurucakmıydı yani, sonuçta ben bir kızdım savunmasızdım of Ayşin of başını belaya soktun yine!!! İremin bileğini bırakıp bana döndü o kadar tuhaf bakıyordu ki sanki tanıyormuşum gibi bir his vardı içimde, bir süre öylece durduk yumruğunu açıp elini indirdi ve konuşmaya başladı."Ne yaptığını sanıyorsun...!"
Ben hiç akıllanmayacaktım sanırım aklıma gelen şeyleri dilime dökmek gibi huylarım vardı.
Sen ne yaptığını sanıyorsun! gözlerimi gözlerine dikerek devam ettim. Zorbalık yaparak bir kıza her istediğini yaptırcağınımı sanıyorsun. İrem seninle gelmek istemiyor görmüyor musun?
Gamze bana doğru döndü ve"Ayşin sen karışma"
İsmini bilmediğim ama hesap sorduğum yabancı tekrar konuşmaya başladı. Konuşurken sinirli olduğu alnında çıkan kırmızı çizgiden fazlasıyla belliydi
"Gamze haklı sen karışma.irem benimle gelicek..! "
Sesini fazlasıyla yükseltmişti.cenk ve emrede tolga'yı sakinleştirmeye çalışıyordu.Tolga yüksek sesle bağırmaya başladı hepimiz ona yöneldik
"Mert ben irem'i seviyorum onu elimden alamıyacaksın."
Demek Mertti ismi. Acaba irem hangisini seviyordu diye düşünürken Mert tolga'ya yöneldi tekrar vurucakken İrem kolundan tuttu.
"Abi yeter gidelim artık yeter rezil ettin beni!"
Nee abimi!!! Yine sesli düşünmüştüm herkes dikkatini bana verdi. Tabi İremin abisi Mert'te..!
Birden utandım ama abisi olması İrem'e bu şekilde davranma hakkı vermiyordu.
Mert, İrem'e baktığında o kızgın ifadesi kaybolmuştu birden. İrem'e yönelip son cümlesinide söyledi."Tamam gidiyoruz"
***************
Mert'ten
İrem kaçkere daha söyliycem Tolga'ya güvenmiyorum!!! Senin ne işin var hem barda, Ahu gözlüm.Abiciğim lütfen bunlar tekin insanlar değil!
"Abi anlamıyorsun beni Tolgayı seviyorum!"
İrem sonra konuşalım bir daha bara gitmiyceksin o tür ortamlarda bulunmayacaksın!
İrem'e böyle bağırmak istemiyordum ama anlamamakta ısrar ediyordu. Biricik kardeşim ellerimden kayıp gidiyordu.
"Özür dilerim bağırdığım için hadi şimdi odana çık yarın daha sakin konuşuruz"
Yaklaşıp başından öpücektim ki geriye çekti kendini, bir şey söylemeden odasına gitti. Anlamalıydı beni, korkumu onu korumaya çalıştığımı...!
*****************
Ayşin'den
Bir haftadır gamzelerdeydim artık kendime bir iş bulmalıydım ama lise mezunu biri ne iş yapabilirdi ki. Gamze odaya geldi
"Ayşin, İrem kahvaltıya eve çağırıyor"
İrem mi? Şşeyy ama gamze ben gelmesem.
"Saçmalama Ayşin, İrem özellikle seni çağırdı hadi gidiyoruz yarım saate çıkıcaz ona göre."
Gamze sözümü bitirmemi dinlemeden söyliyeceğini söylemiş odadanda çıkmıştı. Off Ayşin mecbur gidiceksin artık. Ya onunla karşılaşırsam neydi adı ya hehh Mert.!****************
Sonunda gelmiştik. Ev demişti gamze ama bu bildiğin saraydı. Arabadan indik irem bahçede karşıladı bizi, sevimli kızdı açıkcası gözleri iri ve siyahtı abisi neden Tolgayı istemiyordu acaba? İrem önden, Gamzeyle ben arkasından ilerliyorduk arka bahçeye geçtik havuzu görünce tepkime engel olamadım "voaovvv"İremle gamze gülünce gülümsiyerek onlara baktım ve Masaya geçtik herşey harika gözüküyordu. Aklıma ne iş yapacağım sorusu takıldı daha fazla yük olmak istemiyordum.
Gamze benim yapabileceğim bir iş var mı?
Gamze portakal suyundan bir yudum aldıktan sonra
"İş mi? Bilmiyorum hayatım neden sordun şimdi bunu"
Çalışmam lazım bir hafta oldu artık kendi düzenimi kurmalıyım. Gamzeyle bu konuyu konusurken iremde dahil oldu.
"Eğer istersen bizim şirkette çalışabilirsin canım"
Teşekkür ederim ama başka biyerde çalışsam daha iyi olacak. İrem elimi tuttu ve devam etti konuşmasına.
"Ayşin abimden çekiniyorsan sorun çıkarmaz merak etme"
Ama yinede içimde bir korku vardı o ara etrafa baktım sonuçta onun eviydi ve buralarda olabilirdi ama gözükmüyordu. Bende ireme bakıp
Emin misin? Diye sordum
"Merak etme Ayşin sorun olmaz abim o geceki gibi biri değil fazla tepki verdi o kadar"
Tereddüt ediyorum ama işe ihtiyacım vardı. Off başka çaren yok Ayşin malesef.
Tamam o zaman irem tekrar teşekkür ederim."Ben abimle konuşurum uygun bir pozisyon ayarlar sana"
*****************
Mert'tenİrem o gece bardaki kıza yardım etmemi istedi. O olaydan sonra ilk defa konuşuyordu benimle kardeşimle aramda inatlaşma olmamalıydı o benim Ahu gözlümdü babam onu bana emanet edip gitmişti Amerika'ya İrem'i korumalıydım her şeyden..!
O yüzden o kızın çalışmasına izin verdim.
Nasılda hırçındı çokta sert vurmuştu bacağıma. Ama söyledikleri doğruydu İrem'e öyle davranmamalıydım.Ayşin'den
Gamze güzel bir kahvaltı hazırlamıştı emrede masadaydı bende masadaki yerimi aldım.bişeler atıştırdım kalkacakken ,Emre yine alaycı bir tavırla
"Ne iş yapıcaksın ki"
Diye sordu benimlemi uğraşıyordu yoksa gerçekten böyle birimiydi çözememiştim.
Bilmiyorum bugün konuşucam. Neyse birde orda olmalıyım ilkgünden geç kalmıyım.
Masadan kalkıp gamzeyi öptüm çantamı odadan alıp çıkacakken emre arkamdan seslendi."Akşam görüşürüz Ayşin işini merak ettim doğrusu"
Görüşürüz....
*****************
Nihayet şirkete gelmiştim.Danışmada iki kız vardı boğazımı temizleyip sesimi buldum sonra onlara yaklaştım.
Afedersiniz ben iş görüşmesine gelmiştim.Sözümü bitirdiğimde kızlardan biri
"Ayşin hanım mı?" diye sordu.
Demekki beni bekliyordu.
-Evet
"Mert bey sizi bekliyor altıncı katta odası"
Teşekkür ettikten sonra asansöre yöneldim baya büyük bir şirketti ama hala ne iş yapacağım hakkında bir fikrim yoktu. Altıncı kata bastım sonunda gelmiştim.kapıda bir sekreter bulunuyordu. Ben konuşmadan o söze başladı.
"Hoşgeldiniz Ayşin hanım Mert bey içerde sizi bekliyor."
Teşekkür ederim.Of Ayşin bu kadar heyecanlanma sakin ol. Kapıyı tıklattım ses yoktu bir daha tıklattım yine ses yoktu bende bilerek yaptığını düşünüp sertçe içeri girdim.
Ama yanılmışım...!
******************
Arkadaşlar aşşağıdaki yıldızı renklendirelim ama :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Duygular #Wattys2017
SpiritualMerti beklerken biraz zaman geçmişti. Emre'nin sesi kesildi kapıya yaklaşıp dinledikten sonra orda olmadığını anladım. Gerekli olan eşyalarımı çantama koymuştum. Yavaşca kapıyı açtım Emre yoktu. Tekrar yavaş yavaş adımlarla dış kapıya doğru ilerliy...