21(İlk Gece)

2.4K 144 42
                                    

Merhabalar.. Yazıp yazmamak konusunda kararsız kaldım ama okuyan arkadaşlara haksızlık olacağını düşündüğüm için yayınladım.. Sizlerden ricam hikaye hakkında fikirlerinizi belirtmeniz ve beğenmemiz. İnanın sizin bir saniyenizi alan bu işlem beni daha fazla yazmaya teşfik ediyor. Keyifli olumalar öpüldünüz😘

***

Ne denir bilmiyorum. Trajikomik mi? İroni mi? yoksa başka bir şey mi?

Nasıl söyleyeceğimi bilemez halde Mert'in ismini tiz bir tonda telafuz ettim. Rezil olmak bir yana hem sinir bozucu hemde gülünç bir durumdaydım şuan..

"Mertt..!"

Artık nasıl tepki verdiysem kaşlarını çatmış bir vaziyette gözlerimin içine odaklanmıştı..

Nasıl anlatacağımı bilemez halde gözlerimi kaçırdım.

Hızla yataktan kalkarken ellerini saçlarının arasına daldırıp tüm soluğunu dışarıya püskürttü..

"Peki Ayşin ne zaman hazır hissedersen o zaman..."

Arkasını dönüp kapının kulpunu tutmuştu ki, tekrar ismini telafuz ettim..

"Mert.."

Bu sefer suçlu bir çocuğun, annesine hesap vermesi gibi masum çıkmıştı sesim..

Sırtından nasıl gerildiğini anlaya biliyordum..

"Malüm günümdeyim..."

Kapının kulpunu bırakıp yüzünü bana döndü. Yüzünde anlık bir tebbessümü fark ettiğimde, düz bir ifade takındı. Adımlarını seyrederken kızaran yüzüme aldırış etmeden devam ettim konuşmaya..

"Daha yeni fark ettim.."

Şurada yer yarılsada içine girsem durumundaydım. İlk defa böyle bir şeyi paylaşıyordum bir erkekle.

Gerçi Mert'ten başka hayatıma dahil ettiğim başka biri olmamıştı. Bu düşünce ile çok huzurlu hissettim..

Herşeyimin ilki idi O...

Yanıma oturup yüzümü avuçlarının arasına aldı. Alnımda sıcacık dudaklarını hissedince gülümsedim.

Bana çok iyi geliyordu...

"Hadi sen buradaki banyoyu kullan bende misafir odasına gideyim..

Bu kadar anlayışlı olması beni dahada bağlarken ona, sessizce mırıldandım..

"Tamam.. "

Yatağın üzerine oturmuş bir vaziyette saçlarımı kuruluyordum. Kapının açılması ile bakışlarımı o yöne çevirdim. Mert'i ilk defa çıplak görüyordum.

Bunlar iyi günlerin daha çok göreceksin. Diyen iç sesimin ağzına çarpmak istedim.

Çıplaktan kasıtım sadece üzerinde bir şey olmamasıydı.

Saçından damlayan sular omuzlarından düşerek göbeğinde, göbek demek haksızlık olur... Baklavalarında buluşuyordu..

Altında siyah eşofmanla bana doğru yaklaşırken istemsizce iç çektim. Sanırım hormonlarım bana oyun oynuyordu..

Başımı çevirip saçlarıma odaklandım. Yatağın arkamda kalan kısmının çökmüş olmasıyla Mert'in oturmuş olduğunu anlamam zor olmadı. Saçlarımda hissettiğim elleriyle gözlerimi yumdum.

Hissetmek iyi geliyordu bana...

Saçlarımı geriye doğru alırken havluyuda elimden aldı.

Yaptığı şeye şaşırsamda alışmak istedim. İlk defa saçlarımla kuaförün dışında biri ilgileniyordu.

Kayıp Duygular #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin