19(İlk Öpücük)

2K 148 15
                                    

Medya ile birlikte okuyun lütfen 😊

***

Yaşadığım tüm olumsuzluklara rağmen,hala gülümsememe neden olan insanların hayatımda olması kadar büyük bir mükafat olabilir mi?

Artık ne beni bırakıp giden aileme, ne de Emre olayına üzülmeyecektim..Her darbede bir şekilde tek başıma ayakta durmaya çalışan ben, şimdi ise o darbeleri büyük bir güven ile bekleyen biri haline gelmiştim..Ve  bu güvenimin adı Mert idi...!

Ankara'dan geleli sadece bir kaç gün olmuştu ama Mert'in ısrarı üzerine nikah hazırlıklarına başlamıştık. Çünkü Mert artık hiçbir yanlış anaşılmaya fırsat vermek istemiyordu. Her yanlış anlaşılmada ikimizde üzüldüğümüz için buna ortam oluşturacak herşeyi tek tek yok etmek istiyordu.

Mert ile ben sade bir nikah isterken Ahmet amca düğün diye ısrar etmişti. Tabi ki Ahmet amcayı kırmayacaktık ve kabul ettik.

Yaşadıklarım tecrübe  olurken hayatımda, hiç yaşamadığım hayale doğru adım atıyor olmamın sevinci ile bekliyordum. Biliyorum ki, Mert beni  sadece iyi  günümde değil en zor günlerimde olmak içinde hayatına dahil ediyordu.

Bazen nasıl olurda anlayamadım diyorum. Gözlerindeki maviliklerde o kadar derinlere indim ki, boğulmamaya çalışırken yönümü kaybettim.. Ve ben beni zaten asla boğmayacak maviliklere çoktan teslim olmalıymışım.

**
Yatağın üzerindeki gelinliğine bakarken derin bir iç çekti genç kız. Kimseye, hatta kendine bile itiraf edemediği bazı gerçeklikler vardı. Korkularını bir şekilde yenmeliydi ama öncelikle kabul etmesi gerekiyordu.

Aniden içeriye giren Mert ile bakışlarını kapıya çevirdi. Mert'i karşısında görünce bakışlarını kaçırdı. Bu tavra bir anlam veremeyen genç adam, bir kaç adımda Ayşin'in yanına varmıştı.

Genç kız bakmamakta kararlıydı zaten istesede bakamıyordu. Bu durumun yanlış anlaşılmasından ise oldukça fazka korkuyordu.

Mert imam nikahlarının kıyılmış olmasından gelen rahatlık ile baş parmağı ve işaret parmağı ile Ayşin'in çenesini kavrayıp kendisine bakmasını sağladı.

"Bilmediğim bir soğuklukmu girdi aramıza.."

Korktuğu gibide oldu işte,yanlış anlaşıldı...

Al al olan yüzü ve boğazında düğümlenen kelimeler Ayşin'i bir hayli zorluyordu.

Derdini anlatacak doğru kelimeyi arıyordu ama çaresizce iç çekmekten başka bir şey yapamıyordu.

Mert, durumu anlamıştı kendince.. Yüzüne yayılan tebessümü ört bas etmeye çalışıyordu.Bu kadar masum bir kız hayatına girdiği için kendini şanslı sayıyordu.

Bir kaç kısa adımda iyice yaklaştı genç kıza, anlamsızca bakan gözlere derin derin baktı. Kesinlikle huzurdu genç adam için..

Sıcak nefesi genç kızın yüzünde gezinirken, titremeye başlamıştı..

Mert, Ayşin'in yüzünü avuçlarının arasına aldı.Dudaklarını genç kızın dudaklarına örtüp kendince masumane bir buse kondurdu.. Oysa bu bile genç kızı kasıp kavurmuştu.. Daha sonra alnına kondurduğu busesi ile başını genç kızın başına yasladı..

"Benden utanma sevgilim, ve benden asla korkma...!"

Genç kız bakışlarını tekrar kaçırdı.Az önce olanlar onu fazlasıyla utandırmıştı. İlk defa Mert ile bu kadar yakınlaşmışlardı.Ve Genç kız "sevgilim"de takılıp kalmıştı...

Farkında olmadan yüzüne yayılan anlık gülümseme ile kendini toparlamaya çalıştı, eğer bu yakınlığı bir an önce normal seviyeye düşürmez ise kalpten ölüp gidebilirdi.

Mert'in elleri,yüzünden kayarken geriye doğru bir kaç adım attı. Ama Mert, şimdide belinden kavrayıp kendisine doğru çekti.

Bu beklenmedik hareket ile ufak bir çığlık attı.. Ve tekrar utanç ile başını aşşağıya doğru eğdi. Odanın içinde yankılanan Mert'in kahkası üzerine dudaklarını büzüp omuzuna ufak bir darbe attı. Dahada keyiflenen Mert,belini daha fazla sıktı.

Gözleri tek bir yere odaklanmıştı artık. Bir şekilde bu utancını yenmesini istiyordu. Tekrar sıcak nefesi genç kızın yüzünde gezinirken, yanağına dokundurdu dudaklarını ve sürterek şah damarının üzerinde durdu.

Kollarının arasında titreyen Ayşin, daha çok utanıyordu oysa..

Şah damarının üzerini öpüp fısıldadı..

"Unutma. nefes aldığın sürece... "

Duraksadı ve Genç kızın ellerini tutup kalbinin üzerine koydu..

"Burasıda hayat bulacak ve seninle olduğum her saniye daha fazla şükredeceğim.."

***
Merhabalar :)

ilk defa Ayşin ve Mert bu kadar romantik bir bölüm ile karşınızda 😍 Beğenmişsinizdir umarım 😊 Hoşçakalın 😊

Kayıp Duygular #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin