Je 23.4.2064 Leo s Ellie mají narozeniny, je jim už 7 let. Téměř od narození žijí u Rodiny Fabians. A o tom, že jsou adoptovaní vůbec nic nevědí. Dneska odpoledne chystají narozeninovou oslavu. Leo si pozval šest kamarádů ze školy a Ellie jen dvě kamarádky, Karen a Juli. Ráno Ellie pomáhla mamce s přípravou dortu a teď už je hotový, líbí se i Leovi. Leo už od rána připravuje dekorace, ale Ellie se do toho musí vmísit, protože jinak by oslava byla celá do modra a všude by byly autíčka. ''Leo, tahle oslava je nás obou, ne jenom tvoje!'' Leo zamračeně odpověděl: '' Však jo, ale ty autíčka mi tu nech.'' '' Ne,já tu nechci mít autíčka, já si tu s holkama chci hrát s panenkami!'' odpověděla Ellie hlasitě. Naštěstí je slyšela mamka a podařilo se jí je přesvědčit, aby měli oslavu každý v jedné části místnosti a že stůl s dortem bude mezi oběma částma. Už je půl třetí a začínají přicházet první hosti, a domů přichází i tatínek, který byl doteď v práci. '' Všechno nejlepší, vy moji malí oslavenci!'' zvolal, a Ellie s Leem se přiběhli pozdravit s taťkou a oba mu vlepili obrovskou pusu na tvář. Když byla už oslava v plném proudu, rodiče se shodli, že už je nejvyšší čas dát dvojčatům dárky. ''Hodně štěstí-zdraví hodně štěstí zdraví, Hodně štěstí milá Ellie a Leo , Hodně štěstí zdraví!'' začali všichni zpívat a tleskat. Leo dostal 3 nové počítačové hry a Ellie krásnou panenku. Když šli pak děti po oslavě večer spát, pod okny stáli nějací lidé a Ellie slyšela takový tichý hlásek :'' zítra jdi s Leem do parku...'' a to samé slyšel tiše i Leo:''běž zítra s Ellie do parku...'' Dvojčata se na sebe podívali, ale nikdo nic neřekl. Pak se pod oknem ozvala rána...
ČTEŠ
Affectus
FantasyV roce 2056 se narodili dvě dvojčata-Leo a Ellie . Jejich rodiče je dali téměř hned po porodu k adopci, byl za tím jistý důvod-ochránit jejich tajnou skupinu. Skupina měla název Affectus, v Latině to znamená POCITY. A neříkají si tak jen náhodou, js...