"Chceš podat máslo?" "Jo, a ještě sýr, prosím." Sedíme venku na terase a snídáme. Dneska bude vážně pěkný počasí. "Na, tady to je." Mamka mi podává máslo a sýr. A já se s chutí pustím do snídaně. "Četl jsem, že tady půjčují vodní skútry, nechtěli byste si je pujčit?Dal bych vám na ně peníze. A my bychom s dospělýma jeli koukat na památky. Chtěli jsme jet do Říma a předpokládali jsme, že s námi nebudete chtít." To mluvil k nám "mladejm". Jasně že chci zkusit skútr, zvlášť když tu budu moct zůstat s Dylanem. No ještě je tu Leo, ale myslím, že je to v pohodě. "No, já souhlasím, a nevím jak ostatní, ale mě se nechce sedět půl dne v zapařeném autě a navíc alespoň budete moct jet jen jedním autem." řekl Dylan a nenápadně na mě mrknul. "Já teda chci skútry zkusit, bude to zábava." Řekla jsem já a Leo taky souhlasil."Jasně, jeďte si sami ,my tu přežijem." "Dobře, tak jde někdo se mnou do pujčovny?" "Já jdu." Leo si chtěl svúj vybrat a Dylan šel taky. Chlapi... chtějí mít ten nejlepší stroj, mě je jedno,jakej mi vyberou. Já radši zůstanu a pomůžu mamkám s přípravou jídla. Oni si ssebou na cestu chtějí vzít nějakou svačinku a nám tady chtějí taky něco nechat, protože mamka říká, že by nemuselo být k jídlu vůbec nic, jak zná moje vaření. Je pravda, že jednou jsem spálila kuře a mamka mi to stále předhazuje. Na cestu jsme připravili sendviče, bagety a aby to horko v autě přežili, do termosky jim dám ledovou kávu s velkým množstvím kostkama ledu. Nám tady mamky nechaly špagety, protože tady jsme v Itálii ale ty jsem opravdu mohla pak uvařit čerstvý, sice ne s tak dobrou omáčkou ale zvládla bych to!
Když bylo jídlo připraveno, vrátili se kluci. "Špatná zpráva Ell." řekl táta a dodal: "Měli už jen poslední dva skútry, takže se asi budete muset střídat. Nebo budete někdo muset po dvou." "To snad přežijeme,ne ?" "Ale koukej na to"řekl Leo a ukázal směrem ke skútrům."je růžovej!" "To je ale tragédie!" Odpověděla jsem ironicky. "No to je, tady Dylan může mít černý a já tohle..." "Měl si tam být dřív, já nemůžu za to, že jsi takovej lenochod." Leo už to nijak nekomentoval a jen na Dylana vypláznul jazyk. "Hlavně se tu neporvěte!" Okřikl je strejda. A mamky už se jen šli převléknout do volných šatů a mohli vyrazit.
"Nic tu nerozbijte a nepozabíjej te se tu." " Jasně mami." Řekl Dylan své mamce a já sem se ještě zeptala, kdy se vrátí. A prý až večer , takže kdyby to nestihli do večeře, tak máme jít do restaurace, která je tu kousek a nemáme na ně čekat. Ještě nám obě rodičovstva dali peníze a odjeli. Jakmile zmizeli za zatáčkou, rozběhla jsem se domů a převlíkla jsem se rychle do plavek . Klukům převlíkání do plavek netrvá tak dlouho, takže jsem se nedivila, když už tam Dylan byl. Položila jsem deku vedle té jeho a sedla jsem si na ni, a začala jsem se mazat opalovákem. Dylan se na mě tak koukal ale pak se otočil, nasedl na svůj černý skútr a zkoušel se projet. Dorazil i Leo ale když viděl, že už se zvedám, tak rychle vlez na skútr abych mu na něj nevlezla. "Hele, brácha, ty se mazat nebudeš?" "Jasně , a ty mi tam vlezeš. To určitě." "Doháje!" Ulevila jsem si, když Leo odjel na růžovém skútru. Naštěstí mě zachránil Dylan. Sedla jsem si za něj. "Pevně sedrž, doženeme ho!" Chytla jsem se ho kolem jeho vypracovaného břicha koukala jsem mu přes rameno,kam Leo jel. Uvědomila jsem si že se dotýkám jeho nahýho těla a začala jsem si to užívat. Dylan otočil hlavu na stranu, aby se na mě mohl podívat rošťácky se usmál a zašeptal: "Drž se." Chytla jsem ho pevněji a on přidal na rychlosti. Zachvíli jsme Lea dohnali. "Leo?" Zařvala jsem aby to slyšel. Obá skútr zastavili a donluvili se, že si dají závod, že když vyhraje Dylan, budu si moct do oběda jeho růžovej skůtr pujčit já ,a když vyhraje Leo, Dylan mu vymění růžový skůtr za černý. Vymezili si vzdálenost a Dylan mne vysadil na břeh, aby mohl být rychlejší. Chtěli abych jim to odstartovala, takže když byli na začátku zakřičela jsem:"Připravit!" "Pozor!" "Tééď!" A kluci vyrazili kupředu. Po začátku to bylo těsné, pak ale vyhrával Leo. Nepřestávala jsem skandovat Dylanovo jméno a když mě Dylan zahlédl, přidal a do cíle dorazili na stejno. Takže závod vůbec nic nerozhodl. Chtěla jsem si zkusit řídit skútr ale nakonec jsme se dohodli: Leo bude mít dopoledne černý skútr a já budu vždy za jedním z nich a pak odpoledne Leo půjde najít nějakou restauraci, nebo vlastně cokoliv, kde mají wifinu, takže budu moc mít jeho skútr odpoledne. Poté, co se domluvili jsem nasedla prozměnu za Lea a hráli jsme takovou hru. Jezdili jsme smyky a měli jsme co nejvíc vodou zasáhnout soupeře. Byla to sranda! Hlavně když jsme to s Leem "trochu" víc naklopili a obá jsme skončili ve vodě. Pak jsem si chtěla zkusit řízení ale Leo říkal, že mě k tomu nepustí,protože odpoledne budu moct jezdit furt. Dylan mě ale pustil abych to zkusila. Klíčkama jsem to nastartovala ale pak už mi to nešlo. Dylan si sedl za mě a ukazoval mi a radil co mám dělat. Po chvíli už mi to šlo fakt dobře, nařídila jsem mu ať se mě chytne , jinak ho vyklopím. Ale když jsemse rozjela , schválně nás shodil do vody. Když jsme padali, otočil si mě k sobě a pod vodou mě políbil. Vynořili jsme se, stále v pevném sevření a přestali jsme se líbat. Dívala sem se na něj,je tak sexy, když má vlasy celý mokrý.
Sylšeli jsme motor přibližujícího skútru. Leo se blížil. Naštěstí mu ve výhledu na nás bránil náš skútr, rozpojili jsme se a postupně jsme vylezli na skútr. Dylan byl první a pak mi podal ruku, abych mohla vylézt za něj. "Chachá, jste nějak spadli,né?" Zařechtal se Leo, když nás viděl. "Mám hlad, nedáme oběd?" Dodal ještě.Ještě dopíšu pokračování tohle by bylo moc dlouhý. Neskutečně děkuju za podporu ! :3 :*
Lucí
ČTEŠ
Affectus
FantasyV roce 2056 se narodili dvě dvojčata-Leo a Ellie . Jejich rodiče je dali téměř hned po porodu k adopci, byl za tím jistý důvod-ochránit jejich tajnou skupinu. Skupina měla název Affectus, v Latině to znamená POCITY. A neříkají si tak jen náhodou, js...