"Harry ? Co to děláš ? " Udělám krok od něho a zasměji se. Vypadá tak zatraceně sexy, ale ne nemůžu. Nechci někoho dalšího zatahovat do problému, které máme a vůbec nevím jak všechno bude dál. Bude lepší když se od všech budu držet dál a nikoho si nebudu pouštět k tělu.
"Promiň, tak nějak jsem se nechal unést. Si tak zatraceně sexy," to poslední jen tak zašeptal, ale já ho i tak slyšela. Vůbec nevím kde se to v něm vzalo, vždyť já a on nikdy jsme se neměli rádi.
"Harry, možná by jsi měl jít.! "Říkám a přitom ukazuji na dveře.
"Nebo by jsme možná mohli udělat něco jiného, Princezno." Zašeptá a stejně naše rty přilepí k sobě. Líbá úžasně má dokonale měkké rty, ale stejně z toho polibku cítím chtíč. Mám nebo nemám pokračovat ?
"Harry, nech toho." Odstrkuji ho od sebe a kroutím hlavou.
"Promiň, ale nějak se nemůžu udržet." Říká a jazykem si přejíždí přes rty. Pane bože, on je tak zatraceně sexy, jeho pohled, jeho oči, on celý sakra! Už se zase připravuje k tomu, že mě políbí, ale v tu chvíli přichází domů brácha. Hned se otáčím ke dveřím a už se připravuji k tomu, abych něco mému milovanému bratříčkovi řekla.
"Tesso, co to ?" Začne se koukat na mě a pak na Harryho. Zakroutím očima, Harry udělá krok ode mě a kouká na mého bratra stejně překvapeně jako já.
"To je Harry, ale to asi víš. Mimochodem kde jsi byl? Jo a dík, že jsi mi dal vědět, že nebudeš doma." Koukám na něj a čekám co z něho vypadne.
"Možná, že by měl jít Harry domů, tohle předním říkat nebudu." Řekne a vydá se do svého pokoje. Koukám za ním a pak stočím pohled na Harryho, kouká se na mě mám takový pocit, že mu dochází, že se tu děje něco divného, ale vážně bude lepší když on o ničem vědět nebude.
"Tess, řekneš mi k tomu něco, nebo mě prostě jenom pošleš domů?" Koukne na mě a strčí si ruce do kapes od riflí. "Víš, bude lepší když o ničem vědět nebude a taky bude lepší když už půjdeš. Harry jsem ráda, že jsi přišel, ale radši už běž." Mezitím přejdu ke dveřím, které hned otevřu Harry se na mě ublíženě podívá, ale i přesto odejde. Zabouchnu za ním dveře a rychle vybíhám za bráchou do jeho pokoje.
---------------------------------------
Je tu další díl. Tam mě tak napadlo, co kdybych psala kratší díly a možná by byli i častěji:)
Omlouvám se vám za chyby. Budu ráda za každé votes a komenty:)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanficTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...