Friendship or love- 28 díl

287 20 0
                                    

*POHLED HARRY*

Stojím před Tessiným dome a čekám až mi otevře. Vůbec, ale vůbec nevím co mě to napadlo se sem jít podívat, ale něco mi říkalo, že jí musím vidět. 

"Co ty tady děláš? " Zeptá se mě jen co otevře dveře, nikdy ke mě nebyla milá, ale já se jí ani nedivím.

"Můžu dál?" Co jí vysvětlovat proč jsem tu když ani sám nevím. 

"Hmm, ale furt si mi neodpověděl na otázku?" S těmito slovy mě poušti dovnitř a já se snažím najít co nejlepší výmluvu. 

  "Divil jsem se, že nejsi ve škole už 2 den a ani jsi nepřišla na párty." Lepší výmluvy došli. Musel jsem si jí prohlídnout celou byla zatraceně sexy a já bych si ji hned dal,ale furt myslím na moji domluvu se Zaynem. I když budu srát na nějakou domluvu.

"Tak se mi nechtělo do školy, a nevidím ani důvod proč bych měla vymetat každou párty." Tohle by nikdy neřekla, né pokud by bylo všechno v pořádku. Něco jí trápí a já bych jí tak rád pomohl. 

"Ale no tak Tereso to nejsi ty. Ty by si nikdy nemeškala na žádné párty." Řekl jsem jí s mírným úšklebkem na tváři. Nečekám na odpověď a vydávám se do obýváku, abych si sedl přece nebudu stát celý večer u ní na chodbě. 

"No tak prostě nemám náladu, Harrolde kam jako jdeš? "  Vyštěkla na mě. Se nám tu někdo jaksi rozčiluje. Ale když se rozčiluje je hrozně krásná. 

"Sednou si celkem mě bolí nohy." Říkám to jako by to měla vědět. Měl bych se k ní chovat lépe. Pokud s ní chci vycházet. 

"Jo jasně posaď se u nás." Sakra ta holka má, ale prořízlou pusu, a to jí dělá asi ještě víc sexy než je mám takové hrozně velké nutkání jí políbit, ale bojím se, že to dopadne hodně špatně. Radši tu myšlenku vypustím hned z hlavy. 

"Hele Harry co tady vlastně chceš?"Padne další její otázka. Asi je to opravdu zvláštní, že jsem šel k ní když jsem se spolu ve škole nikdy moc nebavili. 

 "Já ani nevím. Možná to byla chyba sem chodit,ale něco mi říkalo ať jsem jdu."  Koukám na ní a vidím, že ji celkem překvapilo to, že jsem k ní upřímný. Sám sem se divil, že jsem jí to všechno řekl na rovinu. Najednou mi zas do hlavy přišlo to, že bych ji mohl políbit sedíme tak na proti sobě teď už v tichosti. Koukáme se do očí občas mi oči s jednou na její plné rty. Jsou tak krásné. Já prostě musím. 

"Harry? Co to děláš?" Sakra byl to už jenom takový malí kousíček a naše rty by se dotkli konečně bych je ochutnal. 

"Promiň tak nějak jsem se nechal unést. Jsi tak zatraceně sexy," tu poslední větu jsem jen tak zašeptal, ale mám takové podezření, že to slyšela. Sakra! 

"Harry, možná by jsi měl jít!" Řekne a očima sjede ke vchodovým dveřím. Ne ještě nemůžu jít. 

"Nebo by jsme možná mohli udělat něco jiného, Princezno." Zkusím to na ni znovu a budu doufat, že teď už povolí. Taky, že povolila naše rty se konečně po dlouhé době setkali a chutnají pořád stejně dokonale jako na těch záchodcích. Náš polibek trval sice jenom chvíli, ale byl tak úžasný. Tak hrozně moc ji chci. 

"Harry, nech toho." Řekne hned co odlepí naše rty, kroutí při tom hlavou, ale její oči říkají něco úplně jiného. "Promiň, ale nějak se nemůžu udržet." Řeknu a jazykem si přejedu přes rty. Hypnotizuje mě pohledem, to se mi začíná líbit. Chystám se na další polibek, ale to do dveří vchází její bratr. Sakra! 

"Tesso, co to?" Ptá se a nechápavě kouká na mě i na Teresu. 

  "To je Harry, ale to asi víš. Mimochodem kde jsi byl? Jo a dík, že jsi mi dal vědět, že nebudeš doma." Vyštěkne na něho Tessa, myslel jsem, že je tak nepříjemná jenom na mě, ale asi ne.

"Možná, že by měl jít Harry domů, tohle předním říkat nebudu." Co tím chtěl sakra jako říct, připadám si jak malé dítě. Díky chlape. 

"Tess, řekneš mi k tomu něco, nebo mě prostě jenom pošleš domů?"Ptám se Teresi, když její bratr odejde asi do svého pokoje. Byla to zbytečná otázka přesně vím co mi na to řekne, ale aspoň jsem se pokusil."Víš, bude lepší když o ničem vědět nebudeš a taky bude lepší když už půjdeš. Harry jsem ráda, že jsi přišel, ale radši už běž." Otevře mi dveře, bez dalších řečí prostě jen radši odejdu. Něco se mi tu nezdá, ale teď se v tom šťouchat nebudu, třeba mi to časem řekne sama. Naivko řekne mi moje podvědomí, ale já si z toho nic nedělám. Když už jsem v půlce cesty vytáhnu si krabičku cigaret a zapálím si. 

Je dokonalá. Musím jí vidět zase co nejdřív! 

--------------------------------------

Tak je tu další díl, teď z pohledu Harryho. Snad se vám díl líbil doufám, že mi zanecháte nějaký komentář:)


Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat