*POHLED HARRY*
Nevěděl jsem kam vlastně teď jdu, domů se mi ještě jít nechtělo, ale kam teď jít ? Je páteční večer všichni určitě někde na nějaké párty, jen já si jdu sám večerní ulicí s cigaretou v puse a přemýšlím nad ní. Je to divné, nikdy fakt, nikdy bych neřekl, že o ní budu říkat, že je krásná, že je úžasná, ale stalo se tak. Pane bože, Harrolde ty ses zamiloval. Teď už není cesty zpět a ty to víš.
Jen mě trápí to, že přede mnou něco tají, ale mám se divit, vždyť se nenávidíme proč by se mi měla svěřovat ? Jsem beznadějný případ. Sám nad sebou zakroutím hlavou a dál přemýšlím nad tím kam vlastně tenhle večer půjdu. Mohl bych jít jen tak domů, lehnout si a sledovat filmy, ale to by mě po chvilce přestalo bavit a kdoví co bych pak začal dělat.
Můj problém, ale vyřešil zvonící mobil. Vytáhl jsem ho s kapsy a koukl kdo mi volá. Zayn.
"Čau, co je? "
"Čau, co děláš ?" Ptá se mě. Kroutím oči.
"Jdu domů, nejspíš. Nevím co budu dělat," přiznávám. Slyším jeho smích a pak jak někomu něco šeptá, odkašlu si, abych upozornil Zayna, že ještě furt semnou telefonuje.
"Aha, nechceš se stavit? Tady by ses určitě nenudil. " Řekne.
"Fajn do půl hodiny jsem tam," pak už nic neřekl. Radši jsem to rychle položil než, abych poslouchal jeho smích. Určitě u něho nebude sám má tam nějaké holky podle toho šepotu a smíchu. Jindy bych se snad a jí těšil, ale teď co mám plnou hlavu Tessi se mi tam nějak nechce, ale pořád lepší než sedět doma na prdeli.
Cestou k Zaynovi to beru kolem Tessiného baráku. Už doma není určitě si jela užívat někam na zábavu s jejím bratrem. Divné, nevypadali na to, že by si chtěli užívat na nějaké párty. Zakroutím nad tím hlavou a jdu dál po cestě. Cestou k Zaynovi míjím i dům Lucy, nejlepší kamarádka Tess. Za to u ní to vypadá jako by se tam dělo něco co by se dít nemělo. Že bych se tam podíval? Ale co je mi do toho. Vůbec nevím co divného by se tam mělo dít a nic mi do toho není.
Radši si zapaluji další cigaretu a snažím se nedívat na ten dům, ale opravdu by měl někdo doma chlapi v kuklách? Nejspíš jo. Fakt moc se snažím nevnímat fakt, že je to až moc divné a jdu dál. Po chvíli se, ale ozve jekot. Otáčím se nikdo nikde a pak mi to dojde. To je od Lucy a ten někdo je Teresa. Je to možný? Rychle zahazuji cigaretu a vytahuji mobil, ale koho jsem chtěl jako volat? Rychlím krokem se vydávám k Lucy.
Vyšlápnu 2 nebo 3 schody ke vchodovým dveřím, mačkám zvonek a čekám až mi někdo otevře.
------------------------------
Další díl jak se vám líbí? Co myslíte, že se u Lucy děje? :)
Jinak mám antibiotika, takže ještě týden budu doma tak snad vám napíši ještě pár díl přes ten týden :)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...