Friendship or love- 32.díl

298 27 0
                                    

Všichni jsme stočení hlavou ke vchodovým dveřím a čekáme kdo vejde. Že by se konečně vyřešila tahle situace? Ale zase se bojím kdo to bude. Najednou vchází chlap tak 45 mu může být,  má na sobě kabát. Vypadá děsivě. Když mu už vidím dobře do tváře najednou mi dochází proč mi jeden s těch chlápků v kukli přijde povědomí. 

Brácha do mě dloubne a zasyčí na mě. " Zdá se mi to nebo je to Erikův otec?" Otáčím se na něho v očích slzy a přikyvuji. "Ano jsem to, já. " Zasměje se a kouká se naším směrem. 

"Umím dobře využít svého syna." Znovu se zasměje, už mi nepřijde děsivý,ale nechutný a trapný.

"Tak jdeme hned k věci za chvíli mám být na jiném místě. Takže, abych vám upřesnil proč jsem tu. To já mám na svědomí smrt vašeho otce i matky, ale vaši matku jsem vůbec zabít nechtěl. Chtěl jsem se pomstít jenom tomu mizernému bastardovi. Určitě vás zajímalo proč si celou dobu žijete jak v bavlnce. Nebylo to tím, že vaši měli dobré zaměstnání vlastně dobré zaměstnání měla jen vaše matka. Váš otec byl drogoví dealer, a dlužil mi celkem dost peněz proto musel zaplatit buď smrtí vás, nebo jsem prostě musel zabít jeho. Vy máte, život před sebou tak jsem se slitoval a nechal jsem vás žít. Teď se dostávám do té lepší stránky. Určitě jsem zdědili po otcovi a matce dost peněz . Váš otec mi stále dost dluží i když tím, že zemřel zaplatil už dost ..." na chvíli se zasekne, aby se mohla zasmát. Vůbec to nebylo vtipné, po tváři mi stékají slzy a Harry se mě snaží utěšit jak milé od něho.

"Prostě a jednoduše dáte mi to co jste po rodičích zdědili. Není to otázka je to holí fakt, takže do konce tohoto měsíce budu chtít, aby jste mi ty peníze donesli pokud je nedonesete draze zaplatíte. Taky vás upozorňuji pokud tohle řekne na policii nebo kdekoliv jinde, najdu si vás a věřte, že to nebude milé shledání. Ještě, bych vás měl asi vysvětlit proč zrovna Lucy, bylo nám jasné, že sem určitě půjdete, ale nevěděl jsem, že jsem přijde i Styles. Takže jsem domluvení do konce měsíce chci svoje peníze!" S těmito slovy se otočil a odešel všichni šli za ním a my zůstali potichu sedět v obýváku u Lucy svázáni. Nikdo si netroufal nic říct, jen já vzlykala a nedařilo se mi zastavit můj pláč.

"Tess, neplakej, všechno bude v pořádku." Zašeptal mi Harry do ucha a já si položila hlavu na jeho rameno. "Jak se asi tak rozvážeme?" Zanaříká Lucy. 

"Počkej, mám v kapsy zapalovač, vytáhneš ho?" Brácha se koukne na Lucy, která zakývá hlavou a snaží se vytáhnout zapalovač s bráchovi kapsy.  Konečně zapalovač vytáhne brácha vstane z gauče a nastavuje Lucy ruce, aby provaz zapálila a tak osvobodila bráchu. Když se jí to povede, brácha pak rozváže Lucy, mě a nakonec Harryho. 

"Tess, budeme muset jít vybrat ty peníze a zanést mu je, aby konečně byl klid." Šeptá mi brácha když ho objímám, jak tohle mi chybělo. Něčí pevné objetí. Vzlyknu a zakývám na souhlas. "Až zítra teď bych chtěla jít domů si lehnout a na všechno zapomenout." Oznamuji mu když mě pouště z objetí. "Tess, já domů teď nepůjdu budu tu s Lucy." Usměje se na mě omluvným úsměvem.

"Ale já doma sama nechci být." Lucy už se nadechovala, že by něco řekla,ale přerušil jí Harry. "Pokud ti to nebude vadit, rád bych šel s tebou. Budu u tebe klidně celou noc." Usměje se na mě. Jo to zní jako fajn nabídka. Kývám na souhlas. 

"Tak mi jdeme," oznamuji stále vyklepaná s celé té situace. "Všechno bude v pohodě," Konejší mě Harry když opouštíme Lucy dům, asi zpozoroval to, že se celá třesu. 

"Hej," volá na nás ještě brácha. " Co? " Otáčím se a po tváři mi zase teče slza. "Tady jsou klíče od auta, jeďte autem." Usměje se a pohladí mě po rameni. Sakra Tereso vzchop se.

"Dík," pípnu a podávám klíče Harrym, já bych nedokázala řídit. 

****

Ležím v posteli a koukám na Jump street , vůbec jsem se na nic dívat nechtěla, chtěla jsem se jenom stočit do klubíčka na posteli a přemýšlet nad vším co se stalo, ale Harry říkal, že se prostě musíme kouknout na nějakou komedii. Takže teď ležím Harrymu na hrudi a sleduji komedii, kterou jsem viděla už několikrát vůbec se nesměji nad vtipnými scénami, nemůžu nedokáži se na ten film soustředit. 

"Harry nevypneme to?Asi půjdu spát." Kouknu na něho. Zaklapne notebook, který pak odloží na noční stole a zvedá se s postele. "Někam jdeš?" Leknu se, že mě tu chce nechat samotnou, to by mi neudělal, že ne? "No lehnout si dolu na gauč, přece spolu nebudeme spát v posteli," nervózně se zasměje. 

"Od kdy ti vadí spát s holkou v posteli?" Usměji se na něho a přikrývám se peřinou. "No to máš pravdu, ale nebude ti vadit, že tu s tebou budu?" Vypadne z něho nakonec.

"Nebude budu ráda, že tu budeš." Usměji se a zavírám oči. Cítím jenom jak se pod Harryho váhou prohýbá postel když si lehá vedle mě. Pak už upadám do tvrdého spánku. 

-------------

Čekali jste to? Vůbec to není podle mích představ, ale tak snad se líbí . Jinak přečtěte si prosím můj nový příběh 'Forever? Nothing is Forever!' 

Ještě tedy k tomu novému příběhu zobrazuje se vám, přijde mi, že se vám nezobrazuje. Napíšete mi prosím jestli ho na mém profilu vidíte? :)




Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat