Friendship or love.-5.díl

1.5K 75 6
                                    

Přesně za hodinu a půl máme odcházet a já se jdu chystat. Jdu do koupelny kde si dvám dlouho sprchu umyju si vlasy. Když vylézám ze sprchy dávám si okolo sebe ručník, vlasy si tentokárt nechám rozpuštěné a tak mi znich kape voda .Vešla jsem do pokoje kde jsem si oblíkla spodní prádlo vytáhla jsem si minišaty. Ručníkem jsem si začala sušit vlasy. Když už byli napůl suché šla jsem si je do fénovat, vyžehlila jsem si je namalovala jsem se, a šla jsem do pokoje. Kde jsem si oblíkla připravené minišaty. Když jsem koukla na hodiny, abych věděla kolik je zbývalo mi asi 20 minut. Tak jsem si vzala psaníčko do kterého jsem si dala mobil, klíče, peněženku a taštičku s kosmetikou. 

Doladila jsem pár posledních úprav a sešla jsem dolu kde už na mě čekali kluci. ''Sestřičko, nestíháš. A sluší ti to.'' Otočil se na mne bratr. Usmála jsem se na něj. Vzala jsem si své balerínky a vyšli jsme všichni společně. Niall se nabýdl, že nebude pít a tak řídí. 

Když jsem dojeli k Lucy bylo to tam už pořádně rozjeté. Rozloučila jsem se s klukama a šla jsem najít Lucy.Našla jsem ji v kuchyni jak si nalívala nějaký drink. ''Čauko,'' zařvala jsem jí do ucha. Chudák leknutím nadskočila. ''Seš blbá? Víš jak jsem se lekla?'' Vyjela na mne Lucy. Jen jsem se na ní zakřenila a šla jsem si nalít colu s rumem.

Když jsem obě měli co k pití šli jsme do obyváku kde bylo nejvíc lidí. Koukala jsem po všech a oči se mi zastavili na Haroldovi. Seděl vedle nějaké zrzky a vyměnovali si slny. ''Lucy, dneska to na ten plán nevidím, ale mám lepší návrh. Nikdy si ani jedna nezačneme s nikým od Harolda. Jasný?'' Řekla jsem jí. Jen se uculila a plácla si na to semnou.  S Lucy jsem šli tančit.

*********

Když už bylo něco kolem půl 3 ráno. Všichni byli totálně opilí, já a Lucy jsem na tom nebyli o moc líp. Šla jsem najít bratra jestli už nepojedeme domů. Jelikož mi bylo totálně špatně a chtělo se mi spát. 

''Jé Lukíne.'' Řekla jsem když jsem ho našla otočil se na mě, a chtěl něco říct jenže z něho vyšlo jenom škytnutí. Začala jsem se smát. Najednou se vedle mě objevil Niall. ''Jedeme domů, protože jste už všichni totálně opilí.'' Řekl a chytl mě okolo ramen, protože jsem stratila rovnováhu. Vděčně jsem se na něj usmála, a vydali jsem se k autu. Cestou jsem se stačila ještě rozloučit s Lucy. 

Když jsme se naskládali do auta. Niall se rozjel směrem k nám. ''Jsem si ani pořádně neužila.'' Zafňukala jsem. Luke se zasmál. ''No já taky ne.'' Najednou jsem se začal smát uplně všecí až na Nialla.

Pohled Harry.

Asi hodinu před párty jsem se začal chystat dal jsem si sprchu pak jsem si oblík černé džíny, černé triko a na to koženou bundu. Dal jsem si trochu mé voňavky a sešel jsem dolů.

''Kam zase jdeš?'' Zeptala se mě máma když jsem scházel schody dolů. ''Na tu párty. Už jsem ti o ní říkal.'' Řekl jsem jí. Usmála se na mě. ''Nemáme ještě něco k jídlu, mami?'' Zeptal jsem se jí. Nechtěl jsem jít na párty s prázdným žaludkem když budu pít.

Usmála se na mě  a postavila na stůl nějaký jídlo. Snědl jsem to a vydal jsem se na párty. Když jsem tam přišel čekal tam na mě Zayn. ''Zdar kámo.'' Řekl a udělali jsem náš pozdrav. ''Dones mi něco k pití.'' Řekl jsem, přikývl na souhlas a vydal se do kuchyně. Já jsem šel do obyváku. Rozhlédl jsem se kolem  a vyděl jsem Teresu jak tančí s Lucy. 

Sedl jsem si na gauč, hned ke mě přiskočila nějaká zrzka sedla si mi na klín a začala mě líbat nevadilo mi to. Však už dlouho jsem si nezašukal. ''Tady máš to pití.'' Podal mi Zayn červený kelímek. Napil jsem se, a pak už to jelo všechno samo. Stou zrzkou jsem se asi kolem půl noci rozloučil a šel jsem za Zaynem. 

''Hele Zayne mám návrh.'' Vytáhl jsem ho za rukáv z toho domu na zahradu. ''Jakou?'' Zeptal se mě jen co jsem stáli na zahradě. Vytáhl si krabičku s cigaretama a začal kouřit. 

''Nikdy si ani jeden nezačneme s někým od Teresi, jasný?'' Řekl jsem mu. Zatářil se jako, že chce něco říct, ale pak si to rozmyslel a souhlasně přikývl.

''Víš, že sní mám Anglinu?'' Zeptal se mě. Cože on sní má anglinu. Chudák! ''A co já stím?'' Zeptal jsem se ho. ''Nic, Nic.'' Řekl nakonec a chtěl odejít.'' Nezapomeň na dohodu, Zayne.''Přikývl a odešel dovnitř. Ještě chvíli jsem byl venku, ale pak jsem se vidal dovnitř. Najít tu zrzku.

Pohled Tess.

Když jsem ráno probudila totálně mě bolela hlava. Mobil ukazoval půl 12 a tak jsem vylezla s postele, abych si dala něco k jídlu, a vzala si přášek proti bolesti hlavy. Když jsem vycházela s pokoje bratr vycházel taky.

''Dobré ráno.'' Řekla jsem. Zabručel něco jako pozdrav a vydal se dolů. Asi mu je hůř než mě.Naši jsou na té služební cestě takže do nás matka nebude hučet. ''Kde jsou přášky proti bolesti?'' Zaúpjel bratr  a dosedl ke stolu. Podala jsem mu prášek a skleničku s džusem vzala jsem si to stejé a začala jsem si dělat něco k jídlu. Samozdřejmě jsem nemohla zapomenout na bratra.

-------------------------------------

Po dlouhé době další díl:) Snad se vám líbí. Chtěla jsem vám napsat delší, ale to bych vám to přidala po dlouhé době. 

Pokusím se vám přidal další co nejdřív:)  Omlouvám se za chyby. A omlouvám se, že se  v tom to dílu nic moc nestalo.. Snad příště. 

Budu vděčná za každé vote a koment:)

 

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat