Friendship or love- 10.díl

1.1K 56 2
                                    

''Jak ho chceš podusit?'' Zeptala jsem se bráchy. 

''No prostě budeme dělat, že se nic nestalo,ale budeme mu to hodně připomínat,''řekl. Usmála jsem se obejmula jsem ho. Seděli jsme chvíli v tichu na mojí posteli a oba jsme přemýšleli. Najednou někdo vtrhl do pokoje. Stiskla jsem bráchu ještě víc.

''Tereso, strašně moc se omlouvám. Nevím co mě to popadlo doufám, že to neřekneš matce.'' Řekl a natáhl ke mě ruku ucukla jsem. Zavřela jsem oči. Ještě víc jsme se přitisknula k bráchovi.  Brácha to pochopil obranářsky mě objal a poslal tátu pryč z pokoje.

''Zůstaneš tu přes noc prosím?'' Zeptala jsem se ho šeptem po chvíli. ''Jasně jen se zajdu převlíct a vysprchovat. Hned budu zpátky.'' Pošeptal dal mi pusu na čelo a odešel z mého pokoje. Já jsem si lehla a čekala jsem na bráchu.Měla jsem zavřené oči a musela jsem asi usnout,protože mě probudil až otravný zvuk mého budíku. Rychle jsem ho vypnula. Brácha se vedle mě začal převalovat.

''Musím stávat, nevím jak ty,ale já musím do školy,'' řekla jsem mu a vstala jsem. V koupelně jsem si udělala ranní hygienu. Oblíkla jsem si legíny, triko, mikinu a vešla jsem na zpět do pokoje. Vzala jsem si tašku z učebnicemi, mobil,klíče,peněženku. 

''Takže nejdeš do školy? Bratříšku,'' zašišlala jsem na něj. Jen se ušklíbl. ''Jdu,ale začínáme až v 10. Takže teď ještě budu doma.''  Usmála jsem se dala jsem mu pusu na čelo a šla jsem dolu. V domnění, že tam nikdo nebudu a já se v klidu nasnídám. Bohužel mílila jsem se seděl tam otec a všude okolo bylo nějaké jídlo. 

''Zlatíčko, už  jsi vstala? Udělal jsem ti snídani.'' Řekl a usmál se na mě. ''Opravdu si myslíš, že to snídaní vylepšíš. Tati si hnusněj a falešnej jdi dělat snídani tý sví hnusný couře.'' Zavřvala jsem na něj. Možná to bylo trochu moc,ale ten vztek jsem v sobě nemohla držet dlouho. Otec stoupl a koukal se na mě udiveně. 

''Tohle bych do tebe nikdy neřekl?'' Vypustil šeptem.

''Taky bych do tebe nikdy neřekla, že dokážeš mámu znovu podvést. Je mi z tebe špatně.'' Rozběhla jsem se z domu pryč. Dneska jdu do školy pěšky. 

**********

''Tesso,Tesso, počkej na mě.'' Stála  jsem kousek před školou když na mě začala volat Lucy. ''Co se děje,že jdeš dneska pěšky.'' Zeptala se mě když ke mě doběhla.

''To neřeš, jdeme do školy? Dneska mám chuť něco udělat,''řekla jsem. Lucy se zasmála. Vešli jsme do školy. Šli na proti nám holky nebo spíš zmalované kurvičky. ''Koho to tu máme?'' Zeptala se  hlavní bloncka.

''Já bych věděla kdo tu přišel. Neměla by ses vrátit? Brzo zjistí, že jim hlavní kráva utekla z karvíná.'' Řekla jsem blonkca z červenala a utekla spolu z těma holčičkama. Lucy se vedle mě smála tak jako všichni na chodbě. 

''Tak to bylo dobré,''řekla Lucy a plácla si semnou. Vešli jsme do třídy a všichni stichli začali se na nás dívat. ''Co jim je?'' Zeptala se mě Lucy. ''Nevím,''řekla jsem a sedla jsem si na své místo. 

Zazvonilo a začala hodina. Koukala jsem po třídě. Nikde sem neviděla kudrnáče ani Zayna. Když už jsme u toho Zayna měla bych to říct Lucy. 

*************

''Ještě někdo máte problém?'' Zeptala jsem se na chodbě. Byli u mě nějaké holčičky, které na mě poslala naše slavná blondýnka z rána. Opravdu si myslela,že mě tím vystraší? 

''Lucy,měla bych ti něco říct.''Polkla jsem na sucho. 

''Co se děje?'' 

''Víš já no, spala jsem se Zaynem, ale nikomu to prosím neříkej.'' Řekla jsem. Lucy se na mě chvíli dívala s otevřenou pusou,ale pak spustila.

''Měla bych se ti přiznat, že jsem taky spala s jedním ze Stylesovi party.'' Řekla a nervózně se na mě usmála. 

''Tak to jsem si kvit.'' Zasmála jsem se. Chtěli jsme se rozejít do jídelny,ale přerušil nás školní rozhlas. 'Prosím Teresu Fox,aby se ihned dostavila do ředitelny.' Bože to ne. 

Koukla jsem se omluvně na Lucy a vidala jsem se k ředitelně. 

----------------------------------------------

Týýýý vole, po stopadesáti letech další díl.!!

Omlouvám se, že dlouho nic nepřibylo,ale nebyl čas. Konec školy snad to chápete. 

Taky se chci omluvit, že tenhle díl je krátký já jsem vám chtěla konečně přidal další díl,ale jaksi jsme neměla náladu na napsaní něčeho delšího tak snad stačí toto.

Teď jsou konečně prázdniny a já nikam snad nepojedu, tak bych vám mohla psát častěji,ale nevím jestli nepojedu do Prahy, to bych vám když tak napsala. 

Jinak omlouvám se za chyby. Budu vděčná za každé Votes a Hlavně mě starašně potěší kometář.

Co myslíte, že jí řeknou v ředitelně? :D 

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat