Friendship or love- 13.díl

1K 59 4
                                    

 Upozornění: díl je 13+. I když to neumím psát je 13+.

Potom co mě Harry zachráníl od toho divnýho kluka jsem se prostě chtěla dostat co nejdřív pryč. Nevím proč,ale nemohla jsem tu zůstat dál. Takže můj úkol najít bráchu. Jenže je něco kolem půl noci a on si bestak našel nějakou slečníku na šuk. Takže tu budu muset zůstat dokud se neobjeví sám. Co jiného než alkohol mi bude dělat společnost.

Vešla jsem do kuchyně vzala jsem si rovnou flašku nějakého pití a začala jsem pít. Sedla jsem si na barovou židli a bezmyšlenkovitě koukala před sebe a pila jsem. Když jsem nakláněla flašku, že se napiji nic z ní už neteklo. Byla jsem pořádně opilá. Rozhodla jsem se, že si půjdu zatančit. Stoupla jsem,ale hned jsem se musela přidržet baru jelikož se mi zamotala hlava. Když už jsem to ustála vydala jsem se vedle do místnosti na taneční parket. 

Tančila jsem pokaždé s někým jiným. Najednou se naproti mě objevil Styles. Bylo mi v celku jedno jestli s ním budu tančit přece jenom jsem totálně namol takže mi je všechno uplně jedno. A jak jsem poznala Harry taky nebyl moc střízliví. 

''Pojď semnou nahoru,'' zašeptal mi do ucha když začal hrát ploužák. Chytl mě za ruku a táhl mě do patra. Otevřel dveře a my se ocitli uprostřed něčího pokoje. Když jsem se koukla na fotografie zjistila jsem, že jsem v Harryho pokoji. Harry za sebou zavřel dveře a zamkl.

''Proč zamykáš?'' 

''Protože nechci, aby mi sem lezl někdo cizí,'' zavrčel přistoupil ke mně a začal mě líbat. Vůbec mi to nevadilo přece jenom jsem byla opilá a nevěděla jsem co dělám.

Pomalu jsme začali couvat k jeho posteli dál jsem se líbali. Nechala jsem Harryho, aby si lehl na postel sedla jsem si na něho obkročmo. Harry se usmál začala jsem ho zase líbat,ale svými polibky jsem se postupně posunovala dolu. Udělala jsem mu na krku cucák a jela jsem dál. Chytla jsem Harryho za lem trika a sundala mu ho. Odhodila jsem ho ani nevím kam. Začala jsem mu jeho odhalenou hrud obsypávat polibky. Razila jsem si cestu s polibků až k jeho lemu kalhot kde jsem se zastavila. Pomalu jsem mu začala rozepínat pásek, Harry se trochu nazdvedl,abych mu mohla sundat kalhoty nezapomněla jsem i na boxerky. 

Vzala jsem do ruky jeho úd a začala jsem ruku posunovat nahoru a dolu. Harry zasténal čím mi dal najevo, že se mu to líbí. Přidala jsem i ústala nasála jsem jeho špičku. Pochvíli jsem začala hýbat hlavou nahor a dolu. Když jeho penis začal cukat přestala jsem. 

''Proč?'' Zasténal Harry. ''Protože jsem ti neřekla, že tě udělám.'' Vyplázla jsem na něho jazyk. Harry mě schodil pod sebe. Byl nahý a já jsem na sobě měla furt oblečení. Harry rychle chytl lem trika sundal mi ho. Poté mi sundal i sukni a klahotky, podprsenku. Začal mi masírovat prsa. Zavzdychala jsem. Harry se usmál zajel svojí rukou mezi moje nohy. Začal mi dráždit poštěváček. Zavzdychala jsem snad ještě víc nahlas Harry mě umlčel svím polibkem. Jen co spojil naše rty zajel svými prsty do mě. Zasténala jsem do polibků. 

Harry mě chvíli dráždil svými prsty potom je vydělal nasadil si kondom a rychle do mě vnikl. Chvíli ve mě byl celý,ale potom se začal rychle pohybovat tam a sem. Navzájem jsme vzdychali svoje jména. Blížila jsem se k vrcholu a Harry taky. 

''Už,'' zasténali jsme oba na stejno. Harryho ze mě vydělala a lehl si vedle mě. Sundal si kondom, který zahodil do koše. Přikryl naše nahá těla a oba jsem po chvíli usli. 

*******

Když jsem ráno otevřela oči vůbec jsem nevěděla kde jsem. Takže jsem je znovu zavřela a pochvíli otevřela. Byla jsem furt v neznámém pokoji koukla jsem se vedle sebe a zalapala jsem po dechu. Ležel vedle mě Harry. Co se tu do prdele stalo? Ještě ke všemu mám totální bolehlav. Rychle jsem vyskočila z postele a chtěla jsem odejít,ale zarazila jsem se když jsem zjistila, že jsem nahá. Doufám, že jsem se sním nevyspala. Doufám,že byl stejně opilí a nebude si pamatovat nic tak jako já. 

Rychle jsem si oblíkla svoje oblečení a opustila jeho pokoj. Rychle jsem se vydala ke vchodovím dveřím. Naštěstím jsem nikoho cestou nepotakal takže jsem si před domem zavolala taxi a odjela jsem domů. 

Když jsem přijela domů. Otec seděl v kuchyni a popíjel ranní kávu. Nebo spíš odpolední bylo něco málo po jedné hodině. Do prdele. 

''Kde si byla? Sakra,'' zaklel otec. Omluvně jsem se usmála a začala jsem hledat prášek proti bolesti hlavy. 

''Čekám na odpověď,'' zavrčel. Otočila jsem se a řekla jsem:''Já taky čekám až mi dáš konečně pokoj,'' nalila jsem si do skleničky džus zapila jsem prášek a vydala jsem se do svého pokoje. 

''Nebuď drzá, Tereso.'' Zařval na mě otec ještě z kuchyně. Vešla jsem do pokoje kde jsem se zeslíkla. Oblečení jsem hodila do koše na špinavé prádlo a vlezla jsem si do sprchy. Dala jsem si teplou sprchu. Stála jsem pod vodou asi 5 minut. Pak mi někdo zaklepal na dveře. 

''Co je?'' Zavoala jsem na dotyčného.

''Tesso, můžu dovnitř?'' Zeptal se brácha. ''Počkej v pokoji,'' zavolal jsem na zpět. Slyšela jsem jak dopadl na mou postel vzala. Obmotala jsem okolo sebe ručníka vydala jsem se do pokoje. 

''Co chceš?'' 

''Kam si včera zmizela sakra?'' Ptal se mě brácha. Já se přehrabovala ve skříni a hledala jsem něco na sebe. 

''No hele to necheš vědět, asi,asi jsem se vyspala se svím úhlavním nepřítelem.'' Řekla jsem a vytáhla jsem si ze sříně černé spodní prádlo, tepláky a triko, které mi bylo do půli břicha. 

''Cože si?'' Koukl na mě nechápavě. Oblíkla jsem se a sedla jsem si vedle bráchy. ''Bráško, milíšku to neřeš. Radši mi řekni kde si byl ty. Jelikož já tě hledala a kdybych tě našla nic z toho se nemuselo stát,'' zafňukala jsem a lehla jsem si. Hlava už mě tolik nebolela. 

''Sestřičko, Beruško já tam byl celou dobu, celou dobu jsem byl na taneční parketu a hledal tě,'' vyplázl na mě jazyk a stoupl si. 

''Kam jdeš?'' Rychle jsem se ho zeptala.

''Dolu na jídlo nebo zajedeš semnou někam do pizzerky?'' Zeptal se mě  a natáhl ke mě ruku. Je pravda, že jsem půlku dne prospala a žaludek jsem měla prázdný.  Chytle jsem ho za ruku a vydali jsme se dolu. Ani jsme si nepřevlíkala tepláky bylo mi to jaksi jedno. Vlasy jsem měla hozené do drdolu dala jsem si jen sluneční brýle obula jsem si conversky a mohli jsme vyjet. 

''Kam jdete?'' Zeptal se otec. Ten nás poslední dobou strašně moc hlídá o co mu jde?

''Pryč?'' S těmi to slovy jsme opustili dům. Nasedli jsme do mého auta. Brácha řídil.

''Nezdá se ti, že nás nějak moc kontroluje?'' Koukala jsem z okna. 

''Teď jsem se tě na to chtěl zeptat,'' zasmál se. ''No a jo poslední dobou nás kontroluje strašně moc je to divný,'' řekl. Po zbytek jízdy jsme moc nemluvili. Brácha se soustředil na jízdu a já jsem se koukala z okna po zamilovaných párech.

Brácha zastavil před pizzerkou vylezli jsme za auta a vydali jsem se dovnitř.Kdo nás nezná myslí si o nás, že jsme pár. Asi to bude tím, že když někam jdeme spolu tak se k sobě chováme jak dva milenci. Furt se pošťuchujeme držíme se kolem pasu. Když jsme vešli sedli jsme si k prvnímu volnému boxu. Brácha objednal naši milovanou sýrovou a šunkovou pizzu. Já jsem se rozhlížela po pizzerce a hned jsem litovala toho, že jsem vůbec někam šla.

-------------------------------------------

Tak co říkáte na další díl?

Omlouvám se vám za chyby. Omlouvám se za 13+ část. Psala jsem i když to neumím. Snad už ji víckrát psát nebudu. Budu vděčná za každé votes a komentář:)

Nevím kdy bude další část snad co nejdřív..:)

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat