''Chtěli by jsme vám oznámit, že vaše matka a otec měli autonehodu,'' jen co to dořekl jakoby se mi zastavil celý svět. Nemohla jsem se nadechnout. I když jsme se s otecem neustále hádali přece jenom to byl můj táta. Mámu jsem naposledy viděla když odjela na služební cestu ano dnes se měla vrátit a já jí..Počkat ještě nevím jestli přežili nebo ne.
''Jsou živí?'' Koukala jsem na jednoho z chlápků. Pořád jsme měla malou naději, ale když jsem viděla jak sklopil pohled dolu a zakroutil hlavou. Zhroutil se mi celý svět. Koukla jsem na Erika, kterého to taky zaskočilo. Do očí se mi nahrnuli slzy, které mi vzápětí začali vytvářet mokrou cestičku po tvářích.
Koukala jsem před sebe a stále jsem tomu nemohla uvěřit. Jak se tohle mohlo stát? Proč se to zrovna stalo nám? Tyhle otázky mi běhali v hlavě nedokazala jsem na ně najít v hodnou odpověď. ''Je nám to opravdu líto, slečno. Upřímnou soustras. Byli bychom tu rádi,ale musíme se vráti,'' přijela jsem nabízenou ruku. Potřásla jsem si s oběma. Erik pak vstal a ty chlapi vyprovodil.
Seděla jsem dál na tom stejném místě a z očích mi neustále tekli slzy. Nešlo to zastavit. Člověk by řekl, že holka jako já se nerozbrečí kvůli takové věci. Přece jenom neměla jsem moc dobrý vztah s rodiči,ale byli to moji rodiče měla jsem je ráda. Víc než to milovala jsem je. Z přemýšlení mě vytrh Erik, který mi položil ruku na záda a pomalu mi po nich přejížděl nahoru a dolu. Stočila jsem pohled k němu, povzbudivě se na mě usmál. Rozbrečela jsem se snad ještě víc a objala jsem ho. Seděli jsme v obýváku v obějít nikdo nic neříkal.
''Šla bych si lehnout, půjdeš semnou nebo pojedeš domů?'' Zeptala jsem se Erika po chvilce ticha v obýváku.
''Půjdu s tebou. Neměla by jsi napsat bráchovi?'' Odpověděl Erik začal se zvedat. Stoupla jsem si a vydala jsem se do svého pokoje. ''Zavoláš mu prosím,''pošeptala jsem když jsem si lehala do postele. Erik přikývl vzal si telefon a šel na chodbu telefonovat. Ležela jsem v posteli a přemýšlela jsem nad našima po chvilce přemýšlení jsem usnula.
''Tesso, Tereso, hej broučku šššš,'' rychle jsem otevřela oči. Zdála se mi noční můra.Když jsem se koukla vedle sebe byl tam Erik a koukal na mě.
''Zdálo se ti něco špatnýho křičela jsi ze spaní,'' řekl přitáhl si mě do náruče a dal mi pusu do vlasů. Znovu jsem se rozbrečela. ''Proč se to stalo zrovna nám?'' Zeptala jsem se ho. Zakroutil hlavou.
''Nevím,ale vím, že to zachvilku bude zase dobré. Nechceš znovu spát. Je půl 12,''koukla jsem na budík a opravdu bylo půl 12 v noci. Stáhla jsem si tedy rifle a zůstala jsem jenom vtílku a kalhotkách. Erik si nechal tepláky a sundal si triko. Lehl si vedle mě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a snažila jsem se znovu usnout.
''Zavolal si to tomu bráchovi?'' Zeptala jsem se ho ještě.
''Jo, je z toho špatný stejně jako ty. Teď spinkej lásko.'' Zašeptal přitulila jsem se k němu ještě víc a znovu jsem usnula.
------------------------------------------------------------
Po hodně dlouhé době nový díl. Je krátký vím,ale vůbec nevím co bych měla psát.
Taky nemám čas na psaní takže jsem ráda, že jsem napsala apsoň tohle:) Pokusím se napsat co nejdřív nový díl a nějaký delší:) Jinak zachvilku se dostane na scénu i Harry:*
Do komentářů vám dám svůj ask takže pokud by jste měl někdo nějaké otázky na mě napište mi na ask:)
Omlouvám se za chyby. A omlouvám se za to, že dlouho nebyl nový díl:) Snad se vám tento líbil:)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...