Když jsem se ráno probudila musela jsem se usmát. Myslela jsem si, že to co se stalo včera je jenom sen, ale nebyl. Harry ležel vedle mě a v klidu oddechoval. Byl tak krásný když spal. Sice nerada, ale zvedla jsem se a šla jsem se osprchovat, vyčistit si zuby a převléknout se do tepláků a tílka. Když jsem byla hotová vrátila jsem se zpět do pokoje kde Harry stále spal. Proto jsem se odebrala udělat snídani.
Dole jsem si zapnula písničky né moc na hlas, abych nevzbudila Harry. Pustila jsem se do dělání toustů. Hýbu boky do rytmu písničky a u toho zvládám děla i ty tousty. "Mmm," uslyším od dveří. Otočím se a vidím tam rozespalého Harryho jak se na mě culí. "Co?" Zeptám se pobaveně a vydělávám poslední toust z toustovače. "Takovéhle ráno bych chtěl každý den," zasměje se a přijde ke mě kde mě poté obejme a obdaří mě polibkem na krk.
"To by se ti líbilo," zasměji se vykroutím se z jeho objetí a dám na stůl vše co jsem přichystala ke snídani. "Sedni si a jez." Řeknu Harrymu a ukážu mu na jednu ze židlí. Zasměje se pokroutí hlavou a sedá si ke stolu.
"Tuhle písničku miluji,"zamumlám s plnou pusou a pouštím to víc na hlas. V reprácích začal hrát písnička od 5 seconds of summer - She's kinda hot .
"To vážně? Tesso?" Zasměje se Harry, nesměje se dneska nějak často?
"My girlfriend's bitchin' 'cause I always sleep in
She's always screamin' when she's calling her friend.
She's kinda hot though
Yeah, she's kinda hot though. " Začnu si zpívat a ignoruji smějícího se Harryho."Tesso dobrý," zakroutí Harryho hlavou a pouští se do jídla, ale já jen tak nepřestanu dál si zpívám svoji oblíbenou písničku. Když skončí začnu se usmívat a dojídám svůj toust.
"Jsem dobrá zpěvačka ne?" Usměji se na Harryho, který se opět začne hrozně smát. "Ano, zlato jsi ta nejlepší," dopijí svůj čaj a kouká na mě jak jím. "Si myslím." Dopíjím svůj čaj a koukám na hodiny mám půl hodiny na to, abych se nachystala do školy.
"Mě se do té školy vůbec nechce," zakňučím a kouknu na Harry, který mi pomáhá uklízet věci od snídaně. "Komu jo?" Usměje se na mě. Úsměv mu oplatím. "To jo, ale mohli by jsme se na to..." Harry mi skáče do řeči.
"Sice jsem hodně proto, aby jsme nechodili do školy, ale ty už jsi tam nebyla dlouho a já chci, aby si tu školu dodělala, takže do školy jdeme. Stejně už máme před sebou jenom poslední měsíc a pak jsou prázdniny." Usměje se dá mi pusu a vydá se nahoru. Zamračím se a následuji ho.
"No jo," řeknu smutně a začnu se chystat do školy, beru si na sebe černé džíny s dírami na kolenou a k tomu bílé tílko s koženou bundou. "Sluší ti to," řekne Harry a já si ho přitáhnu k sobě. Začnu ho líbat, ale po chvíli nás vyruší můj zvonící mobil.
"Co je?" Řeknu když to vezmu.
"Jo, proč? Doufám, že tam budeš. Fajn zatím." Zakroutím hlavou nad mým telefonátem s Lucy a kouknu na nechápajícího Harryho.
"Byla to Lucy, ptala se jestli jdu do školy, že se tam možná taky ukáže." Vezmu si tašku a vydám se spokoje pryč. "Aha, měla by tam chodit, tvůj bratr na ni má špatný vlil," zasměje se Harry a já s ním.
Sedáme do auta a vyjíždíme směr škola, opravdu mě zajímá názor mých spolužáků na mě a na Harryho. "Bojím se Harry, co na nás řeknou." Svěřím se mu když parkujeme před školou.
"Buď se s tím smíří nebo ne. Jejich názor mě nezajímá nic se nezmění, neboj se. " Políbí mě a pak vystoupí. Já ještě chvíli sedím v autě pak se zhluboka nadechnu a jdu za Harrym. Harry se na mě povzbudivě usměje a proplete naše prsty. Jdeme ke škole. Lidi se na nás otáčí, ukazují na nás a něco si šeptají. Dřív by mi to bylo jedno, ale teď nevím, nevím co se semnou stalo. Jen si přeji, abychom byli ze školy už zase doma. Co teprve na tohle řekne Lucy.
-------------------------
Mám tu pro vás další díl :) Snad se vám líbí. Jinak moc jsem se od vás nedozvěděla jestli by jste radši více dílů nebo druhou řadu, proto vás prosím napište mi co si myslíte druhou řadu Friendship or love nebo více dílu u tohohle ?:))
Jak vám dopadlo vysvědčení? Co říkáte na Harryho a Tess? :)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...