Dál jsem seděla přitisknutá k bráchovi. Snažil se mě uklidnit hlazením po zádech. ''Já, ujeli mi nervy. Sakra Tereso. Na co si to hraješ?'' Zeptal se mě otec.
''Já-á si na něco hraju?'' To už jsem prostě dál poslouchat nechtěla vstala jsem a šla jsem do svého pokoje. Slyšela jsem jak se brácha hádá s otcem. Měla jsem ho ráda, dřív jsem tátu milovala,ale teď od té doby co podvedl mamku poprvé to prostě jde s námi z kopce. Nikdy mě nikdo tak nesklamal jako můj otec. Možná právě proto jsem na každého tak hnusná a šukám s každým druhým.
''Omg, je to idiot.'' Řekl brácha když přišel do pokoje a sedl si na moji postel. ''To teda je,'' souhlasila jsem s ním.
''Hele sestřičko dnes je pátek víš co nás čeká?'' Zeptal se mě brácha po chvíli ticha.
''Copak nás čeká?'' Zeptala jsem se nechápajíc jeho otázku. Luke se zasmál a stoupl si. ''Jdeme chlastat, fotr bestak bude doma a já tu sním být nechci takže za hodinku dole u dveří pohni si.'' Rozkázal mi a vydal se do svého pokoje připravit se.
Já jsem si šla do koupelny opláchnout obličej studenou vodou. Pak jsem si natočila konečky vlasů. Dala jsem si make up. Když jsem byla spokojená vešla jsem na zpátek do pokoje a začala si vybírat co si vezmu na sebe. Zvítězila minisukně, tílko, sáčko a černé boty na vysokém podpadku. K tomu jsme si vzala kabelku, do které jsem si dala klíče, peněženku, mobil a mohla jsem jít.
Stihla jsem to přesně když jsem sešla dolu brácha tam ještě nebyl. Za to fotr stál ve dveřích obývacího pokoje a koukal se na mě. ''Kam jdeš takhle oblečená?'' Zeptal se a kroutil hlavou.
''To tě,ale nemusí vůbec zajímat,'' řekl brácha, který se objevil za mnou celkem jsem se ho lekla.
''Jdeme?'' Zašeptala jsem. Brácha přikývl a my se vidali z domu. Otec stál za namí a nevěřícně koukal. Usmála jsem se nad tím jak lehce jsem ho dokázali šokovat.
********
Brácha se vypařil hned co jsme vešli do domu kde byla párty. Sama nevím u koho jsem,ale už se okolo mě motalo strašně moc kluků. Když jsem si šla pro další červený kelímek někdo domě vrazil.
''Omlouvám se,'' řekl, ale to mě bylo jedno, protože jsem neudržela rovnováhu a padala jsem k zemi. Naštěstí mě chytl kolem pasu takže jsem na zem nedopadla,ale pro příště bych na tu zem radši spadla. Jelikož ten co mě chytl byl sice pěkný,ale strašně mu smrdělo s pusi. To bych taky ještě jakžtak snesla,ale on mne začal líbat.
''Pust ji ty zmetku,''řekl někdo a odhodil toho kluka ode mě. Dal mu facku a otočil se ke mě.
''Har-ry?'' Zaskočilo mě to. Opravdu mě teď zachránil Harry? ''Nestalo se ti nic, Tess?'' Zeptal se chytl mě za ramena a prohlídl si mě od hlavy až k nohám.
''Harry, proč si to udělal?'' Zeptala jsem se ho.
''Já ani nevím, prostě mě vadilo jak na tebe zaútočil,''řekl naštvaně. ''Díky,''zašeptala jsem a rychle jsem se začala hledat bráchu. Tady už déle nezůstanu.
-----------------------
Omlouvám se za kratší díl:) Doufám, že do týdne napíšu ještě něco:)
Jinak měla jsem jet do Prahy,ale nejela jsem takže budu psát snad. A vůbec netuším kdy do Prahy pojedu,ale kdybych tam odjela tak vám to sem napíšu:)
Jinak píšu i jednodílovky na přání takže kdyby jste si chtěli něco přečíst můžete zde--> http://ask.fm/Outfityfotkynaprani
Děkuji za každý komentář a votes:)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...