Friendship or love - 31.díl

297 21 3
                                    

*POHLED TERESA* 

Když jsem se otočila nemohla jsem tomu uvěřit stáli tam nějací chlápci v kuklích. Co tady dělali chlapi v kuklích? "Ehm, Lucy řekneš mi co tady dělají chlapi v kuklích?" Zasměji se, ale vůbec to není smích plný štěstí nebo tak něco, je to smích plný strachu. 

"Drž hubu a sedni si," řekl jeden s těch chlápků. Uviděla jsem, že chlápek za ním vytáhl zbraň a to mě vyděsilo natolik, že jsem zapištěla. Přesně to jsem dělat neměla schytala jsem od něho facku, která mě donutila si sednout. 

"Řeknete mi někdo co se tady děje?" Zavrčela jsem na vyděšenou Lucy a mého bratra po jejím boku. Proč sakra mlátí jenom mě a chtějí jenom po mě, abych si sedla? Proč ty dva nechávají na pokoji a jenom já jsem tu středem pozornosti něco mi tu nehraje. Koukala jsem na Lucy, její výraz byl podobný tomu mému, plný strachu. Koukla jsem na bráchu taky vůbec nechápal co se děje. 

"Lucy co to má znamenat?" Ptá se jí, ale odpovědi se mu nedostává jelikož někdo zvoní. Kouknu na ty chlapi v kuklích. Jeden z nich zanadává koukne na Lucy, které steče slza po tváři. "Běž otevřít, ale nezvi nikoho dovnitř prostě řekni, že nemáš čas. Dělej," zavrčí na ni jeden s těch chlapů. Lucy se s zhluboka nadechne a vydává se ke dveřím. Dál už nic nevidím, jelikož sedím v obýváku, stále mi nikdo nevysvětlil co se tu děje a už mě to celkem začíná srát.

"Ty? " Ukáže na bráchu, který hned zbystří. "Dělej pojď sem a sedni si vedle své sestry," brácha ani na chvíli neváhá a hned si vedle mě sedá. Tohle je jenom hodně špatný vtip, že jo? Prosím.  

"Bráško? Co se to děje?" Ptám se ho šeptem. Pokrčí rameny a zakroutí hlavou, nechápe co se děje stejně jako já. Řekla bych, ale že je nás víc co vůbec neví o co tu jde. Třeba ten kdo stojí u dveří, řekla bych, že je tam Lucy už nějak dlouho. Najednou ten někdo kdo stál u dveří stojí naproti chlápkovi s kuklí. Teď už vím a jí já kdo je ten neznámí, ale mě až moc známí člověk.

"Harry?" Zavolám a hned mi steče slza po tváři, tohle nedopadne dobře. "Tereso, si v pohodě?" Kouká na mě a snaží se vykroutit tomu chlápkovi. Zakroutím hlavou na souhlas i když mě bolí tvář od té facky jsem v pohodě. Nikdy jsem si neuvědomila, že Harry je tak sexy. Vlastně ano uvědomila jsem si to, ale nikdy jsem si to nechtěla připustit. 

Chlap v kukli chytá Harryho a svazuje mu ruce, nechává Harryho si sednout vedle mě. Je divné, že já, brácha a Harry jsem svázáni a sedíme na gauči a Luci nic. Proč? 

"Už nám někdo do prdele řeknete co se tu děje?" Zařve můj brácha .

"Drž hubu, za chvíli se to všechno dozvíš." Zavrčí na něho jeden s chlapů a kopne bráchu do nohy, au.

"Harry, neměl si sem chodit. Nechci, aby se ti něco stalo." Zašeptala jsem směrem k Harrym a po tváři mi stekla další slza. Sakra měla bych přestat brečet, alespoň pro teď. "Viděl jsem, že se tu něco děje vůbec jsem nevěděl, že tu budeš." Zašeptal ke mě. To znělo jako nejsem tu kvůli tobě ty naivko. 

"Jo taky jsem nevěděla, že tu dneska večer skončím." Zavrčím a kouknu po jednom s těch chlapů až teď si uvědomuji, že ty oči odněkud znám, ale to je asi teď jedno. "Za chvíli dorazí, ten co vám řekne proč tu všichni jste," zavrčí na nás jeden s chlapů. 

"Lucy sedni si k nim," chytnou Lucy svážou jí a Lucy si sedá na stranu k bráchovi. "Proč vlastně jste tu?" zeptám se. "Ptáš se proč jste všichni u Lucy? Proč tu vůbec jste? A proč jsme tu my?" Ozve se od v od vchodových dveří, jo tak teď už se začínám malinko bát.

----------------------------------------

Tak je tu další díl. V dalším díle už bude rozuzlení. Pak už bude čas jenom na Teresu a Harryho. Jak myslíte, že to dopadne? A kdo myslíte, že je ten neznámí ? 





Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat