Friendship or love.-6.díl

1.5K 73 4
                                    

''Co dneska budeš dělat?'' Zeptala jsem se bráchy když jsem uklízela nádobí. ''No asi pujdu spát. Třeba tu kocovinu zaspím.''  Řekl a krátce se zasmál. Musela jsem se usmát taky.

''Hele to je dobrý plán, asi si pujdu lehnou taky.'' Řekla jsem nakonec. Ne,že by jsme z bráchou nebyli zvyklí na kocovinu. Do uklidila jsem nádobí a šla jsem si zase lehnout.

Když jsem se probudila podruhé bylo něco kolem půl 9 večer. Takže jsem celý den prospala. Vstala jsem a šla jsem do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a dala jsem si sprchu. Dala jsem si spodní prádlo a přes hlavu jsem si přetáhla bráchovo volné triko. Vlasy jsem si dala do drdolu. Když jsem zase vešla do pokoje slyšela jsem dole nějaký hlasy. Měla jsem hlad a tak jsem se vydala dolu. Měla jsem na sobě jen to bráchovo triko a bratr měl návštěvu. Nevadilo mi to však nemám se za co stydět.

''Ahoj, Tesso.'' Ozvalo se z obyváku když jsem procházela kolem. Usmála jsem se a kývla jsem. Seděl tam Luke,Niall,Chris,George,Zayn. Počkat opravdu tam seděl Zayn? Nějak jsem se tam nevracela abych to zjistila. Začala jsem krájet zeleninu a udělala jsem si šopák. 

Sedla jsem si na barovou židli a jedla jsem svůj salát. Vyrušilo mě až to když si někdo u dveří odkašlal. Otočila jsem se na dotyčného a zvedla jsem jedno obočí.

''Potřebuješ něco?'' Zeptala jsem se dotyčného. ''Jdu si pro pití. Mohla bys mi něco nalít, prosim tě.'' Zeptal se mě.

''A co chceš? Vodu,Colu, Pivo,Víno?'' Vyjmenovala jsem snad všechno pití co jsme doma měli. ''Můžeš to pivo. Díky.'' Řekl a sedl si na moje místo a začal mi ujídat salát. Podala jsem mu pití a vyškubla jsem mu misku a s vidličkou. '' Nemáš zač,''Řekla jsem mu a vyskočila jsem si na linku. Upravila jsem si triko, aby mi nešlo vidět to co nemá. ''Ten salát máš dobrý.'' Řekl, stoupl a šel ke mě stoupl si ke mě vzal mi z ruky vidličku a nabral si salát. 

''Sakra, Zayne. To je moje jídlo.'' Řekla jsem vzala jsem mu vydličku a zamračila se na něj. ''No a?'' Řekl a chtěl mi vidličku zase vzít,ale to už se mu nepovedlo.''Mimochodem co tu děláš?'' Zeptal se mě.

''To se ptáš ty mě? Bych se měla ptát spíš já tebe. Když tu bydlím.'' Řekla jsem mu začala jsem se smát. Zayn se zamračil, ale nic neříkal. ''Luke, je tvůj brácha?'' To nebyla otázka. Spíš mu to docvaklo a řekl to nahlas. Pousmála jsem se a dál jsem jedla svůj salát.

Zayn pořád stál mezi míma nohama a koukal se jak jím. ''Nezírej tak, a neměl by si jít za Lukem?'' Zepta jsem se ho když jsem dojedla a misku jsem položila vedle dřezu. Chtěla jsem odejít do pokoje, přihlásit se na skype a psát si s Lusy, ale to pako co stálo furt u mě a nechtělo mě pustit mi v tom bránilo. 

''Zayne, ráda bych šla do pokoje. Pustíš mě prosím?'' Zeptala jsem se ho opatrně. Zakroutil hlavou na nesouhlas. Povzdychla jsem si, a zavolala jsem na Luka, který se hned přiřítl do pokoje. ''Bratříčku muj milovaný. Tady tvůj kamarád mi brání v pohybu. Řekni mu něco, do prdele.'' Vyprskla jsem na svého bratra. Ten se zamračil chytl Zayna za rameno a odtrčil ho ode mě. 

''Děkuji,'' řekla jsem sladce se skočila jsem z linky dala jsem lukovy pusu na tvář, a vydala jsem se do pokoje. V pokoji jsem si zapla notebook a přihlásila jsem se na skype. 

********

Druhý den tudíž v neděli jsem se probudila kolem deváté ráno. Vůbec se mi nechtělo vylézat s postele, ale chtěla jsem si zaběhat takže sem s postele vyléz musela. V koupelně jsem si oblíkla legíny a sportovní podprsenku. Vyčistila jsem si zuby a vlasy jsem si dala do culíku. Sešla jsem dolu. Kde jsem našla Luka jak se snaží si udělat něco k jídlu. 

''Co to vyvádíš? '' Zeptala jsem se z děšeně. Když se snažil otočit vajíčkovou omeletu. ''Teres, prosim tě otočto mě to vůbec nejde.'' Zafňukal. Přešla jsem k němu vzala jsem si tu věc na otáčení. A otočila jsem mu omeletu. Vděčně se na mě usmál a spokojeně si ji dodělal. 

''Někam jdeš?'' Zeptal se mě při pohledu na mě. ''Ehm, jo? Za běhat si.'' Řekla jsem mu. Souhlasně přikývl. ''Ale vem si ještě mikinu.'' Řekl. 

''A to jako proč?'' 

''Za prvé je tam zima. A za druhé vždyť si skoro nahá.'' Jen co to dořekl jsem se koukla na teploměr, který ukazoval něco kolem 17 stupňů.

''Jo zima bratříčku je možná tak v mrazáku. Venku je 17 stupňů.'' Zakroutila jsem nad tím hlavou a vydala jsem se ven zaběhat si.

Pohled Harryho.

Celou sobotu jsem prospal. Taky aby ne když jsem měl totální kocovinu, bože tak moc už jsem se dlouho neopil. Je neděle něco kolem 9 ráno. Jsem domluvený se Zaynem v parku takže jsem se vyhrabal s postele a jdu do koupelny. Dávám si rychlou sprchu, protože zase nestíhám. 

Vzal jsem si černé rifle, bílé triko a mikinu. Dole jsem si vzal jablko a mohl jsem jít na určité místo za Zaynem. 

Když jsem tam došel Zayn už tam na mě čekal. ''Zdar vole. Co si včera celý den dělal?'' Zeptal se mě hned Zayn. ''Nazdar, no já včera jsem to prospal. Co si dělal ty?'' Zabodl jsem do něj pohled.

''Byl jsem u Luka doma, a víš koho má za sestru?'' Zeptal se mě. Zakroutil jsem hlavou, a čekla jsem na odpověď. 

''Teresu.'' Jen co vyslovil její jméno zasekl jsem se. Proč mi to říká? Doufám, že sní nic měl. Doufám, že na ní nic nezkoušel.! 

Chtěl jsem něco říct, ale uviděl jsem jak běží nějaká holka. Měla dokonalé tělo. Počkat. To ne, to je Teresa. Zayn do mě drkl. ''Co?'' Vypadlo ze mě. On si jí nevšiml. Poukázl jsem na ní. Když Zayn otočil hlavu směrem kam jsem se koukal otevřel pusu dokořán. Nikdy jsem nevěděl, že nad tou kravkou budu slintat. 

''Hoši, když už tak koukáte. Zavřete tu hubu.'' Zdělila nám Teresa, která se zastavila u nás. ''Co tu děláš?'' Vypadlo ze mě. ''Co asi ty chytrej běhám.'' Řekla a rozběhla se od nás pryč.

''Co jsi sní včera dělal?'' Zeptal jsem se Zayna.

---------------------------------------------------------------------

◘ Tak co jak se vám líbil tento díl? 

◘ Budu ráda za každý koment a vote.:)

◘ Jinak možná vám zítra napíšu další díl, ale nevím jestli to stihnu...Omluvte chyby.:)

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat