Pohled Harryho.
''Co jsi tam sní včera dělal?'' Vypálil jsem na Zayna. Zděšeně se na mě koukl. ''Nic, vždyť jsme se domluvili, že sní a nebo s někým od ní nikdo nic mít nebude.'' Řekl. To je pravda domluvili jsme se na tom, ale on. On to vždycky porušil. Sakra, tu holku nám byl čert dlužen.
''Opravdu si sní nic neměl?'' Zeptal jsem se ho jestě jednou. ''Ne neměl. Jen jsem jí ujídal salát, ale nic jsem sní neměl.'' Řekl mi Zayn. Možná bych mo mohl věřit.
Pohled Tess
Když jsem zase doběhla domů. Dala jsem si sprchu a šla si udělat něco k jídlu. Sešla jsem dolu do kuchyně kde seděl Luke.''Co tu děláš?'' Zeptala jsem se ho když se na mě díval. ''Co by sedím. Čekám až mi uděláš něco k obědu,''řekl a usmál se. ''Haha, ale dělám jenom salát s kuřecím masem.''
'''No i to bude stačit.'' Řekl vstal a začal mi pomáhat vařit. Brácha krájel maso a já sem začala krájet zeleninu. Potom to maso usmažil, uvařil těstoviny a všechno jsme to spíchali dohromady. Když jsme měli hotový oběd vzali jsme si ho do obýváku a koukali jsme na TV.
Celý den jsme seděli u televize. Když bylo 8 hodin šla jsem si nachystat věci do školy. Dát si sprchu a pak jsem šla hned spát.
*******
Když mě ráno probudil telefon. Vstala jsem v koupelně jsem si udělala ranní hygienu v pokoji jsem se oblékla vzala si tašku a sešla jsem dolu do kuchyně.
''Dobré ráno bratříčku, kdy se vlastně mají vrátit naši.'' Zeptala jsem se ho. Vytáhla jsem si z lednice jogurt. Dosedla jsem za stůl a čekala jsem na odpověď. '' Dobré ráno, asi v pátek? Vůbec nevím.'' Řekl dojedl svoji svačinu. Rozloučil se semnou a odešel do školy. Já jsem snědla jogurt vzala jsem si klíče od svého auta a vydala jsem se ke škole.
********
''Ahoj,'' pozdravila jsem Lucy když jsem došla do třídy. ''Ahoj, tak co párty líbila se?'' Zeptala se mě hned. ''Jasně bylo to fajn teda až na tu kocovinu druhý den, ale bylo to fajn.'' Rozesmála jsem se Lucy se ke mě přidala.
''Foxová, být tebou bych se moc nesmál. Směješ se jak koza.'' Zavolal na mě odněkud Styles. Otočila jsem se na něj. ''Já se možná směju jako koza, ale za to ty máš styl jak můj děda.'' Jen co jsem to dořekla zazvonilo Harry se chystal, že mi to nějak oplatí, ale do třídy přišel učitel a oznámil nám, že budeme psát písemku.
Když konečně zazvonilo na přestávku vyšla jsem ze třídy. ''Co teď máš?'' Zeptala jsem se Lucy. ''Výtvarku, ty?''
''Anglinu tak zatím.'' Zamávala jsem jí a vydala jsem se k učebně angliny kde budu muset opět čelit Zaynovi. Sedla jse si na svoje místo a Zayn si hned otočil židli ke mě.
''Ahoj, Tereso.'' Usmál se na mě. ''Ahoj, Zayne, potřebuješ něco?''
''Ne jen si krásná, je na tebe krásný pohled musím se kochat.'' Řekl a koukal se na mě. Když zavonilo otočil se zase do předu, ale asi každých 5 minut se na mě letmo díval. Začínala jsem se ho bát.
''Tak mládeži dneska vám zadám téma projektu, který budete dělat s někým ve dvojic. Proto je teď udělejte.'' Jen co to učitel do řekl Zayn si stoupl a sedl si vedle mě. Ne. Jenom tohle ne, prosím. ''Co děláš?'' Zeptala jsem se ho. ''Budeme spolu dělat projekt, kočko.'' Jen co to dořekl i položil ruku na stehno shodila jsem mu ji. Začala jsem se dívat na učitelku. Rozdala nám pokyny k projektu a dál jsem si mohli dělat co jsme chtěli.
''Kdy se na ten projekt vrhneme?'' Zeptal se mě Zayn. ''Nevím můžeme dnes. Přijť v půl 5 k nám.''
------------------------------------------------------------------------------
Vím není to nic moc dlouhého, ale doufám, že se vám to alespoň trochu líbilo:) Teď jaksi nemám moc času tak nevím jestli ještě něco stihnu v týdnu napsat možná až v pátek nebo v sobotu.
Taky bych chtěla děkovat za 1.000+přečtení, 100+votes,24 kometářů. Nikdy jse nevěděla, že by to takhle mohl někdo číst:) Takže si toho hrozně moc vážím DĚKUJI!
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...