Friendship or love- 9.díl

1.3K 64 8
                                    

Pohled Harryho. 


Když jsem přišel do školy Zayn se mi zdál nějaký divný. ''Co je, vole?'' Zeptal jsem se ho.

''Mělo by něco být?'' Odsekl mi. ''No nevím,ale tváříš se jak kdyby si někoho zabil. Nezabil si nikoho,že ne?'' Zeptal jsem se ho ze smíchem.

''Ježiš Harry ty seš debil. Koho bych asi tak zabíjel?'' Řekl mi už celkem naštvaně. Začal jsem se smát ještě víc. Zayn se nasral a odešel. Já jsem šel do třídy. Teresa už tam byla a něčemu se smála s tou svoji kamarádkou. Byla krásná,ale byla to řádná kráva. Sakra proč nad ní vůbec přemýšlím. Sedl jsem si na své místo a čekal až dorází učitel na hodinu. 

Po škole jsem šel na naše místo kam chodíme s klukama. Všichni už tam byli až na Zayna. Kde ten vocas zase je.

''Hele neviděli jste Zayna?'' Zeptala jsem se. Leo na mě koukl a řekl: '' Prý jde k Teresy. K té nové co máte ve třídě.'' Když to do řekl myslel jsem, že ho zabiju za Zayna. Snad jsme se jasně dohodli, že nebudeme mít nic s Tessou ani jejíma kamarádkama. On si to v pohodě táhne s Tessou. To si ze mě dělá prdel.

Pohled Tess

Došla jsem domů. Vzala jsem si něco k jídlu. Když jsem uklízela nádobý právě zazvonil Zayn. Nevím proč byla jsem nervozní. Těšila jsem se na něj a zároveň jsme věděla, že je to špatné. 

''Ahoj, pojď dovnitř,''vyzvala jsem Zayna. Když jsem zavřela dveře Zayn se hned přisál na moje rty. Nevadilo mi to začala jsem mu polibky oplácet. ''Pojď do pokoje,''zašeptal do polibků.

''Daleko,''řekla jsem mu a vtáhla jsem ho do obýváku. Sundala jsem mu triko, měl krásně vypracované břicho,a to tetování. Jak já miluji kluky s tetováním. Zayn mi také sundal triko. 

Jelikož jsem na sobě dneska měla zase jen bráchovo triko. Tak jsem před ním zůstala stát jen v podprsence a kalhotkách. Zayn se odtáhl a prohlédl si mě. Usmál se. Přejela jsem mu rukou po rozkroku zaskučel. To jsem se zase usmála já. Začala jsem mu rozepínat pásek. Zayn se posadil na gauč já si před něj klekla. Sundala jsem mu rifle i trenky. Jeho chlouba, velká chlouba už byla v pozoru vzala jsem ho do ruky a začala jsem mu honit. Po chvíli jsem si ho strčila do pusi. Chvíli jsme ho jen tak měla v puse. Pak jsem mu začala sát špičku. Jednou rukou jsem mu dál jezdila po penisu. Zayn neustále sténal. Když jsem cítila mírné cukání věděla jsem, že se zachvíli udělá proto jsem přestala. 

''To si děláš prdel, Tereso.'' Zavrčel Zayn. Jen jsme se na něj usmála.  Zayn si mě stáhl na sebe začal mě líbat rozepl mi podprsenku, kterou potom hodil na stolek. Pak mi sundal kalhotky. Dvakrát mi přejel přes klitoris. Zavzdychala jsem Zayn si mě položil na gauč. Lehl si na de mě, opatrně do mě vnikl. Zalapal jsem po dechu. Zayn se mi chtěl pomstít a tak začal silně přirážet. Začala jsem vzdychat tak jako Zayn. Myslela jsem, že už to rychleji nejde,ale mílila jsem se Zayn žačal přirážet ještě víc.

''Zayne,'' zavzdychala jsem. Zayn zmírnil tempo. Po chvíli ho ze mě vytáhl sedl si a já si na něho obkročmo sedla. Začala jsem se pohybvat nahoru a dolu. ''Už budu,''Zašeptal Zayn. Oba jsem dosáhli stejně orgasmu. Slezla jsem s něho a sedla si vedle.

''Byla jsi skvěla,'' řekl mi. ''Díky taky si nebyl zas tak špatný.''Oplatila jsem mu. Oblíkla jsem se. Zayn taky a rychle jsem začali dělat na našem projektu.

''Hlavně o tomhle prosim tě nikomu neříkej.'' Řekla jsem mu když jsem ho vyprovázela ke dveřím.

''Jo neboj.Měj se.'' Stěmito slovy opustil dům. Musela jsem zavrtět hlavou tohle se nestalo, že ne? Většinou s lidmi nešukám když jsem s třízlivá. Vždycky jsem opilá když už s někým šukám. Sakra o tomhle se nikdo nesmí dozvědět, ale byl to sním úžasný sex.

Šla jsem do pokoje kde jsem si vzala telefon.

''Lucy?'' Řekla jsem když to konečně vzala.

''Ano?'' Zeptala se mě.

''Není tu někde v pátek párty?''

''Jop, je. U Horana doma, je to kamarád Tvého bráchy. To o tom nevíš?''

''Ne nevím. Bratr není doma. Takže mi to ještě neřekl. Hele půjdeme tam, že? Potřebuju se pořádně opít, a ty se opiješ semno.'' 

''Tak to né. Víš jak to dopadlo minule? Nebo jo půjdeme a lov.'' Řekla ze smíchem.

''Jasně pokecáme o tom zítra ve škole. Zatím.'' Zavěsila jsem. Vzala jsem si pyžamu a šla jsem si dát sprchu. Umyla jsem si i vlasy, které jsem si pak vyfénovala. Jelikož jsem za celý den měla jen něco málo k obědu. Šla jsem si dolu pro jídlo. Jenže to jsem asi neměla dělat. Když jsem šla dolu po schodech slyšela jsem vzdychy s obýváku. Přišlo mi to divný. Kdo by byl doma. Brácha má přijít až za půl hodinky a naši byli přece pryč. Když už jsem byla u dveřích obýváku. Opatrně jsem nakoukla dovnitř. To jsem dělat neměla. Viděla jsem to co jsme vidět nechtěla. 

Můj táta si to tam rozdával uplně s neznámou ženskou. Byla jsem v šoku. Takže když jsem se chtěla nepozorovaně vrátit do pokoje. Zakopla jsem na schodech a spadla jsem což udělalo hodně velký rámus. Rychle jsem se zvedla ze schodů. Jenže táta byl nějaký rychlí a vydal se rychle za mnou. Začala jsem tedy utíkat v běhla jsem do pokoje, a rychle se zamkla. Táta pak už jen narazil do dveří. Začal ťukat a prosit, abych ho pustila dovnitř a nechala si to vysvětli,ale já ho prostě jen ignorovala přešla jsem ke svému rádiu. Pustila si tam písničky co nejvíc na hlas jen, abych neslyšela jeho!

Bylo to tu zase. Můj táta je totiž hajzl. Už jednou takhle podváděl mámu,ale toho načapal brácha byli jsme mladší řekl to mámě ta se stoho psychicky zhroutila. Bylo mi jasné, že tohle ji dorazí. Možná právě proto jsem byla taková, že jsem si dokázala užívat s každým. Byla jsem prostě po něm. Vzala jsem si telefon zavřela jsem se do koupelny a vytočila číslo na bárchu. 

''Co se děje, Tesso nikdy mi nevoláš.'' Řekl bratr do telefonu když to zvedl.

''On, to zase udělal.'' Vzlykla jsem. Nechtěla jsem brečet,ale prostě nešlo to.

''Co kdo udělal. Sakra Tesso. Stojí před domem.'' 

''Tak přijď do mého pokoje,ale neposlouchej fotra.''

''Dobře.'' Zavěsil. Vyšla jsem s koupelny vypla jsem rádio. Čekala jsem na to až můj brácha zaklepe. Seděla jsem slyšela jsem nějaké hlasy a pak už jsem jen slyšela ťukání. Odemkla jsem upistila jsem bráchu do pokoje a zase jsem zamčela.

''Co se děje? Co dělá táta dole s nějakou cizí ženskou?'' Zeptal se mě. Sedl si na postel sedla jsem si vedle něho a všechno mu to řekla. 

''To si ze mě děláš prdel?'' Řekl šokovaně. ''Nedělám. Řekneme to mamce?'' Zeptala jsem se ho. Věděla jsem, že kdyby se to mamka dozvěděla zhroutila by se.

''Né, né teď. Podusíme ho.'' Řekl.

-----------------------------------------

Je tu další díl. Sice není nic moc dlouhý,ale je tu. Omlouvám se za chyby.

Vím,že jsem hrozně dlouho nepřidala žádný díl,ale máme toho ve škole moc a jaksi nemám náladu moc napsaní. Doufám, že jsem nestratila nějaké čtenáře. 

Budu strašně moc vděčná za každý komentář. Prosím za nechte komet s vaším názorem. Také děkuji za každé votes. 

Nevím kdy přidám další,ale snad brzo. Snad se vám díl bude líbit. Je tam pervézní část. Snad vás to neodradí od čtení. Ano neumím moc pervézní části a tak snad vám to nevadí.

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat