Friendship or love- 39.Díl

298 25 4
                                    

"Bože, co pištíš Beruško?" Zasměje se Harry, moc dobře ví proč pištím. "Kdyby si mě nezmáčkl to stehno, nepištěla bych," zavrčím na něho a oddělám mu ruku. Tak strašně to bolí. Bastard. Harry se dál směje, ale smích ho hned přejde, protože na něho začali troubit auta. Už dávno blikla na semaforu zelená a Harry furt stojí. Teď se mu pro změnu směji já. Harry kroutí hlavou a já na něho jenom vyplazuji jazyk. 

"Tomu se říká karma, kamaráde," zasměji se a rozcuchám mu vlasy. Zamračí se, ale neotáčí se na mě ani mi nic neříká plně se soustředí na řízení. Když parkuje před bankou konečně něco řekne. "Mám jít s tebou nebo tu mám počkat?" Otočí se na mě a usměje se. 

"Pojď semnou prosím. Mimochodem musíme oznámit bráchovi, že jsme spolu," zasmála jsem se, rozepnula jsem si pás a pomalu jsem začala vystupovat z auta. Čekala jsem až Harry vystoupí taky. Když stál vedle mě chytla jsem ho za ruku a vydala jsem se za bráchou. "Ahoj," usmála jsem se na bráchu a objala jsem ho.

"Čau, co to?" Zeptal se nechápavě a hlavou kývl na Harryho. "Bráško, to je můj přítel," vyplázla jsem jazyk a zasmála jsem se. "To jsem pochopil." Zasmál se taky a vydali jsme se do banky. 

****

"Myslíš, že už nám dají pokoj?" Zeptala jsem se bráchy když jsem seděla v u nás doma v obýváku. 

"Doufám, že ano. Peníze dostali tak snad už by nám pokoj dát mohli. Nechci, aby se ti něco stalo, Tess." Smutně se na mě usmál a já si k němu sedla blíž a objala jsem ho. "Mám tě ráda bráško." Zašeptala jsem mu do ucha.

"Já tebe taky," usmál se na mě. "Kdy si mi o Harrym chtěla říct?" Zeptal se a ušklíbl se. "Však jsme spolu asi 2 dny.Nemůžu za to, že si na svoji sestru prděl a byl si se svojí přítelkyní." Vyplázla jsem na něho jazyk a čekala jsem co z něho vypadne. 

"Promiň, ale Lucy na tom vážně nebyla moc dobře. Ale přeji ti to s Harrym, pokud ti zlomí srdce tak mu rozbiju hubu." Zasmál se. Usmála jsem se taky, ale musela jsem se zamyslet nad tím. Co když mi Harry vážně zlomí srdce, co když to semnou vážně nemyslí. 

"Koukne na nějaký film?" Zeptal se mě po chvíli brácha. Přikývla jsem a nechala jsem ho něco vybrat. Takže nakonec jsem koukali na X-Mena. "Super výběr brácha." Zasmála jsem se. 

"You stripped your love down to the wire," probudilo mě vyzvánění mého mobilu. Počkat probudilo? Asi sem musela usnout u toho filmu, když jsem se koukla vedle sebe brácha taky v klidu oddychoval. Bylo něco kolem půl 9. Než jsem se rozkoukala mobil mi přestav zvonit. Vzala jsem ho do ruky. Volal mi Harry a taky mi psal už asi 10 smsek. Jejda! 

Vytočila jsem jeho číslo a nechala jsem to zvonit. 

"No konečně co děláš?" V jeho hlase byla slyšet hodně velká úleva.

"Koukala jsem s bráchou na film a asi jsem usla, promiň, že jsem nenapsala ani ti nebrala telefon."

"To je v pohodě, jen jsem chtěl vědět jestli jsi v pořádku."

"Ano jsem, Harry nic se mi neděje." 

"Dobře, ráno tě vyzvednu, ale nevím jak se mi bez tebe bude usínat." 

"To zvládneš. Budu tě ráno čekat pokud nezaspím, ale teď už půjdu do sprchy a spát, tak zatím Broučku." 

"Zatím, posílám pusu." Po tomhle jsem to típla a rýpla jsem do bráchy. "Bráško." Rychle si sedl a začal se rozhlížet. "Co?" Zeptal se když mě viděl jak se směji. "No usnul si a měli by jsme jít spát, zítra škola, ale vlastně jak ty to teď máš?" Zasmála jsem se když na mě stále koukal jako na dementa.

"Jo no. Ukončil jsem to, už mě to nebavilo a hledám si práci, takže zítra jdu na pohovor." Usmál se a zívl si. "Fajn, takže mě ráno vzbuď, tedy spíš doma, že jo?" Doufám, že jo já doma sama nebudu.

"Jo spím, a ráno tě vzbudím, v kolik?" 

"V 7, děkuji. Dobrou." Zasmála jsem se a vydala jsem se do pokoje. Takže můj bráška už bude pracovat, to bych nechtěla, ale vím, že mě o za chvíli čeká taky. Převlékám se do pyžama a lehám si do postele, budík si dávat nebudu když mě má budit brácha. 

-Dobrou noc, Princezno. Miluji tě.♥- On je tak milý. Člověk by to do něho neřekl. 

-Dobrou noc, Harry. Taky tě miluji. ♥- Zamykám mobil a pokouším se usnout. 

****

"Tereso, tak stávej." Zaúpí brácha tohle už je asi 5 pokus co mě budí. "Nebo víš co mě je to jedno, ty nebudeš stíhat." Vyplázne na mě jazyk. Zvedne se a odchází z mého pokoje. Zamračím se natáhnu se pro mobil a koukám kolik je hodin. Po zjištění že za 10 minut je půl 8 vyskakuji z postele mířím přímo do koupelny, kde provedu ranní hygienu.

"Bráško?" Volám když běžím dolů ze schodů, už oblečená, namalovaná a učesaná.

"Co?" Začne se smát brácha. "Ježíš nesměj se mi a dej mi něco k jídlu." Zavrčím na něho a kontroluji jestli mám všechny věci.

"Uklidni se. V klidu si sedni." Směje se brácha dál. Fakt nechápu co je vtipného na tom, že nestíhám. Beru mobil a kontroluji čas. Je za 10 minut půl 8. Počkat cože? 

"Děláš si ze mě prdel?" Otočím se na bratra a propaluji ho pohledem. "Jak jinak jsem tě jako asi měl z té postele dostat?" Začne se smát znovu a z mého vražedného pohledu si vůbec nic nedělá. 

"Já tě jednou zabiji." Zakroutím hlavou a pouštím se do palačinky co mi brácha dal na stůl. Jen, aby jste byli v obraze posunul mi čas na mobil. Tak, abych si myslela, že jsem zaspala, ale přitom jsem měla půl hodinovou rezervu. Je to hrozný bratr.

"Ale no tak. Jak jedeš do školy?" Ptá se a jí svoji palačinku. Polknu a kouknu na něho. " Jedu s Harrym. Měl by tu každou chvíli být." Vezmu už prázdný talíř, který strčím do myčky. Vezmu si batoh, mobil, který strčím do kapsy a jdu se obout. Přesně včas. Řeknu si když si nazuji boty  a uslyším zvonek. Otevřu dveře za kterými stojí Harry. 

"Ahoj," zamumlá a přitiskne se na moje rty.

"Ahoj," usměji se a polibek mu začnu oplácet. "Jdeme?" Ptám se když se od něho odlepím. Přikývne a chytne mě za ruku. 

"Odpoledne bráško," zavolám ještě než zabouchnu dveře. Pak už se vydávám k Harrymu do auta.

-------------------------

Předposlední díl a taky je delší než ty předtím. Tak co líbí se vám? 

Jinak nevím kdy přidám poslední díl, protože zas budu mít praxe a to vůbec nemám náladu na nic, ale snad se najde chvíle a já vám přidám ten poslední díl. 

Těšíte se na druhou řadu? :) 

Taky chci poděkovat za vaše komentáře a votes. V poslední době mě furt někdo spamuje a jsem hrozně ráda, že se vám příběh líbí ! :)

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat