Friendship or love - 34. Díl

261 22 7
                                    

POHLED HARRY 

Celou noc jsem byl sní bylo to úžasné. Věděl jsem, že jsem udělal dobře když jsem se jí nabídl, že sní zůstanu. Teď, ale sedím doma samá a přemýšlím, jestli to bylo vážně dobře. Pro mě určitě ano, mohl jsem být s holkou, která mě tak hrozně přitahovala, který ve mě vyvolávala něco co jiná nikdy ne. Ale zas co pro ni znamenám já? Má vůbec stejné myšlenky myslí na mě někdy? Tolik otázek a na žádnou z nich odpověď. Věděl jsem, že ji budu chtít co nejdříve zase vidět, takže si musím vymyslet proč bych za ní měl jít. 

Ale zas co když ji budu jenom otravovat co když jsem pro ni furt ten stejný otravný kluk jako tomu bylo na začátku. Všichni moc dobře vědí, že já a Teresa spolu nedokážeme být sami ani pět minut v jedné místnosti. Ale vážně se mi city k ní změnili. Třeba je tomu tak i u ní. 

Dál na dní přemýšlet nemohu, kdo ví kam by to až zašlo. Koukl jsem na mobil bylo něco kolem půl 5. Když jsem došel od Tess nic jsem mamce neříkal rovnou jsem se zabouchl do pokoje a dál jsem přemýšlel nad tím co se tu noc stalo. Je mi jasné, že to nikomu nemohu říct, takže musím si vymyslet výmluvu pro mamku.

Mám hlad takže se zvedám s postele a přecházím ke dveřím. Beru si ještě mobil a dávám si ho do kapsy pomalu scházím dolu za mamkou. "Ahoj," řekne když vejdu do kuchyně. "Čau, máme něco k jídlu," zeptám se a kouknu na ni. 

"Jo najdi si něco v lednici a nebo když chvíli počkáš dodělám večeři." Oznamuje mi mezi tím co krájí cibuli.

"Co bude k večeři?" Nakukuji do lednice, ale zjišťuji, že tam vůbec nic tam není, dobře je plná jídla, ale nic na co bych měl chuť. "Špagety, počkáš si?" Koukala na mě a čekala na odpověď. 

"Jo mám hlad," zasměji se vezmu si džus a skleničku a sedám si ke stolu. "Dobře," usměje se a dál pokračuje ve vaření. Nalívám si skleničku džusu a piji. Mamka už nic neříká a plně se věnuje vaření, proto si vytahuji mobil a po dlouhé době se přihlašuji na facebook. Opravdu se tam nic nezměnilo, jen více a více depresivních statusů. Jenom jeden mě zarazil začal jsem ho číst snad už po 3 a stále jsem tak úplně nechápal jak to myslí. 

Status byl od Tess a stálo tam : 'Jedna z nejhorších i nejlepších nocí, děkuji.'  Nejhorší, ale i nejlepší noc ? Furt to nechápu. Asi bych nad tím přemýšlel dál kdyby mě mamka nepřerušila. "Už je jídlo. Nachystej stůl prosím tě," koukl jsem na ni položil jsem mobil na stůl a vstal jsem. Vzal jsem talíře, vidličky a dal je na stůl. Mamka podala jídlo a mohl jsem se pustit do jídla, konečně mě přestane kručet v břiše.

"Budeš dnes doma nebo zase někam půjdeš?" Koukala na mě a asi čekala, že ji oznámí, že zas půjdu na nějakou párty, ale vlastně chtěla jsem jít jenom za ní. Vidět jí, objímat jí, líbat jí. "Půjdu se jen projít a pak bych měl přijít brzy domů." Usměji se na ni.  Dojídám svoje jídlo. Pak vybíhám nahoru převlékám se, čistím si zuby, voním se. Zkontroluji svůj odraz v zrcadle a vycházím z domu. Jen ať to není trapas. 


-----------------

Tak mám tu pro vás další díl. Vím je krátký, ale to je tak jediné co tady teď na intru napíši. Tak nějak mě zmáhají praxe a ani nemám moc náladu tady na intru psát. Je toho na mě zase nějak moc, ale o víkendu vám snad napíšu další díl.

Tak co líbí se vám to ? Prosím napište mi komentář s vaším názorem:)

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat