Celá angličtina uběhla rychle a já jsem byla ráda, že jsem konečně vypadala s té třídy. Nejenom, že na mě Zayn celou hodinu čuměl,ale ten kluk co mi sedl na místo byl taky celkem divnej. Ještě chemii a pak oběd. Šla jsem chodbou do chemie. A vymýšlela jsem co by jsme mohli s Lucy udělat Harrymu.
Když jsem došla do chemie sedla jsem si co nejvíc dozadu a čekala jsem až zazvoní. Zvonek konečně ohlásil začátek hodiny.
''Ták lidi, jelikož vaše paní učitelka chybí zastupuju ji já. A jelikož o chemii toho vím strašně málo tak si dneska dělejte co chcete.'' Řekl nám učitel co přišel do hodiny. Usmála jsem se vytáhla jsem mobil zapojila jsem si sluchátka a poslouchala jsem písničky. V půlce hodiny jsem si všimla jak po mě furt kouká učitel. Ano byl mladý, ale jako začít si něco s učitelem už po druhé to by pro mě nebylo nic dobrého. Zmích myšlenek mě vyrušil zvonek oznamujíc konec školy. Vzala jsem si svoje věci a vydala jsem se do jídelny.
''Chceš mi říct, že po době celou hodinu čuměl?'' Zeptala se mě už po druhé Lucy. Seděli jsem u stolu v jídelně a já jí řekla o tom učiteli. Souhlasně jsem kývla a Lucy se začala smát.
''Co je?'' Zeptala jsem se jí nic neříkala a dál se smála.
''Hele co uděláme Stylesovi?'' Zeptala jsem se jí. Konečně se přestala smát a začala přemýšlet nad nějakým plánem. Mezitím co jsme přemýšleli nad plánem tak jsme stihli sníst i oběd.
''Mám to.'' Vykřikla Lucy a celá jídelna se na nás otočila. Protočila jsem očima a všechny spražila pohledem. ''Tak?'' Řekla jsem jí. Ona mi řekla celý její plán. Usmála jsem se. Odnesli jsme tác a šli jsme na parkoviště.
''Tak se měj. Moje číslo máš se když tak ozvy. Jinak zítra ve škole.'' Řekla jsem ještě Lucy ta se usmála objala mě na rozloučení. '' Měj se.'' Řekla s odešla ke svému autu. Já jsem nasedla do svého Rang Roveru, a odjela jsem domů.
''Jsem doma.'' Zařvala jsem do našeho velkého domů pro čtyři osoby to byl až moc velký dům. A stejně jsme tu nejvíc času trávili já a můj bratr Luke. '' Tesso, co budeš dělat v pátek?'' Zeptala se mě máma, která byla v kuchyni.
''Ehm, půjdu k mé nové kamarádce Lucy. Prooč?'' Odpověděla jsem jí když jsem došla do kuchyně. ''Aha, já a tatínek v pátek odlétáme na Hawaii na služební cestu. Tak jenom, aby si to věděla.'' Zase odlétají na služební cestu to je snad každý víkend. ''Aha, dobře a jak dlouho tam budete?'' Zeptala jsem se jí a přitom si vytahovala z lednice plechovku Coca-Coly. ''Na celý příští týden. A vrátíme se asi až v neděli.'' Řekla. Souhlasně jsem přikývla vzala jsem si tašku, kterou jsem položila na stůl a odešla jsem nahoru do svého obřího pokoje.
Když jsem zavřela dveře tašku jsem hodila k psacímu stolu zapla jsem si písničky na hifi věži a sedla jsem si k oknu. Luke by se měl každou chvíli vrátit ze školy a já se ho chtěla zeptat jestli semnou půjde v pátek na párty, a nebo si udělá vlastní. Když už jsem se opravdu nudila a Luke se ještě nevracel vstala jsem, položila jsem plechovku na stůl a zašla jsem do koupelny.
Sundala jsem si všechno oblečení a vlezla jsem do sprchy. Nechala jsem po sobě stékat teplou vodu a užívala jsem si ten příjemný pocit. Umyla jsem si vlasy, vypla jsem vodu a vylezla jsem ze sprchy. Obmotala jsem kolem sebe ručník a na hlavě jsem si udělala turban. Stoupla jsem si před zrcadlo a odlíčila jsem se. Obličej jsem si natřela krémem proti akné. Vešla jsem do pokoje. Lekla jsem se když jsem zjistila, že na mé posteli leží Luke.
''Co tu děláš?'' Zeptala jsem se ho. Měli jsme spolu dobrý vztah. ''Ležím co asi.'' Řekl. Protočila jsem oči přešla jsem ke skřini kde jsem si oblíkla černé krajkové spodní prádlo. Ručník co jsem měla obmotaný okolo sebe jsem hodila po Lukovi. Ze skříně jsem si vytáhla tílko a minikraťásky.
''Potvoro.'' Řekl Luke. Když si z obličeje sundával mokrý ručník. '' Co potřebuješ?'' Zeptala jsem se ho znovu. ''Přisel jsem se zeptat své milované sestřičky jaký měla první den na nové škole.'' Vyplázl na mě jazyk a hodil po mě ten ručník. ''Byl výborní. Našla jsem si novou kamarádku, zašukala jsem si s profesorem, a v pátek je párty jdeš semnou?'' Řekla jsem mu. Jasně stím profesorem jsem kecela,ale ta jeho tvář když to slyšel byla k nezapalcení.
''Cože si dělala stím profesorem?'' Zeptal se s otevřenou pusou. '' Byl to vtip Luku byl to jenom vtip.'' Řekla jsem mu. A rozemála jsem se. ''Jasně vtip, ale nezapomínej, že už jsi to jednou udělala.'' Řekl a vyplázl na mě jazyk. Přestala jsem se smát. Je pravda, že jsem si už jednou zašukala s profesorem, ale já potřebovala zlepšit známku a navíc ten profesr byl fakt kus.
''Půjdeš semnou na tu párty?'' Zeptala jsem se ho když jsem si uvědomila, že mi ještě neodpověděl.''Eh, Jo..Ale beru kluky z mé nové školy.'' Řekl Luk. Souhlasně jsem přikývla. Luk se usmál a opustil můj pokoj.
Když Luke odešel z mého pokoje vešla jsem opět do koupelny sundala jsem si turban z hlavy a začala jsem si česat a fénovat moje hnědé dlouhé vlasy. Když už jsem je měla tak napůl suché. Vypla jsem fén a šla jsem do pokoje nachystat si věci zítra do školy.
--------------------------------------------------------------------------------
Tak co jaký máte názor na tento díl?
Omlouvám se za chyby.:) Budu strašně moc ráda, za každý komentář a každé Votes:)
ČTEŠ
Friendship or love.
Fiksi PenggemarTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...