Lucy jsme o našem projektu do Angliny neříkala. Teď momentálně jsem neměla náladu na nějaké povídání proto jsem hned po škole rychle jela domů. Kde jsem si vzala něco k jídlu a sedla si k televizi. Vůbec jsem si neuvědomila, že má přijít Zayn. Proto mě vyrušil až zvonek u dveří. Byla jsem doma jenom v bráchově triku.
Když jsem otevřela deveře nedošlo mi, že před Zaynem stojím v bráchově triku.
''Sluší ti to, kočko.'' Řekl koukla jsem se na svůj outfit a znažila jsem se triko stáhnout trochu níž. ''Díky, pojď dovnitř.'' Zavrčela jsem. Ustoupila jsem na stranu, aby mohl Zayn vejít. Když jsem za Zaynem zabouchla dveře šli jsme do mého pokoje. ''Chceš něco k pití?'' Snažila jsem se být milá. Když už sním musím dělat ten projekt. Zakroutil hlavou. Pokrčila jsem ramena a sedla jsem si na postel do tureckého sedu. Zayn si sedl ke mě.
''Tak s čím začneme?'' Vykoplopila jsem po chvíli ticha. ''Věděl bych čím začít,'' zašeptal a přiblížil se ke mě. Věděla jsem kam to směřuje a tak jsem se natáhla pro notebooku. ''Jo, co třeba najít si nějaké zajímavosti o Canadě.'' Mimochodem projekt jsme měli dělat o Canadě. Něco zabručel sedl si vedle mě a já začala hledat věci do projektu.
Asi po hodině práce jsem si musela dát chvíli pauzu. ''Hele projekt máme mít na příští týden co to dodělat zítra?'' Zeptala jsem se ho. ''No hele já bych to dodělal teď, aby jsme to měli co nejdřív za sebou, '' mrkl na mě vzal mi notebook a začal pracovat dál.
''Dobře,'' povzdychla jsem si, a připojila jsem se k Zaynovi. Po chvíli mi dal zase notebook a začal hledat něco v učebnici. Nevím proč, ale najednou jsem chtěla strašně moc políbit Zayna. Ty jeho krásně tvarované rty. To jak se soustředil na to hledaní. Vím,že jsem si s Lucy dala dohodu, že si nic nezačnemě se Stylesovou skupinou, ale on byl tak jebatelný.
Odložila jsem notebook vedle sebe a začala jsem se přibližovat k Zaynovi. Koukla na mě s vykulenýma očima,ale když si uvědomil co chci udělat odloži učebnici a spojil naše rty. Byli jemné, krásné chutnali po cigaretách a žvýkačkách. Byl to dokonalý polibek.
Odtáhla jsem se od Zayna, abych pobrala dech. Když jsem otevřela oči a koukla se na Zayna. Usmíval se. ''Zayne, promiň.'' Zašeptala jsem když jsem si uvědomila co jsem udělala.
''Co pokračovat dál?'' Vyhrkl. Usmála jsem se a zase ho začala líbat. Notebook co ležel vedle mě jsem zavřela a položila ho na noční stole Zayn zatím hodil učebnici na zem. Lehla jsem si Zayn se hned naklonil na de mně. Začali jsme se opět líbat, Zaynovi ruce začali putovat po mém těle. Našel lem trika a vytáhl ho. Ruce přemýstil na mé prsa a začal je masírovat. Své rty měl pořád přitisklé k těm mím. Jedným pohybem mi sundal triko a podprsenku. Svými rty putoval po krku až k mím prsům. Kde mi začal jazykem kroužit okolo bradavky. Zavzdychala jsem.
Začala jsem Zaynovi tahat triko přes hlavu když někdo zaťukal na dveře. Zayn se rychle přestal zajímat o moje prsa a sedl si. Já si na sebe rychle natáhla triko a z nočního stolku si vzala notebook, který jsem i rychle otevřela. Zrovna když jsem otvírala notebook otevřeli se i dveře ve, kterých stál brácha. Debil s vekym D.
''Co tu děláš?'' Zeptal se bratr Zayna. ''Děláme projekt do Angliny co tu děláš ty?'' Vyprskla jsem na něj. ''Dělo se tu něco?'' Zeptal se znovu. '' Ne, co tu děláš? '' Vyprskla jsem na něj znovu. Zayn jen tiše seděl a všemu přihlížel.
''Přišel jsem se kouknout jestli jsi doma a jak vidím tak jsi doma.'' Řekl ze smíchem a opustil můj pokoj. Koukla jsem se na Zayna s omluvním výrazem. ''To je v pohodě. Můžeme to zopakovat třeba zítra. Co ten projekt dodělat až zítra.'' Řekl Zayn a šibalsky se usmál.
''Jo jasně jen,aby jsi měl záminku sem jít. Okey projekt doděláváme zítra.'' Usmála jsem se na něj a stoupla jsem z postele. Vyprovodila jsem Zayna ke dveřím a pak si šla udělat něco k jídlu.
Seděla jsem u stolu a jedla jsem svoji večeři. ''Fakt jsem vás u ničeho nevyrušil?'' Zeptal se mě brácha.''Ne, bože co bych sním asi tak jako mohla dělat. Je to debil.'' Pronesla jsem jednoduše. Brácha se jen usmál a šel si taky najít něco k večeři. Když jsem dojedla umyla jsem talíř a hrnek.
V pokoji jsem se nachystala na zítřek do školy. V koupelně jsem si dala sprchu umyla jsem si vlasy, které jsem si hned vyfénovala. Vzala jsem si pyžamo a konečně jsem si lehla do postele. Byl to dlouhý den. Když nadtím tak přemýšlím. Nemůžu mít nic se Zayne nebo bych sním něco mohla mít? Hlavně se to nesmí dozvědět Lucy. Co když se do Zayna zamiluji? Ne jen jeden sex nic víc sním mít nebudu. Nevím jak, ale usnula jsem.
Ráno mě probudil budík. Vůbec se mi nechtělo stávat, ale musela jsem. Vykopala jsem se z postele oblíkla jsem si nachystané věci v koupelně si udělala raní hygienu a šla jsem dolu.
''Dobré ráno, bratříčku.'' Pozdravila jsem bráchu. Dala jsem mu pusu na tvář a šla jsi vzít jogurt. ''Kdy dnes přijdeš ze školy?'' Zeptala jsem se ho. ''Dneska asi až v půl 8. Mám ještě nějaké zařizování. '' Řekl vstal od stolu. Odnesl hrnek do dřezu. Dal mi pusu na tvář a odešel z domu.
*********************
''Teres, zase nestíháš,''smála se mi Lucy když jsem do běhla do třídy po zvonění. Dokonce jsem tu dřív než učitelka. Vyplázla jsem na ní jazyk a sedla jsem si do lavice.
''Nezáviď,'' řekla jsem jí ze smíchem. Tentokrát to byla ona kdo na mě vyplázl jazyk. Chtěla jsem ještě něco říct, ale to už dorazila učitelka a začala vykládat nudnou látku.
''Tesso, šla by si semnou dneska po škole ven?'' Zeptala se mě Lucy.
''Nemůžu dělám se Zaynem projekt do ajiny.''
''Jo tak se Zaynem.'' Usmála se laškovně Lucy. Začala jsem se nekotrolovaně smát. ''Haha, fakt nemůžu klidně zítra.'' Usmála jsem se na ní. Vyšla jsem do třídy a šla jsem do další učebny.
----------------------------------------------------------------------
Máme tu další díl:) Snad se vám bude líbit. Chci se omluvit za to, že je po tak dlouhé době, ale učitelé nám dávají srovnávačky a já se prostě musím učit snad mě chápete.:)
Jinak omlouvám se za chyby. Budu vděčná za každý votes i koment.
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...