Rozhlížela jsem se po pizzerce a zarazila jsem se to ne to není on. Opakovala jsem si v hlavě. Bohužel to byl přesně ten dotyčný,kterého už jsem nikdy vidět nechtěla.
''Bráško nepůjdem domů? Vezmeme si to domů prosím,'' zaskuhrala jsem.
''Co se děje?'' Zeptal se a koukl se za sebe. Určitě si vzpomněl kdo to je. Hned pochopil a tak zašel za číšníkem,aby nám do zabalil sebou. Zaplatil a nesl v ruce dvě pizze.
''Děkuji,'' zašeptala jsem mu do ucha když přišel ke stolu. Usmál se chytl mě kolem pasu a šli jsme pryč. Jenže to by jsme prostě nebyli mi kdyby si nás ten dotyční nevšiml.
''Tereso? Jsi to ty? Myslel jsem, že jste se přestěhovali,'' řekl nám. Jen tak pro přesnost byl to můj bývalí profesor, s kterým jsem se vyspala, abych si zlepšila známku. Brácha si stoupl vedle mě a prokroutil oči.
''Já se neodstěhovala jenom jsem přestoupila na jinou školu,'' kuli vám pane profesore. Proletěla mi myšlenka hlavou. Učitel přesněji Josh se na mě usmál. Bože byl tak dokonalý, že bych si s ním zašukala ještě,ale musím se krotit.
''No nic já vás nebudu dál zdržovat,'' řekl usmál se a odešel pryč. ''To je debil,'' ulevil si brácha. ''Pěknej debil,'' zasnila jsem se. Brácha mi dal pohlavek a oba jsem se vydali k autu.
Celý den jsem se válela u televize. Člověk by to ani neřekl,ale těším se do školy aspoň se nebudu nudit. Když jsem si chtěla jít pro pití do kuchyně někdo zazvonil vydala jsem se ke dveřím. Otevřela jsem a nejradši bych ty dveře znovu zavřela,ale jsem přeci 'slušně' vychovaná. ''Co chceš?'' Zeptala jsem se Stylese, který stál za dveřmi a koukal na mě. ''Nechala sis u mě tohle,'' zašeptal a podal mi řětízek. Hlavně, že jsem ho všude hledala. ''Fakt jsme se spolu vyspali?'' Zeptala jsem se ho,ale hned jsem toho litovala. ''Jo byla jsi skvělá,'' zasmál se. Otočil se a vydal se pryč. ''Harry,'' ''Co?'' ''Nikomu to neříkej jasný?'' Zavolala jsem na něho. Slyšela jsem jen jeho krásný smích a pak už jsem viděla jak mizí ulicí pryč. Počkat řekla jsem krásný smích myslela jsem trapný smích. Do háje. ''Kdo to byl, kočičko.'' Zeptal se mě táta. ''Přestaň mi prosim tě říkat, kočičko a do toho ti nic není,'' zabouchla jsem dveře a vydala jsem se radši do svého pokoje. Bylo něco málo po 8 hodině když jsme se chystala do sprchy a pak spát.
******
''Dobrý den třído, posaďte se a služba mi nahlásí kdo chybí,'' řekla učitelka když vešla do třídy v pondělí ráno. Já jsem seděla vedle Lucy.
''Chybí Malik a Styles,'' řekl jí někdo. ''Tak co ta párty? Já jsem nemohla, byl u nás můj bratranec.'' Řekla Lucy naštvaně. Zasmála jsem se.
''Bylo to super jen jsem trochu v prdeli. Víš co se mi stalo?'' ''Co?'' ''Ticho buďte,'' zařvala na nás učitelka. Lucy na ní ukázala prostředníček když se otočila na zpět k tabuly.
''Já se vyspala s Harrym,'' zašeptala jsem co nejvíc to šlo, aby mě nikdo neslyšel. ''Co-'' Lucy byla přerušena klepáním na dveře. Celá třída se otočila směr dveře. ''Dále,'' vyzvala je učitelka. Do třídy vešel Harry a Zayn oba byli špinavý a měli rozbitý obličej. Doufám, že se neprali kvůli mě. Blesklo mi hlavou.
''Co se vám stalo,'' zděsila se učitelka. ''To nic,'' řekl Harry koukl se zněchuceně na Zayna a pak na mě. Co se tu do háje děje? Celou hodinu jsem se nemohla soustředit na to co učitelka vysvětlovala. Furt jsem myslela na Harryho to proč se na mě koukl tak hnusně. Né, že by mi na něm záleželo,ale prostě. Sakra nemůže mi na něm záležet.
Konečně zazvonilo a já se mohla přesunout na ajínu. Sedla jsem si na svoje místo. Vedle mě si sedl Zayn a furt na mě koukla já jsem si ho nevšímala dívala jsem se na tabulu.
''Co se stalo Zayne?'' Zeptala jsem se ho pochvíli. ''Poprali jsme se,'' řekl a dál na mě zíral. ''Mohl by ses na mě přestat dívat? A proč jste se poprali?'' Vypadlo ze mě. Koukla jsem se na Zayna a on se usmál. ''Kvůli tobě, Harry se mi svěřil, že si s tebou zapíchal a já mu řekl, že jsem si to s tebou rozdal taky. On mi dal pěstí tak jsem mu to vrátil.'' Uchecht se.
''To jako vážně? Proč?'' Zeptala jsem se ho. ''Ty to nevidíš Tesso? Jsme do tebe oba za bouchlí já to přiznám,ale Harry bude ticho,'' řekl. Chtěla jsem mu odpovědět,ale přerušil mě zvonek. Celou hodinu jsem nad tím přemýšlela je možný,že je Harry a Zayn do mě zabouchlí. Co když k nim taky něco cítím? Koho si mám pak vybrat?
-----------------------------------------------------
Snad se vám tenhle díl líbil. Vím je krátký,ale já jsem děsně unavená. Jelikož jsme stanovala a vůbec jsem se nevyspala. Takže tak:)
Jinak budu vděčná za každý votes:) A můžu vás poprosit i okoment? Prosím:3 Napište co by jste zlepšili na povídce nebo jak se vám povídka zatim líbí?
Jinak co by jste řekli,že by třeba 20 díl byl nějký mega dlouhý? Pokud bych na to nezapomněla:D
Taky vám chci říct,že tenhle týden nic nepřibude. Zítra jedu do Prahy a budu tam až do pátku:)
Omlouvám se za chyby:)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...