''Tereso, stávej. Nebo chceš zase přijít do školy pozdě?'' U mé postele stál bratr a tlemil se jako vždy. On je po ránu hned tak veslý a plný energie. To já bych ráno nejradši umřela.
''Už stávám vidíš.'' Řekla jsem mu a sundala jsem nohy z postele. Zasmál se a opustil můj pokoj. Protáhla jsem se a šla jsem do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu na probuzení. Pak jsem se namalovala vlasy jsem si učesala nechala jsem si je rozpuštěné. Vešla jsem na zpět do pokoje a vzala jsem si uplé černé džíny, bílé tíko a přez to kratší růžové triko. Ještě jsem si vzala tašku a seběhla jsem schody dolu.
''Dobré ráno.'' Pozdravila jsem. Ale nikdo mi neodpověděl. Šla jsem tedy ke stolu kde byl vzkaz. -Zlatíčko museli jsme jet brzo do práce. Užij si to ve škole. Máme tě rádi. T+M-
Byla jsem zvyklá na to, že na mě rodiče neměli čas takže jsem si vzala jablko a vydala jsem se do školy.
''Tady seš..'' Zvolala Lucy když jsem dorazila do třídy přesně se zvoněním. ''Nojo zase nestíhám.'' Zašklebyla jsem se a sedla jsem si vedle Lucy. První hodinu jsme měli matematiku. Matika uběhla rychle a pak nás čekala dvouhodinovka tělocviku.
Jelikož jsme na minulé škole měli rozdělené tělocviky na kluky a holky, tak jsem si zvolila jako úbor sportovní podprsenku a minikratásky. Litovala jsem toho hned co jsem se od Lucy dozvěděla, že tělák máme s klukama, ale nemám se za co stydět aspoň všecí uvidí moji kránou postavu a piercing v pupíku.
''Ale, Lucy kryj mě. Já tak na ten tělák nejdu.'' Řekla jsem jí, když už jsme stáli před tělocvičnou. ''Tvoje smůla nemáš si brát tak divněj tělák.'' Zasmála se mi. A vešla do tělocvičky já šla za ní.
Jen co jsem vešla do tělocvičny všichni se na mě otočili holky si o mě začali povídat a já věděla, že mě pomlouvají, ale co mám stokrát hezčí postavu než ony. Vlastně já a Lucy jsem byli jako jediné hubené holky v naší třídě. Kluci na mě koukali s otevřenou pusou. Tedy až na Harryho ten se na mě koukal s nechutí. Za to Zayn se vidal k nám. ''Sluší ti to. Tereso.'' Řekl Zayn. Usmála jsem se na něj a šla jsem si sednout na lavičku za Lucy. Ta se tlemila jak blbá.
''Čemu se směješ?'' Sykla jsem. Rozesmála se ještě víc.
''Koukni se na našeho učitela. Chudákovi kuli tobě stoup.'' Když jsem se koukla na našeho učitela, začala jsem se smát taky. Snažil se mluvit a nedat znát to, že mu stojí. Byl mladý a tak se mu nedivím. Kdyby to nebyl můj učitel dala bych si říct. ''Tak zahrajeme si basketball.'' Sport, který miluji a taky mi de nejlíp. Rozdělili jsem se na týmy já jsem byla v týmu s Lucy,Lisou,Simonou, Markem,Ronaldem. Proti nám byl Styles,Zayn,Louis,Hannah,Rose.
Rozestoupili jsme se a začali jsem hrát.
******
''Bože. Nesnáším tělocvik.'' Řekla Lucy když jem přišli do šatny. Dneska máme krátké vyučování a tak tohle byli naše poslední hodiny a večer je ta párty. ''Já jo miluji sport.'' Řekla jsem a usmála jsem se. Lucy se zašklebila vzala si věci a šla do sprchy. Taky jsem si vzala věci a následovala jsem ji.
''Měj se večer na párty.'' Řekla Lucy když jsme vyšli ze školy. Usmála jsem se.'' Jop měj se. Večer.'' Řekla jsem jí, a vydala jsem se ke svému autu. Nasedla jsem do auta a vydala jsem se na cestu domů.
******
''Luku?'' Zavolala jsem když jsem došla dom. ''Jsem nahoře.'' Zavolal na zpět. Rozběhla jsem se po schodech nahoru a vrazila jsem k němu do pokoje.
''Bratře jdeš semnou?'' Zeptala jsem se ho. Ignorovala jsem jeho kamarády. '' Jop, říkal jsem, že jdu, a jdou semnou i oni.'' Řekl a ukázal na tři kluky co tam seděli s ním. '' Okey. Tak v 7 půjdem ne?'' Zeptala jsem se a usmála jsem se na jeho kamarády.''Dobře. A mimochodem tohle je Niall, Chris a George.'' Řekl a ukázal na kluky.
''Ahoj, jsem Teresa.'' Řekla jsem a vřele jsem se na něj usmála úsměv mi opětovali. ''Jdu se na jíst. A nachystat se v 7 u dveří jasný?'' Řekla jsem a odešla jsem z pokoje.
---------------------------------------------------------------
Tak co říkáte? Jaký máte názor?
Děkuji už za 23 Votes a 9 komentářů:) Dneska je kratší díl..Ale to protože jsem nestíhala. Zítra budu doma a tak snad napíšu další díl:)
Prosím doporučte tenhle příběh vašim kamarádkám:)! Budu vděčná za každé votes a koment:)
ČTEŠ
Friendship or love.
FanfictionTeresa nová spolužačka Harryho. Harry drzý spolužák. Teresa šprtka? Opak je pravdou Teresa je stejná jako Harry. Drzá, zlá. Budou si s Harrym dělat na schválí, ale co když se do sebe zamilují? Vydrží jim tato láska? Přátelství, láska, nenávist to vš...