Friendship or love- 18.díl

864 51 5
                                    

''Dva týdny prázdnin, kdo to zařídil toho budu milovat do konce svého život,'' zasmála se Lucy. 

''Takže zítra párty u nás je ti to jasné?'' Zeptala jsem se jí. Usmála se a přikývla.''Hele já musim jít,'' řekla Lucy když jsem se asi hodinu procházeli  v obchoďáku. Usmála jsem se objala jsem jí a Lucy odešla. Chtěla jsem  napsat bráchovi sms jestli by pro mě nezajel, jelikož jsem nechtěla jet sockou a auto jsem u sebe neměla. Vytáhla jsem mobil,ale ten mi začal hrát  neznámé číslo.

''Ano?'' Zeptala jsem se když jsem si k uchu dala telefon.

''Ahoj, Tereso. Tady Erik,''jen co to do řekl usmála jsem se.

''Něco potřebuješ?'' Bylo mi divný, že mi volá teď.

''Ne já jenom jak se máš, a copak děláš?''

''Aha, mám se fajn a právě jsem chtěla volat bráchovi jestli by pro mě nepřijel do nákupáku,''

''Já pro tebe zajedu jestli chceš,'' 

''To by jsi pro mě udělal?''

''Pro tebe všechno, princezno moje.'' Usmála jsem se. Byl tak strašně milý.

''Tak já budu čekat venku,'' řekla jsem. Erik souhlasil a típl to. Vyšla jsem před budovu a čekala jsem na Erika. Zapálila jsem si cigaretu, aby mi ten čas utíkal rychleji. Když jsem do kouřila zastavilo předemnou černé audi. Stáhl okénko u spolujezdce.

''Nastupuj,'' řekl Erik.Sedla jsem si vedle něho. Připoutala jsem se. Erik se ke mě nahl a něžně mě políbil. Usmála jsem se. 

''Ahoj,'' zašeptala jsem.

''Ahoj,''odpověděl. Erik se rozjel a jel směrem k nám. ''Půjdeš k nám?'' Zeptala jsem se ho. 

''Jop, brácha prý není doma.'' Usmál se na mě,ale zase se otočil na silnici.

''Cože?'' Řekla jsem šokovaně. Erik se zasmál. Už byl v naší ulici takže zajížděl na naši příjezdovou cestu. ''Prý šel někam s Lucy. Ona se ti nepochlubila?'' Zeptal se Erik když zastavil před domem. Oba jsme vystoupili z auta a šli jsme k nám. 

''To si děláš prdel, to je kachna.'' Řekla jsem naštvaně. Erik se zasmál sedl si na gauč a koukal na mě. 

''Copak budeme dělat?'' Zeptal se mě. 

''Nevím,'' řekla jsem sedla jsem si vedle něho a přitulila jsem se k němu.

''Co budeme dělat? Beruško,'' zeptal se mě a začal mě hladit po zádech. ''Koukneme se na nějaký film? Můžeš vybrat.'' Řekla jsem mu. Erik se zvedl přešel k televizi vybral nějaký film a zase si sedl vedle mě. Všechno bylo fajn dokud jsem nevěděla název filmu.

''To jako fakt?'' Zaskučela jsem. Měla jsem horory ráda,ale Zlo na to jsem se nikdy nedokoukala a už jsem to nikdy ani vidět nechtěla. Erik se zasmál.

''Jo, neboj jsem tu s tebou,'' řekl a začal se dívat na film. Furt jsem se za Erika schovávala. Erik se mi furt smál. Asi v polovině filmu se mi chtělo čůrat,ale sama jsem nechtěla jít.

''Já potřebuji čůrat,'' zašišlala jsem jako malé dítě.

''Tak utíkej,'' Erik mě pustil a stopnul film. Já jsem vykulila oči a přitiskla jsem se zase k němu. ''Bes tebe nejdu,'' zaúpěla jsem. Erik se zasmál stoupl si a vzal mě za ruku.

''Si zlatý,ale počkej na mě,'' řekla jsem když jsem došli ke dveřím koupelny. Rychle jsem vešla dovnitř vykonala jsem svoji potřebu. Umyla jsem si ruce a rychle jsem šla pryč. Erik stál před dveřima a držel v ruce telefon.

''Jdeme?'' Zeptala jsem se ho. Erik se usmál schoval si telefon do kapsy. ''Jdem na to do koukat,'' zamračila jsem se.

''Nevíš kdy dojde brácha? Já tu dnes nechci být sama,'' řekla jsem. Seděli jsme na gauči. Horor už dávno skončil.

''To nevím mu zavolej, ale já tu s tebou mžu být do rána.'' Řekl a mrkl na mě. Bože ty jeho dokonalé zelené oči.

''To by jsi byl hodný, ale já ještě zavolám tomu bráchovi,'' dala jsem Erikovi pusu a vzala jsem si telefon ze stolku.

Zvonilo to asi po 3 tůtnití to zvedl.

''Ahoj bráško,''

''Ahoj sestřičko, co je?''

''Snad tě od níčeho neruším,''

''Nerušíš,ale jsem na cestě domů a blbě se mi telefonuje za volantem,''

''Aha, tak to tě nebudu rušit, mimochodem máme návštěvu ahoj,'' rychle jsem to položila. Telefon jsem hodila na stůl a koukala jsem na Erika. Byl zabraný do svého telefonu.

''S kým si píšeš?'' Zeptala jsem se ho.

''S nikým,'' řekl telefon schoval a dal mi pusu do vlasů.

 ''Budeš tu tedy spát?'' Zeptala jsem se ho. Usmál se a kývl na souhlas.

''Máš hlad?'' Zeptala jsem se ho znovu.

''Dal bych si něco,'' stoupla jsem si a vydala jsem se do kuchyně. Erik šel za mnou. Vešli jsme do kuchyně a slyšeli jsme jak někdo přišel. Kdo jiný než můj brácha. Koukli jsme se  Erikem na sebe na vzájem.

''Segra kde seš  a kdo tu je?'' Volal už od dveří.

''V kuchyni,'' zavolala jsem na zpět. Brácha se hned objevil v kuchyni.

''Co tady děláš Eriku,'' zeptal se a měřil si ho pohledem.

''Víš bráško já a Erik spolu chodíme,'' zašeptala jsem. Erik si stoupl za mě a objal mě kolem pasu.

------------------------------------------------------

Omlouvám se za chyby. Dřív to přidat nešlo tak snad jste rádi, že je to teď další díl nevím kdy bude jelikož tu zas týden nebudu,ale pokusím se něco napsat i když nevím no:D

Tak co myslíte, že na to Luke řekne, že jeho sestřička chodí s jeho nejlepším kamarádem.:D

Jinak díl o ničem, že ale počkejte na další:)

Friendship or love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat