Baba Sevgisi

104 11 0
                                    

Baba Sevgisi...

"Senin anlayacağın Murat'ı bir türlü inşaat sektörüne sokmayı başaramadım Elifçiğim. O hep kendi ayaklarının üzerinde durmaya tercih etti. Lisansını tamamlayıp benimle birlikte şirketi yönetme fırsatını elinin tersiyle itti."

"Evet aslında ben de öyle olmasını beklerdim. Yani günümüzde şirket sahibi olmak öyle kolay değil kabul edersiniz ki."

Adamın gülüşü içtendi." Evet sana katılıyorum. Gördün mü oğlum, aklın yolu bir işte."

Elif neden Murat'a böyle bir tercih yaptığını soracağı sıra bugün anlattıkları aklına geldi. Anlaşılan gerçekten uzun vadeli bir kaçış düşünmüş olmalıydı. Elif Murat'ı zor durumda bırakmamak için konuyu değiştirmeye karar verdi. Ancak ne söyleyeceğini bir an bilemedi. Neyse ki genç adamın annesi ondan önce davranmıştı.

"Oğlumla uğraşmayın. O ne yaptığını biliyor. Hem yaşına rağmen oldukça kariyer sahibi bir reklamcı o."

"Evet, Murat gerçekten başarılı bir reklamcı." Elif telaşla konuşmuştu. Murat'la işi hakkında çok fazla konuşmamıştı. Ancak başarılı olduğu açıktı. Onun asıl amacı Murat'ın tercihinin su üzerine çıkmamasını sağlamaktı.

Genç adam Elif'in tatlı telaşını fark etti. Ona göz kırpıp tüm çekiciliyle gülümsedi.

Sevgi hanım ilgiyle Elif'i süzdü." Siz bugün neler yaptınız?"

"Anıtkabir'e gittik. Ben sadece oraya gitmek istedim. Ardında bir yerlerde oturduk. Tatil beni yormuş gerçekten."

"İyi yapmışsınız, haftaya da yorgun başlamamış olursunuz."

Elif Sevgi Hanım'a katıldığını belli eden sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi. Ardından aynı derecede ilgiyle sordu: "Sizin işinizle aranız nasıl?"

"Ah çok iyi. Çocukları gerçekten çok seviyorum."

"Ne güzel. Benim de lisede rehber öğretmenimle aram çok iyiydi. Bendeki yeri bambaşkadır. Onu uzun yıllar unutacağımı sanmıyorum."

"Öğrencilerin hayatlarında böyle güzel yerler edinmek sanırım mesleğimizin en kıymetli yanı."

"Umarım ben de böyle güzel yerler edinebilirim öğrencilerimin hayatında."

"Buna hiç şüphem yok sevgilim." Murat annesi karşılık vermeden hemen araya girdi. Annesinin bir şeyler söylemek için kıpırdanan dudakları sadece tebessüm etmekle yetindi.

"Oğluma katılıyorum." Murat'a babasından destek vardı. Bu gülüşe az önce şahit olmuştu. Artık Murat'ın etkili gülüşünün kaynağını da öğrenmiş oldu.

Bir nebze daha yakınlaştıkları akşam yemeğini keyifli, samimi bir sohbetle geride bıraktılar. Restoran çıkışı, Elif, Murat'ın babasının birkaç masaya ayaküstü afiyet olsun dileklerini ilettiğine şahit oldu. Onlar yemeklerini yiyorken de farklı kişilerden aynı kibarlığı gördüler.

Geceyi ölçülü, kibar bir gece kulübünde sürdürmeye karar verdiler. Elif annesini gün içinde ikinci kez aradı. O da pazar sabah dönecekti İstanbul'a. Genç kız annesini görecek olmanın mutluluğunu da yaşadığı diğer mutluluklara dahil etti. Onu özlemişti.

Günleri gerçekten çok güzel geçiyordu. Murat'ın hayatına girmesiyle farkı bir yaşamın kapıları açılmıştı onun için. Hayatın bu yeni yüzünden oldukça memnundu. Aşk, gerçekten doğru kişiyle yaşanılınca inanılmaz bir duyguydu.

Adı Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin