ROZDZIAŁ 28 DLACZEGO ONA MI TO ZROBIŁA?

367 26 6
                                    

Z góry przepraszam za błędy ;)
__________________________________

*3 miesiące później*
*OCZAMI JUSTINA *

Natalia godzinę temu pojechała do fryzjera ale zapomniała zabrać telefon. Postanowiłem, że przejrze jej wiadomości. Ostatnio się od siebie trochę oddaliliśmy i nie wiem czy ona jest ze mną szczera. Zauważyłem wiadomości z Harrym i postanowiłem je przeczytać.

Harry: Jak mija dzień mojej piękności? :*

Natalia: Dobrze, dobrze a tobie Kotku? ;*

Harry: Dobrze, ale mam ochotę cię zobaczyć ;)

Natalia: Ja ciebie też ale nie możemy się teraz spotkać. Może wieczorem do mnie wpadniesz, bo Justin jedzie do Scoota. Co ty na to?

Harry: A czy ja ci kiedyś odmówiłem? :*

Natalia: No chyba nie ;) Tylko nie licz na żadne igraszki :')

Harry: A czemu kochana? :(

Natalia: Kobiety w ciąży mają takie humorki ;)

Harry: Może jednak zmienisz zdanie?

Natalia: Raczej nie

Harry: Raczej?

Natalia: Napewno :")

Harry: Dlaczego ja nie umiem się na ciebie gniewać? :*

Natalia : Bo na mnie nie można się gniewać ;)

Harry: Jesteś pewna?

Natalia: Harry nawet nie próbuj!

Harry: Dlaczego?

Natalia: Bo jestem w ciąży i nie wolno mnie denerwować :*

Harry: A no tak. W takim razie nie denerwuj się kochanie ; )

Natalia: Dobrze ja musze zmykać więc do wieczorka :*

Nie mogłem uwierzyć w to co przeczytałem. Ona mnie zdradza?! Z Harrym?! Z Harrym Stylesem? Jak ona mogła?! A może to nie jest moje dziecko?! Może Harry jest ojcem?! Kurwa! Dlaczego moje życie jest takie chujowe?! I jak to się stało, że nigdzie w mediach o tym nie mówili? Nik ich nigdzie nie przyłapał? I jak ja mam teraz funkcjonować? Odłożyłem trasę ze względu na ciążę Natalii, a teraz może się okazać, że zrobiłem to po nic. Bo jeżeli okaże się, że ojcem jest Harry chyba się zabije! Dziwię się dlaczego właśnie on?! Od kąd poznałem się z całym One Direction Harry był dla mnie największym rywalem i teraz... odbił mi dziewczynę! Nie! To nie może być prawda! Nie wiem czy mam być wściekły na Natalię czy na Harrego?! Z jedej srony jestem zły na nią ale Harremu się oberwie! Tylko musze się opanować aby nie uderzyć Natalii. Nie... Oni oboje tego pożałują! Pożałują! Zemszczę się! To naprawdę jest już za wiele! Ja wiem, że nie byłem może idealnym chłopakiem. Zawiodłem ją... Ale do jasnej cholery! Nie musiała mnie zdradzać! W dodatku z nim! Już nawet mam pomysł jak się zemszczę... tak... już mam plan...

_________________________________________________________
Justin planuje zemstę. Ciekawe jaką... Ktoś ma jakieś propozycje co do zemsty? Jak tak piszcie w komentarzach! ; ) Kolejny rodział 8 GRUDNIA!

Przeznaczenie [Justin Bieber]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz