*5 lat później*
Od śmierci mojej ukochanej Natalki mineło już 5 lat. Nie lubię wracać do tamtych wspomnień. Często przypominam sobie jaki byłem szczęśliwy wraz z nią lecz prawie zawsze kończy się to płaczem. Jej rodzice utrzymują ze mną kontakt nie tylko ze względu na Luke'a a ze względu na to, że uczyniłem ich córkę szczęśliwą. Co do naszego synka to ma się on bardzo dobrze. Ma piękne niebieskie oczy i blond włoski. Jest dosyć wysokim chłopcem jak na swój wiek i jest bardzo wesoły. Uwielbiam grać z nim w piłkę ale i tak nauczę go grać w kosza. Często śpiewam mu na dobranoc, a to akurat lubię chyba najbardziej robić. Brakuje mi tej dużej sceny na której mogłem zupełnie odpłynąć i pogrążyć się w swoim żywiole. A no tak zapomniałem wspomnieć. Zakończyłem swoją karierę. Moi fani bardzo to przeżyli ale zrozumieli mnie co mnie bardzo ucieszyło. Jestem zadowolony z siebie i z tego co osiągnąłem. Teraz jedynie piszę teksty piosenek dla innych wykonawców. Wraz z decyzją o zakończeniu kariery podjąłem decyzję o przeprowadzeniu się. Razem z moim cudownym synkiem mieszkamy w Kanadzie. Kocham ten kraj. Luke ma tu dużo kolegów i koleżanek z ktorymi zawsze chętnie się bawi.
Nie wiem co mogę wam jeszcze powiedzieć. Moje życie wywrócił się do góry nogami od śmierci Natalki. Daję radę sam choć przyznam, że często mi jej brakuję. Moja mama cały czas powtarza abym może spróbował z jakąś inną, bo młodemu przyda się mama lecz ja nie potrafię. Ona była kobietą mojego życia i zadna inna nie będzie tak samo cudowna jak Natalia. Chyba na tym zakończę._____________________________________
Oto i ostatni rozdział tej książki. Rozdział ten bardzo krótki ale na prawdę nie mam ostatnio ani trochę weny. A tak późne opublikowanie go wynika z moich problemów i bardzo dużej ilości nauki. Po ostatnich wydarzeniach miałam się ciężko pozbierać, a o pisaniu nawet nie myślałam. Przepraszam was bardzo za to :( Książka ta dobiegła końca lecz za kilka tygodni mam zamiar zacząć pisać kolejną. Na pewno wstawię jakąś informację gdy zacznę ją pisać. Jej fabuła będzie trochę inna niż w tej książce ale i tak będzie opowiadać ona o miłości.
CZYTASZ
Przeznaczenie [Justin Bieber]
RomanceNatalia wyjeżdża do Stanów aby wziąć udział w reklamie bielizny Calvin Klein. Na miejscu jednak okazuję się, że swojego partnera z reklamy bardzo dobrze zna. Co z tego wyniknie? Czy los pozwoli jej żyć spokojnie? ZAPRASZAM DO CZYTANIA! :)