DÜZENLENDİ ✔
Merhaba cangalarım, karamlarım, petitolarım, wappslarım.
Bölüm geldi sonunda alırım votelarınızı yorumlarınızı bir zahmet
Bu arada İris'i değiştirdim önceki İris, yani Anna Plotnikova pek içime sinmemişti ama geçenlerde yine karakter arayışına çıktım ve Gigi Hadid'i buldum.
Kafamdaki İris'i tamamen kendisi tamamlıyor. Umarım sizde beğenirsiniz.
Multide, yeni İris (Gigi Hadid)
İyi Okumalar...
_________________________
Ertesi gün genç kız güzel bir uyku uyumuş, gözlerini keyifli bir şekilde açmıştı.
Belkide, son güzel ve huzurlu uykusuydu bu.
Yatakta doğruldu ve sağa, sola dönüp sırtını kırtlattı. Çıplak ayaklarını soğuk zemin ile temas ettirdi ve saçlarındaki havluyu çıkarıp yatağa bıraktı.
Esneyerek cama doğru yaklaştı ve dışarıyı izledi. Bu şehir her zaman çok güzeldi ona.
Telefonunun sesiyle yatağının yanındaki komodine yaklaştı ve mesajı açtı.
Kimden: Gizli Numara
Havluyla iken, perdeleri açmamayı öğrenmelisin sarı. Zira etraf sapık, tecavüzcü, psikopat insanlarla dolu.
Yapacağını yapmıştı Mihsin. Bu kızı korkudan öldürecekti.
Sertçe yutkundu ve ensesinden akan soğuk teri hissetti. Aklını kaçırcaktı.
Titreyen elleri ekranın üstünde hızla hareket etti.
Seni polise şikayet edeceğim.
Anında cevap gelmişti.
Gönderen: Gizli Numara
Sakın gecikme ama şunu bilmeni isterimki attığın her adımda bana karşı gelecek zararında verecek hesabın katlanacak güzelim.
Telefonu yatağa fırlattı ve üstündeki kısa bornoza baktı. Bu adamın nasıl her yaptığından haberi oluyordu. Okuldakiyle mesaj atanın aynı kişi olduğuna emindi.
Hemen eski kıyafetlerini giyindi ve otele ücreti ödeyip çıktı. Etrafına bakarak koşar adımlarla onu bekleyen taksiye bindi.
"Avrupa yaksına geçeceğim." dediğinde araba hareket etmişti. Arabanın arka camından geriye baktı. Artık onu takip edemezdi. Rahat bir nefes verip önüne döndüğü sırada kapıların kilit sesini duydu ve tek kaşını kaldırarak kafasındaki şapka ile yüzü gözükmeyen şöföre baktı.
"Müşterilerimizin güvenliği herşeyden önce gelir İris Hanım (!)"
Ağzını açıp çığlık attığı sırada burnuna tutulan bezle siyaha gömüldü.
*********
Gözlerini açtığında, bir depoda değildi. Siyah nevresimli mis gibi erkek parfümü kokan bir yatakta da değildi.
Herkesin dans ettiği, sigara, alkol ve sürtük kokan bir gece kulübündeydi.
Gözlerini ovuşturdu ve doğruldu.
Mihsin onun korkuyla bayılmasıyla ona ne olur ne olmaz diyerek birde uyutucu vermişti ve genç kız geç saate kadar uyumak zorunda kalmıştı.
Bahadır kızın uyandığını görünce, meşgul olan dostuna haber vermeden kızı izlemeye başladı.
Sarı uzun saçları, mavi gözleri ve güzel fiziği ile victoria secret mankenlerini andırıyordu.
Kısacası hatun tam bir Tanrıçaydı.
En azından Bahadır'a göre böyleydi. Ama Mihsin'e göre sadece bir stres topuydu.
İdrar torbasından gelen uyarıyla genç kız yerinde kıpırdandı.
Hem kaçmak için iyi bir fırsattı.
Yerinden kalktığında kolundaki el ile geri oturması bir olmuştu. Yanına korkuyla baktığında, kucağındaki kızıl saçlı kızla ona sinirle bakan bir çift yeşil göz gördü.
"Tuvalete gidebilir miyim?" diye dişlerimi sıkarak sorduğumda, kucağındaki kızı itti ve kolumdan tutup ayağa kaldırarak tuvalet diye tahmin ettiğim yere doğru sürüklemeye başladı.
Dar bir koridordan geçtik ve bir kapının önünde durduk.
"Herkes dışarı!" diye kükremesiyle içerideki bütün kadınlar alelacele yanımdaki adama dudaklarını yalayarak göz kırpıp tuvaletten çıktı.
Kolumdan itip içeri girdi benimle.
"Yap hadi işim gücüm var." dediğinde muzip bir şekilde sırıttı.
"Be-ben rahat edemem. Dışarıda bekler misin?" dediğinde sinirle çenesini ovuşturdu.
"Ya şimdi o siktiğim tuvalete girip işini halledersin ya da gece boyunca çişini tutarsın!" diye gürlediğinde, yanaklarımdan süzülen göz yaşlarımı saklayamayıp, dudaklarını ısırıp tuvalete girdi.
İşini hallettikten sonra nasıl kaçacağını düşünerek tuvaletten çıktığında sırtının duvara yaslanmasıyla korkudan küçük dilini yutacaktı.
"Aklından ne geçerek tuvalete gelmekte ısrar ettiysen asla kurtulamazsın bunu o mercimek tanesi kadar olan beynine sok!" genç adam tıslayarak işaret parmağıyla kafasına iki kez vurdu.
"Ne yapmamı bekliyorsun sana itaat edip ölmeyi beklememi mi?" ona inat genç kız burnunu havaya kaldırdı ama dizleri titriyordu korkudan.
"Mümkünse öyle yap, zararsız çıkan sen olursun." genç kızın konuşmasına gamzesini göstererek çarpık bir gülüş sergiledi.
"Buradan kurtulduğumda işin bitecek!" dedi ve burnunun dibindeki adama tısladı. Ne kadar korkuyor olursa olsun.
Genç kızın çenesinden tutarak hızlıca kafasını geri çekti ve duvara vurdu. İris küçük bir çığlık attı ve yüzünü buruşturdu.
"Nasıl kurtulacaksın? Annenle baban mı kurtaracak seni hortlayıp yoksa seni bir gram siklemeyen dayın mı? Sen hiçbir sikim yapamazsın! Ben öldüreceğim seni."
"Mihsin. Alev sarhoş oldu dostum." dedi arkadaşı genç kızın yüzüne bakmayarak. Çenesini sertçe bıraktı ve kapıdan büyük adımlarla çıktı.
Kapıyı gürültüyle kapattıktan sonra duvarda sırtını sürüyerek yere çöktü ve dudaklarını kanatırcasına ısırarak ağladı genç kız.
________________________
Umarım beğenmişsinizdir.
Votelarınızı esirgemeyin lütfen.
Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Teen Fiction-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...