Merhabalar MYT!
Yeni bölüm hızla geldi. Ama çabucak yazdığım için biraz kısa oldu kabul ediyorum ama yine de çok seveceksiniz bu bölümü.
WhatsApp grubumuzu açtık ve tam anlamıyla süper oldu. Katılmak isteyenler wattpadden numaralarını mesaj atsınlarr.
Multiden hikayenin tanıtım filmini bulabilirsiniz ellerine sağlık Selin 💕💕
Ve Sude arkadaşımızın yaptığı bir şaheser daha.
Multide tanıtım filmimiz izlemeyi unutmayınn.
İyi okumalar...
_____________________________
Aşk cama çarpan bir su damlası gibi kayıp giderken yanında başka şeyleride götürmüştü.
Güven ve af.
Genç adam İris'in peşinden koşmazsa yeni sulara yelken açmakta zorlanırdı belki İris. Ama bu olayın gerçek bir açıklaması olmazsa ve olan olmuşsa geri dönüş yoktu. İris'in hayat otobüsü Mihsin'i müsait bir yerde indirir diğer yolculara kapıyı açardı.
"Bağırma!" dedi sessizce tıslayarak genç adam. Odanın kapısını kapattı ve genç kızı kenara çekti.
"Ne demek bağırma ya ne demek?! Kız senin yatağında uyuyor ve sende havluyla..." devamını getiremedi genç kız. Göz yaşları gözlerinden taşarken, Mihsin hemen parmağıyla sildi.
"Herşey göründüğü gibi değil. Evime geldiğinde dayak yemiş haldeydi. Baygındı. Batıkan'ı çağırdım pansuman yapması için, onu taşıdığım içinde üstüm kan oldu." Genç kız hala ona tereddütle bakıyordu. Derin bir nefes verdi ve genç kızı kolundan tutarak odaya soktu ve Serap'ın yüzünü döndüğü tarafa götürdü.
Genç kadının dağılan yüzünü gören İris eliyle ağzını kapattı. Nefesi boğazına takılmıştı.
"Bunu kim, nasıl yapar?" kaşı ve dudağı patlamış, bir gözü morluk içindeydi. Tamam nefret ediyor olabilirdi ama içindeki insan, kadın bu manzaraya katlanamıyordu.
"Adamlarım araştırıyor. Buraya gelmeden, getirilmeden önceki kamera kayıtlarını incelettiriyorum, ama kimin yaptığını adım gibi biliyorum."
"Kim?"
"Mümin Koçak."
"Koçak holdingin sahibi..."
"Aynen öyle. Böyle birşey yapacağını biliyordum zaten hileli kartlarla oynamayı seçti bende ona öyle karşılık vericem." dedi ve havlusunu indirdi genç adam hemen arkasını döndü İris. Öldürecekti bu utanmaz adam onu!
"Havluyu indirmeden önce haber ver!"
"Bidahakine veririm güzelim." dedi ve güldü genç adam. Baştan aşağı kızarmıştı İris. Yerin dibine geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Fiksi Remaja-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...