DÜZENLENDİ ✔
Merhabalar yazarınız teşrif etti.
Bir daha ki hafta sınav haftam olduğu için bölümü yayımlayıp bu aralar wattpadde olmayacağım yani 2 haftalık bir ara vereceğiz. Üzgünüm ama ortalamam tam 50 sınıfta kalmak istemiyorum.
Bana whatsapp dan ulaşabilirsiniz isteyenlere özelden numaramı vereceğim hikayenin grubunu açabiliriz elimden geldiğince grupta takılırım sorunuz olursa spoi bile verebilirim.
Multide, Mihsin (Az kalsın Ezel diyordum )
İyi Okumalar...
________________________
Genç kız moraran bacaklarını hafifçe elini değdirdi ama vücuduna yayılan acı ile anında geri çekip, dudaklarını ısırdı ve tekrar ağlamaya başlamıştı.
Lanet herif... Acımasız pislik!
Kendine erkek diyordu birde bunlar. Erkeklik Bu muydu? Bir kadını öldüresiye dövüp, ona işkence etmek miydi? Ondan üstün olduğunu mu göstermekti?
Karşısındaki koltuk da oturan genç kadına baktı İris. Elinde pansuman çantasına benzeyen bir çanta vardı.
Beline kadar uzanan kahverengi kıvırcık saçlarını at kuyruğu yapıp ne kadar toplamaya çalışsada aradan kaçan inatçı ve asi saç telleri vardı.
Kırmızı kalem eteği ve beyaz gömleği onu gayet çekici bir bayan yapıyordu. Bahadır'ın geldiğinden beri Sudeden gözlerini ayırmaması bunu gösteriyordu zaten.
Çaktırmadan genç kadını izleyen Bahadır, dostunun psikoloğunu daha yeni görüyordu. Önceden görme fırsatı olmasına rağmen kızın yanına dostunu bahane edip gitmeyen adam kafasına defalarca vurmak istedi.
Fena çarpılmıştı genç kadına.
"Ben ona pansuman yaparken, arkadaşını alıp başka bir yere geçseniz?" Çantasını kucağına alıp içinden pamuk ve tentürdiyot aramaya koyulan kadın kendine bakmadan konuşunca Mihsin sinirlenmişti ama Bahadır sayesinde kendini mutfakta bulmuştu.
4 sene boyunca hastası olan adamı anlattıklarıyla çok iyi tanıyordu ona öfkesini dindirmek için ilaç yazıyor sakinleştirici veriyordu ama Mihsin ilaç almayı 1 haftadır bırakmıştı.
"Lütfen beni buradan çıkar."
"Bu-bunu yapamam." dediğinde kızın incileri çoktan yanaklarından süzülmeye başlamıştı.
"Bana ne yaşadığını anlat." dediğinden İris merdivenleri gösterdi sonra sırtını açtı.
Kızın sırtında sıyrıklar ve morarmalar görünce yüzünü buruşturdu. Mihsin'in daha ne kadar hayvanlaşacağını düşündü.
"Beyzbol sopasıyla bacaklarıma vurdu." diyip üstündeki bol eşofmanı sıyırdı.
Moraran ve kurumuş kan olan bacaklarını gösteren kıza dehşetle baktı. Daha küçük bir yara bekliyordu. Asıl işi psikologluktu ama psikoloğa giden yolda bu tür şeyleri de bilmeniz gerekiyordu.
Elindeki pamuğa ilk olarak ıslatıp kurumuş kanları temizledi. İris karşısındaki kadının susmasıyla yardım etmeyeceğini anladı. Sinir ve hayal kırıklığıyla gözlerini yumdu.
İçeri giren Mihsin ve Bahadıra bakıp gözlerini devirdi. Bunlarda erkek miydi?
"Bitti mi?" İris parmaklarıyla oynarken kulağı onlardaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Novela Juvenil-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...