Karakterlere Sorduk

3K 87 14
                                    

Selam millet!

Öncelikle bu güzel katılım için çook teşekkürler. İnanın çok mutlu oldum. Bunun için size minnettarım.

Etkinliği bitirip bitirmemekle kararsız kaldım biraz ama beklemek istemedim. Sonradan yazanlardan af diliyorum.

Haydi bakalım görelim karakterler ne cevap vermişler.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1-)

+ Bahadır, yatakta kadınla uyurken Sude'yi gördün ve neden birşey yapmadın?

- Peşinden gitmek istemedim çünkü amacım zaten aramızdaki şeyi bitirmekti.

2-)

+ Pekala. Sude'yi neden aldattın? Neden bitirmek istedin bu ilişkiyi? İlk başlarda sen onunla olmak istemiştin ve o seni reddettiğinde onu kaçırmıştın ne değişti?

- Onu hala seviyorum bunu asla inkar edemem çocukluk olur. Ona bunu yapma nedenim değişmeye başlamamdı. Beni değiştirmeye başlamıştı. Evet ilk başlarda öyleydi, beni reddetmişti ve ben sinirlenmiştim. Hayatta her istediğimi elde eden biriyimdir sanırım Sude benim sadece sevdiğim bir hırsımdı.

3-)

+ Mihsin, İris'in öldüğü haberini aldın mesela. Ne yapardın?

- Ben... Kendimi boşlukta bulurdum. Sabah kalktığımda bacaklarımı veya kollarımı kaybetmiş gibi hissederdim. Şöyle düşünün, ailenizi bir kazada kaybettiniz gözlerinizi açtığınızda ev bomboş. Kimse sizi uyandırmadı. Mutfaktan yemek kokuları gelmiyor ve ölmek istiyorsunuz.

4-)

+ Sen kurtuldun, bu seferde İris'i kaçırdılar ne yapardın Mihsin?

- Öyle bir şey asla olamaz çünkü, kurtulduğum anda o şerefsiz pezevenkin kellesi onda olmayacak.

5-)

+ Selim, Bade için neden hiçbir şeyi umursamadın?

- Onu seviyordum çünkü. Yeğenime, ablamın emanetine düşman olacak kadar çok seviyordum. Bu yetmez mi?

6-)

+ Bade'nin seni aldattığını öğrendin. Ne yapacaksın?

- Onu bitireceğim. Gözlerimdeki kara perdeler kalktı.

7-)

+ Peki, İris'e vurduğun için pişman oldun mu?

- O an pişman olmadım çünkü, Bade'yi öyle görünce aklım başımdan gitmişti. Mantıklı davranamıyordum. Ama şimdi aklıma gelince... Nankörün tekiyim.

8-) - Bu soru benim için özel biri içindir çok takılmayın yani :D -

+ İris olmasaydı Ebrar ile birlikte olur muydun?

- Yanakları kırmızıysa ve beş mesleği varsa neden olmasın?

9-)

+ İris'in en seksi yönü ne?

- Dudakları. Kesinlikle dudakları. Birde kalçaları var. Delirmem için bir çok yönü var aslında. Keşfetmek için sabırsızlanıyorum.

10-)

+ Sude, son bölümdede gördüğümüz gibi annenden sonra oluşan bir güven sorunun vardı. Bahadırla bu tabularını yıkmıştın. Bundan sonra başkasına güvenebilir misin?

- Sabah uyandığınızda yanınızda olması gereken kişiyi bulamamak gerçekten çok kötü. Aslında gideceğini hissediyordum. Bu yüzden sıkı sıkı sarılmıştım. Bahadır'a gelirsek, yıktığım bir şey yoktu. Beraber olalı sadece 1 ay oluyordu. Bu sürede birine güvenmek zaten aptalca olurdu. O beni sadece şaşırtmıştı. Ona güvenebileceğimi düşünüp olabileceğimizi düşündüm. Bundan sonra ise tabiki bir başkası olacak. Sonsuza dek bekar olacağım demek değil ki bu olay.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eveeeetttt.

Öncelikle iyi bayramlar dilerim. Bütün okuyucularıma. Umarım kafanızdaki bütün soru işaretlerini yok etmişizdir karakterler ve ben.

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin