Merhabalarr
Birincisi, bölümü geciktirdiğim için üzgünüm. Tembellik edip üşendim yazmaya sonra 1000 kelimelik bölüm yazdım sori :(
İkincisi, wattys 2016 yı kazanamadık. Sağlık olsun seneye artık.
Üçüncüsü, bu bölümde biraz fanfinfon var minnaklar es geçsin oraları. (okuyacaksınız biliyorum.)
Multide, Mihsin.
İyi okumalar...
_______________________________
İçinizde savaştığınız gerçekliğiniz size her zaman gerçekleri söyler. Kendinize tam tersini fısıldarken o da aynı anda tam tersini bağırır ve bu fikir her zaman size ulaşır. Yalanlarınızı tozlu bir köşeye iter ve doğrular yerleşir raflarınıza.
Şuanda İris'in yaşadığı şey öyleydi. Ne yapıyordu? Kin ve intikam dolu İris neredeydi? Kendini kaybetmiş kadın kendisi miydi yoksa? İnanamıyordu kendine genç kız. Bü yüzden bacaklarını yere zorlukla sabitleyip bütün gücüyle dudaklarını kendisininkine mühürlemiş adamı itti.
Bir anlık şaşkınlıkla gerileyen genç adam maraton koşmuş kalbiyle genç kıza yavru bir kedi gibi baktı.
Bu kadar kolaydı zaten erkekleri böyle yalvartmak. Değil mi?
İris durdurdukları asansörü tekrar çalıştırdığında, uvuzları sızlayan adam yanan dudaklarını yaladı.
"Ne yaptığını sanıyorsun? Beni nasıl itersin!" inanmazcasına baktı Mihsin'e İris. Kahkaha atmamak için yanak içlerini ısırdı.
"Çok büyük bir yanlıştı sadece şimdi lütfen konuşmayı bırak buradan ayrılmak istiyorum."
"Yanlıştı öyle mi?"
"Evet. Bir daha tekrarlamayacak!" tırsmış adımlarıyla kendini iyice asansöre yasladı.
"Yani bir daha seni öpemeyeceğim?" çarpık gülüşüyle kıza doğru yürüyüp tam önünde durdu ve kendinden geçiren kokusuna direnip cevabını bekledi.
"Evet lanet adam! Evet!" diye bağırdığında genç adamın eli stop düğmesini 5. Katta tekrar durdu. Sertçe İris'in itirazlarını dinlemeden belinden yakalayıp dudaklarını sert bir öpücük bıraktı.
"Öptüm dudaklarından.. Ne yapacaksın?" genç kız akmak üzere olan göz yaşlarını geri itti.
"Bir daha bunu yapm-" bir kez daha öptü genç adam. Dizini kaldırıp Mihsin'in uvuzlarına geçirecekken kendini aynaya yaslanmış bir şekilde durdu. Gözleri karşısındaki aynadan kararan gözleriyle onu süzen adamı buldu.
"B-bırak.." onu duymayan genç adamın sıcak elleri genç kızın eteği beline kadar sıyrılmış baldırlarını çoktan okşamaya başlamıştı.
Hissettiği sertlikle titreyen elleriyle genç adamı engellemeye çalışan İris ellerinin başının üstünde birleşmesiyle nefes nefese kaldı. Bacak arası sızlamaya başlamıştı.
"Rahat dur bir şey yapmayacağım.." genç kızın göğüslerini bulan eli sertleşmiş tepeciği bulunca keyifle sırıttı. Delirmek üzereydi ve kendine hakim olamıyordu.
"Yapma... Dokunma..."
"Bir şartla." elleri hala genç kızın üzerinde dolaşırken bırakmayı hiç istemiyordu. Şuan onu kendisinin yapabilirdi ama kendisine hakim olmalıydı. "Seni öpebileceğimi söyle.." genç kızın ıslanmış iç çamaşırına dokundu Mihsin ağzından kaçan inlemenin önüne geçemedi. Bacakları kasılıp kendini istemeden Mihsin'e bastıran İris şuan kendisi değildi sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Ficção Adolescente-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...