DÜZENLENDİ ✔
Merhaba MYT ailesi.
Yeni yılın ilk gününde ufacık bir yakınlaşmalı bölümle geldim.
Multide, İris
İyi okumalar...
___________________________
Eve geldiğinde, Mihsin onu odaya atmış ve kapıyı üzerine kilitlemişti. Genç kızın yeni yeni kapanmaya başlayan yaraları umurunda değildi.
Ona zarar vermesi içinde bir engel değildi!
Eve gelir gelmez karşılaştığı öfkeli adam onu sadece odaya kilitlemiş hiçbir şey yapmamıştı. Şaşkınlığı hala üzerinde olan genç kız toparlandı ve sızlayan yaralarını umursamadan yavaşça ayağa kalktı.
Cama doğru ilerlediğinde yeşil ormandan başka hiçbir şey görememişti. Evin etrafını çepeçevre saran bu ormanı kim görse hayran kalırdı ama İris'in içinde sadece korku yaratıyordu.
Doğru ya! Korku filminin ortasındaydı zaten!
Başrol olarak...
"Burada ölmek istemiyorum." gözleri yanmaya başlayan genç kız, dudaklarını ısırdı.
*********
Uzun süredir bara uğramayan genç adam, telefonunu eline alıp dostunun numarasını tuşladı.
"Barda her şey yolunda mı?" Bahadırın sıkıntılı sesini duyan Mihsin kaşlarını hafif çattı.
"Geçen gece bara gelen orospu çocukları haricinde yolunda. İçip Gülşan'ı taciz etmişler." duyduklarıyla çenesi kasılan adam yumruklarını sıktı.
Gülşan 18 yaşında barda garsonluk yapan bir genç kızdı. Babasının zulmünden çekip almıştı kızı ve kendi barında ona bir iş vermişti.
Oradaki odalardan birinde kalıyor okulu nedeniyle part-time çalışıyordu.
"İşleri bitmiştir umarım Bahadır yoksa öldürürüm seni!"
"Uçurumdan aşağı attık şimdi bara dönüyoruz merak etme." Telefonu kapatıp koltuğa atan adam, gidip gitmemekte kararsız kaldı.
Gülşan'ı aramaya karar verdi.
"Efendim abi?"
"Dünkü olayı öğrendim korkacağın bir şey kalmadı. 2 hafta boyunca izinlisin sınavlarından iyi not al prensesim." mutluluktan çığlık atmamak için kendini zor tutan Gülşan'ın gözleri doldu.
Arkanda birinin olması iyi hissettiriyordu.
"Te-teşekkürler abi..." kızın boğuk sesini duyan Mihsin içtenlikle gülümsedi.
Dışarıdan gelen çığlıkla, ayağa kalktı ve kapıyı açtı.
Yaprakların arasına düşen İris'i gördüğünde, gözleri sinirden büyüdü.
"Ne yaptın lan sen!?" diye kükremesiyle ağaçtaki kuşlar havalandı.
İris hemen ayağa kalktı ve toparlanıp ormana doğru koşmaya başladı.
Rüzgar yüzünü yalayıp geçerken, yeni duş aldığı için nemli saçları uçuşuyordu. Hasta olacağına emindi.
"İris!" Mihsin'in ayak seslerini duydukça, burkulan ayağına aldırmadan, ağaçların arasından koşmaya devam etti.
"Yakalarsam bitiririm kızım seni!" nefes almaktan boğazı tahriş olan genç kız zorlukla yutkundu ve ağaçların arasından manevralarla koşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Roman pour Adolescents-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...