15 - Ben Karanlıktan Korkarım

5.4K 272 24
                                    

Merhabalar fındıklar, kuru üzümlerr.

Güzel bir bölüm oldu bence. Eminim beğeneceksiniz.

Bölüm şarkısı koymak istiyorum mutlaka okurken dinleyinn

Little mix - Love me or leave me

Multide, Mihsin 😍

İyi okumalar...

__________________________

İris geldiği kafe de garsondan bir çay isteyip, boynunu terleten fularını çıkartıp masaya koydu. Eve geldiğinde dayısı şaşırmıştı çünkü ona yazılan sahte mektupta İris'in dönmemek üzere ayrıldığı yazıyordu.
Dayısına zar zor bir açıklama yaparak işten sıyrılan genç kız okuluna özel dersler alarak devam ediyordu.

Masanın üzerindeki magazin dergilerinden birini alıp kapağını aralayan genç kız Mihsin'i görünce şaşkınlıkla kala kaldı. Genç adam takım elbiseyle büyük bir binada çıkarken fotoğrafı çekilmişti.

'Ünlü iş adamı Semih ŞAHZADE, iş dünyasından çekilerek hisselerini ve şirketini yeğeni Mihsin ŞAHZADE'ye bıraktı. Bu ani karar herkesi şoka uğrattı. Gizli varisin nereden çıktığından kimsenin bir fikri yok. Başarılı iş adamı ve varisi bu durum hakkında hiç bir açıklama yapmıyor ama Mihsin ŞAHZADE şimdiden büyük ve önemli bir ihaleyi kazanıp iddialı olduğunu gösterdi.'

Tekrar tekrar noktasına kadar yazıyı okuyan genç kız büyük bir bozguna uğramıştı. Mihsin'in soy adını Tekir diye biliyordu. Ve annesinin babasını öldürdüğünü biliyordu oysa dergide yazan yazıyla kafasında kocaman büyük bir soru işareti oluşmuştu.

Önüne konulan bardakla kafasındaki bütün soru işaretleri dağıldı. Garsona teşekkür edip sıcak ve demli çayından büyük bir yudum alıp boğazını yakışını hissetti. Demek ki onu bu yüzden bırakmıştı. İş için. Ama olayları kafasında döndürüp dolaştırıp bir yere ulaştırmayan genç kız iyice dikkat kesildi.

Mihsin'in babası yani Serhad Tekir'i benim annem öldürdü. O zaman Mihsin'in soyadı Tekir.

Bir amcası varsa neden soyadları farklı?

Nereden çıktı bu Şahzade?

Bitmemiş çayını masada bırakıp ayağa kalktı ve hesabı ödeyerek kafeden çıktı. Beni ne ilgilendirirki? Kendi kendine kızdı ve kaldırımda yürümeye devam etti. Aniden gözlerinin önünde yeşiller belirdi. Dengesini yitirip yanındaki direğe tutundu ve gözlerini birkaç kez kırpıştırdı. İçinden genç adama lanetler fısıldadı. Ömründen bir ay çalmıştı.

"İnşallah bir daha senin o iğrenç -yakışıklı- suratını görmem pislik herif!" kendi kendine çemkirip tekrar yürümeye başladı. İki aydır onsuz huzurlu bir hayatı vardı. Ama neden eksik hissediyordu?

"Her zamanki eksiklik bu İris." Ama iki aydır kendini her zamankinden daha yanlız hissediyordu. Ama asla kabullenmek istemiyordu.

Beyni ne kadar kabullenmese de kalbi çoktan tutulmuştu yasak olana.

Telefonunun titreşimini hissettiğinde açıp kulağına götürdü.

"İris, neredesin sen?"

"Okuldan çıktım kafa dinliyorum dayı."

"Bırak kafa dinlemeyi şimdi. Çok sevdiğim bir dostumla konuştum. Şirketinde staj yapmanı istiyor."

"Dayı biliyorsun okul var ve ben istesem bizim şirket-"

Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin