DÜZENLENDİ ✔
Merhaba arkadaşlar.
Bu bölümü büyük bir zevkle yazdım. İlham perilerim sağolsun beni hiç yanlız bırakmadılar
Multide, İris ve Mihsin.
İyi okumalar...
_________________________
Yavaşça yerinden kalktı genç kız.
Yer yarılsa da içine girsem. Diye düşündü ama Mihsin onu cehennemin dibine gitse bile bulurdu.
'Annen kadar cesaretli birini daha tanıyorsam o bir tek babandır...' dayısının dediklerini düşündü.
"Annem olsaydı ne yapardı?" diye mırıldanarak gözlerini tuvalette gezdirdiğinde yukarıdaki küçük havalandırma borusunu, onun yanında da geçemeyeceği kadar küçük olan tuvalet penceresini gördü.
İçinde annesinden ona geçen bir şeyler varmış demek ki.
*********
Mihsin Alev'in evinin önüne geldiğinde, arabasını durdurdu ve ona bakmadan inmesini bekledi.
Hala bir hareketlilik duyamayan Mihsin sinirlenmişti. Alev ise pişman olacağı bir şey yapmak üzereydi.
"Yüzüme bakmayacak mısın?" Ağlayan kadının sesini duyan adam şaşkınlığını belli etmeden ona baktı.
"Ne var?" Umursamaz ses ile iyice sinirlenen Alev Mihsin'in direksiyonda boğumları beyazlamış elini tuttu.
"Sana aşığım Mihsin... Bu acı veriyor."
Genç adam kardeşi olarak gördüğü kız için üzülmüştü. Ona asla o gözle bakmazdı.
Alev... Kızıl küt saçları, simsiyah gözleri, kusursuz fiziği ile bütün erkekleri kendine hayran edebilirdi. Ama Mihsin onun için imkansızdı.
Mihsin herkes için imkansızdı.
Mihsin, Alev'in dudaklarına yaklaşınca onu kolundan tutarak ittirdi.
"İn arabadan Alev!" diye gürleyen adama korkuyla bakan kadın kendini zorlukla dışarı attı.
*********
Nefes nefese hala havalandırma borusuna çıkmaya çalışan İris'in borulara tutunmaktan kolları ağrımıştı. Son kez kendini yukarı çektiğinde bedeninin yarısını yukarı çekebilmişti.
Kendini sürükleyerek bacaklarını da yukarı çekti.
Korkmamasını kendi kendine defalarca tekrarladı.
Yavaş bir şekilde emeklemeye başlayacakken, kapının gürültüyle çalınmasıyla duraksadı.
Boğazı kalbinden fırlayacaktı. Ya da kalbi boğazından her neyse...
"Çıksana kızım giriyorum bak!" Mihsin'in sesini duymayınca, nefesini tuttu ve beklemeye başladı.
Sertçe açılan kapıyla, sırtından soğuk terler akmaya başlamıştı.
"Neredesin lan?!" dakikalar sonra endişeli adım sesleriyle birlikte gür sesi duyunca kalp atışlarını susturmak istemişti.
Kapının çarpılarak kapatılmasıyla derin bir nefes aldı ve gürültüyle emeklemeye başladı. Ama bir elin ayaklarını tutup aşağı çekmesiyle çığlık atıp soğuk zemine çakılması bir olmuştu.
Sonrası karanlık...
Bahadır sinirden seğiren çenesini ovuşturdu ve yerde yatan kıza öfkeyle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|
Fiksi Remaja-Kitap diğer kitaptan bağımsızdır. Genç kız, adamın kollarından tutup kendine çevirmesiyle gözlerini sıkıca yumup gelecek darbeyi bekledi ama onun yerine kendisine yoğun duygularla ve pişmanlıkla bakan yeşillerle karşılaştı. İşte bundan sonra Mihs...