ÖNEMLİ DUYURU

3.3K 57 10
                                    

Multide, yazarrr

Merhabalar, görüşmeyeli çok oldu değil mi? Sizi satırlarımdan uzak tuttum biraz. Ama bu duyuru çok önemli benim için. 47 saniyenizi benim için ayırır mısınız?

Wattpad'e ilk 8. Sınıfta başlamıştım. Ilk kitabımıda o zamanlar yazdım. Hatalarıyla, ergen ergen konuşmalarıyla tam bir faciaydı belkide ama devam ettim. Hevesim kaçtı 19. Bölümde 1 buçuk ay yazmadım sonra dişimi sıkıp bitirdim kitabı. Allah'a şükür ondan yana bir huzursuzluğum yok başladığım işi bitirdim.

Ancak bu kitap benim için daha farklıydı. Eğlenceden, matraktan çok uzak tamamen ciddi bir şekilde yazdığım kitaptı. 1 yıl arayla 9. Sınıfta yazmış olsamda insanların aklında bazı şeyler olgunluğa erişiyordu. Kendi sınırlarımı ve kendi yolumu çizdim bu kitapta.

Ne kadar, 'Kötü çocuk' konulu olsada zaman zaman kendime özgü birşeyler kattım. Zaten wattpad camiası tamamen kötü çocuk temalı değil mi?

Herneyse, özel bölüm yazacağım dedim ama ipin ucunu öyle bir kaçırdım ki 2 kelime bile yazamadım. Tam bitirdim derken tekrar sildim, içime sinmemişti.

3. Kitap olacak demiştim fakat şu uygulama artık örümcek bağladı kullanılmamaktan. Hiçbir çekiciliği kalmadı. Belki de arada bir girer yazar çıkarım dedim fakat aklıma bile gelmiyordu.

Üzgünüm arkadaşlar 3. Seri olmayacak.

Wattpad'den tamamen çekiliyorum. Kitaplarım hep burada kalacak ama ben kalemimle birlikte çekiliyorum.

Sizi seviyorum.

Mavi'nin Yasak Tonu |Zor Aşk Serisi 2|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin