5-Sen bizim kıza mı yavşıyon bro?

742 72 7
                                    


Hayır Ömer sigara isteyerek nasıl bir yavşama taktiği geliştirdi onu mu merak etsem yoksa bana gıcığı varmış gibi paketimden eksiltiyor onu mu düşünsem? Dur en iyisi kendi hiç bir şeyi takmayıp çevresini doğruya yöneltmeye çalışan gerizekalı pozu çekeyim. "Ömer sigaranın lafı olmaz ama sen içmiyordun.Kendimi suçlu hissederim." dediğimde gülümsedi. "Burak la sigara içerken kaynatıyorsunuz ve ben kuzenimi hep gülerken görüyorum. Bende dahil olmak istiyorum." dediğinde Aslı nın içinden 'he zaten Aslı çük gibi kalsın!  dediğini duyuyor gibiyim. 

  "Ömer siktir git bizim kaynattığımız falan yok." dediğinde Burak Ömer ikimizin ortasına oturdu. Aslı ayağını yere vurmaya başlayınca kucağıma mı alsam dedim. "Bana da verin bir dal yoksa paket alırım." dediğinde ben uzattım. Çakmapı alıp yakınca çok komik bir içiş tarzı oluştu ve ben kahkaha atmamak için ayaklarıma bakmaya başladım. "Nasıl Başak oluyor mu?" dediğinde pat diye yüzüme üflemişti. "Yüzüme üflemesen daha iyi olacak." dedm ve hepimiz güldük.

   Biz derse çıkarken Aslı sırıtıyordu. "Kızım varya bir ara Ömer e sen bizim kıza mı yavşıyon bro? diyesim geldi ama tuttum." dediğinde kahkaha attım. "Çok isterdim böyle düşünmeyi ama o bence kuzenini kıskanıyor." dediğimde kahkaha attı. "Başak bak Ömer iyi hoş komikte seni üzecek bir adam." dediğinde bu defa kafamı sallamak zoruma gitmedi. "Biliyorum bunu bende farkettim." dediğimde Aslı bana sarıldı ve teselli etmeye çalıştı.

   Çatlak kasırga diye takıldığımız kadın bir ton ödev vermişti ve cidden okulda kalmamız gerekiyordu. Bingo. Ben daha yeni o yalanı salladığım için evde iki kat çalışacaktım.Ödev için gerekli bilgileri toplamamız için bizi erkenden bıraktı. "Kız hemen eve gitmeyelim." diyen Aslı nın bazen bizim akrabaların kayıp çocukları olduğunu düşünüyordum. Çok doğaldı ve ben onun yanında zerre kasmıyordum kendimi.

   Kafeterya da oturduk ve ben son kalan dört tane sigaramı nasıl bölüştürsem diye düşünüyordum. Ömer ileride kızlarla yiyişiyordu. Burak ise çatık kaşlarla bir şey düşünüyordu. Bazen cidden bende Burak ın seks orucu falan tuttuğunu düşünüyordum. 

"Burak neden Ömer gibi yiyişmiyor?" dedim birden. "Aramızda kalacağına söz ver." dediğinde gözlerim kıstım ona. "Burak ve sevgilisi Azra bu okuldalardı ve ben o zaman lisedeydim. Burak ile biz her zaman kankaydık ve bana ondan bahsederdi. Kız arkadaşıda bağımlıymış ve beraber çekiyorlarmış ve kız bir gün Burak tan ayrı bir partiye katılmış. Orada aşırı dozdan komaya girmiş ve Burak hastaneye gittiğinde çok geçmiş." dediğinde cidden içim acıdı. Yani ölüm Allah ın emride yani iyi ölmemiş."Yazık." dedim. "Ondan sonra Burak okulu bıraktı ve Amerika ya gitti. Uyuşturucudan tamamen temizlenmeden Türkiye ye dönmedi." dediğinde Burak a kaydı gözüm. Yüzüne baktığımda cidden acılarını belli eder bir ifadesi var gibiydi.   O ve Ömer kuzendi ama çok farklılardı ve içim acımıştı. "Ben en iyisi Burak tan azıcık uzak durayım yoksa öküz gibi ağlar seni ele veririm. " dediğimde Aslı kafasını salladı. 

   "Kızım hala şu Jamie Dornan mı duvar kağıdın?" dediğimde omzunu salladı. "Adam a yedi yirmi dört tapasım var." dediğinde kahkaha attım . "Hayır neden bize böyle megaloman,sadistler denk gelmiyor?" dediğinde ellerimi kaldırdım. "Valla ben biliyorum neden bana geldiğini." dediğimde Aslı kafasını salladı. "Yani şimdi kızım düşünsene adam bana o kırbaçla vuracak. Valla o masadan kalkar ağzına sıçar o kırbaçla onu evde kırmıızı götümle kovalarım. Birde şimdi adam benim burnumun dibine o anlaşmaları dayayacak ben dönerim bende sana uygulayacağım ama derim birde adamla kavga ederim hayır ya o kıç tıkacı sırası sendeydi diye." dediğimde ikimizde karnımızı tutuyorduk gülmekten. "Şaka maka valla korkarım ben. Çenemde tutamam. Sana kesin söylerim biz şöyle yapıyoruz böyle yapıyoruz diye." dediğimde Aslı gözlerini siliyordu. "Valla Başak sen insana ilaç gibi geliyorsun." dedi. Bende bilmiyordum içimde olanları. Bir şekilde hep olayların bokunu çıkartıyordum. 

HAYALLER XXL HAYATLAR XXSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin